![]()  | 

ge kunt uzelf misschien beter van kant maken vlak nadat ge uw diploma krijgt. 
	dan hoeft ge die ellendige tijd van werken, sleur, huwelijk, kinderen en echtscheiding niet mee te maken.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Financiële afhankelijkheid van thuis. Suggereer misschien een vroeger tijdstip om het verlossende spuitje in de baxter te mikken.  | 

Stond over 't laatst in nen elektrowinkel.  Er was een vader en moeder die met hun tienerdochter een TVtje kwamen kopen, voor op haar kamer denk ik. 
	De verkoper stelt hun een model voor, en zegt erbij dat het wel één zonder afstandsbediending is. DAT KIND: "jamaar, hoe moet ge dan van post veranderen" Ik daht eerst dat het een dom wicht was, maar ze had gewoon nooit een TV zonder afstandsbediening geweten.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Ik blijf erbij dat mijn jeugd officieel zal zijn afgelopen als mijn wijsheidstanden erdoor staan! 
	(verleden week wéér een scheut gekregen :wink: )  | 

Citaat: 

Je hebt gewoon last van een ontsteking in het kaaksbeengewricht. Mogelijke oorzaak: te lang ingespannen en tandenknarsend voor een PC-scherm gezeten. Remedie: 30 beurten kine (ruige harige arm met viessmakend, rubber-gehandschoend uiteinde dat vruchteloos alles weer in de plooi probeert te wrikken) en minstens een maand de kabel uit. Twee dozen Brufen slikken of tweemaal daags een hasjthee met spacecake. Aanschaffen bij je Marokaanse vrienden om de hoek. Van harte beterschap.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Ik zou er maar niet teveel poen op verwedden wat hun voorkeur betreft...... 8O  | 

Citaat: 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Niks gaatjes, niks tandsteen, mijn tanden zijn ongeveer het enige wat nog intact is zo te zien. (ik mag kiezen: ofwel ze eruit laten halen, ofwel tot mijn 60ste af en toe een scheut krijgen :wink: maar, verstand komt met de jaren zeggen ze, dus ik houd vol!)  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Tegenover de naakte wetenschappelijke feiten, moet Supe®staafs internetgesteunde visionaire diagnostiek het uiteraard afleggen. Ik rekende er op dat je net als vele vrouwen een haast atavistsiche angst voor de tandentrekker zou koesteren, zodat ik je nog een tijdje in draai kon houden met mijn traditionele afzeik. :wink: Citaat: 

Let the beast go.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

De jeugd kan ook niet meer denken. Nu zie je ze alle dagen bellen in de winkels: "Ma de saus van merk X is er niet moet ik Y meebrengen?" 
	Voor de gsm moest je zelf beslissen , en als het niet goed was mocht je nog een keer gaan naar een andere winkel.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Samo chips geel =zout en samo chips oranje = paprika  | 

Citaat: 

Die tijd herinner ik me ook nog! De opwinding toen er plots ook groene zakjes in de winkel bleken te liggen ("Pickles? Wat is dat? Is dat lekker? Ma'k ies proeven?")! En iets later ook bruine (bacon)!  | 

Citaat: 

Smiths met zout, begot!  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Hmmmm Forever Young, vind dat een prachtig lieke en als ik dat hoor word ik echt welgezind en voel ik me weer een héél stuk jonger. 
	 | 

Citaat: 

| 

Bruxelles Capitale  :mrgreen: 
	 | 

Normaal 25 jaar 
	Persoonlijk denk ik dat de jeugd gedaan is als je je nietmeer jeugdig voelt.  | 

Citaat: 

Jeugd is een geestestoestand en niet noodzakelijk enkel een levensfase. Europa - Jeugd - Revolutie! Een goede raad van de Franse filosoof Drieu la Rochelle: "Après tout, ce qui est vieux est près d'une nouvelle jeunesse; l'hiver est près du printemps." en "Nous n'avions pas de but; nous n'avions que notre jeunesse." :wink: 8)  | 

Uw jeugd (en leven :-P) is gedaan als ge met jong begint ;-) 
	 | 

Op je 30e, houd ik mezelf maar voor :? 
	 | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Ouwe! :-P  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be