Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat geven jullie aan de mannen van de vuilkar ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165725)

guido 007 6 januari 2012 05:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5907514)
Ieder jaar opnieuw staan ze aan je deur. De mannen van de vuilkar. Met de hand open. Niet dat ik die mensen iets misgun maar ik vind het not done.
Tenslotte loop ik mijn klanten ook niet af om ze 'een gelukkig nieuwjaar' toe te wensen. Ik zou niet durven. Het is zo goed als bedelen.
Ik wens ze dan ook netjes een fijn nieuw jaar terug en doe de deur dicht.
Wat doen jullie met dit jaarlijks terugkomend fenomeen ?

Van mij krijgen ze mijn rest- en plastiekafval mee. De rest sorteer ik en breng ik zelf weg.

Glas naar de glascontainer.
Blik wordt geperst (hydraulishe pers op de tractor aangesloten) en gaat naar het oud ijzer, brengt nog een flinke stuiver op.
Etensresten gaan naar honden, katten en kippen (15 katten, 3 honden en 20 kippen).

guido 007 6 januari 2012 05:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5907548)
De container insmeren met groen zeep (vooral de handvaten) ???8O

Prachtidee, lekker gemeen van u :lol:

En dan die mannen filmen en op joetoeb zetten...

Vuilnismannen hebben handsschoenen aan, het is wel gevaarlijk wat jullie daar willen doen. Met handschoenen aan merken ze niet dat hun handschoenen vettig zijn, als ze zich dan willen vasthouden aan de handgreep, zou het kunnen dat het filmpke mooie beelden weergeeft, vooral als de politie u komt oppakken wegens opzettelijk slagen en verwondingen met ............ als gevolg.

Eerst nadenken aub.

guido 007 6 januari 2012 05:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5907835)
Meende zelfs ergens gelezen te hebben dat ze dat niet meer mochten van den burgemeester ?

Wat heeft de burgemeester hiermee te maken?
Bij ons komt al jaren een privéfirma.

guido 007 6 januari 2012 05:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5910185)

De facteur krijgt van mij elk jaar 10 euro.

Die van mij vroeger ook. Sinds wij iedere week nen andere hebben en ik de post van iedereen, behalve die van mij in de bus krijg ...

Sammael 6 januari 2012 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5910187)
Der staat mss al drie weken een manneke in ne rolstoel voor uw deur die niet aan uw raamke kan... :-(

Ik stamp diene nochtans elke ochtend en avond den berg af :x

giserke 6 januari 2012 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5910511)
Wat heeft de burgemeester hiermee te maken?
Bij ons komt al jaren een privéfirma.

De vaagden daar allemaal hun botten aan.

guido 007 6 januari 2012 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5910722)
De vaagden daar allemaal hun botten aan.

Ik vind niet dat deze mensen iets extra moeten krijgen om hun werk te doen. Ze moeten zelfs niets extra's krijgen om "onwettelijk" dingen mee te nemen.

PS: Tegenwoordig laten ze het één en ander staan omdat ze regelmatig gecontroleerd worden. Soms wordt er met opzet iets bijgezet dat er niet hoort, nemen ze het dan toch mee ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be