![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een joodse voorhuid..waar vindt je dat ?..bij het medisch afval ? :lol: |
Citaat:
Vreemde redenatie voor iemand die zelf daar regelmatig oraal van bediend.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit het artikel in De Standaard :
Citaat:
Ik vind het wel een grappig verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die zin wil ik niet afmaken, doe het zelf maar. |
Citaat:
Allah is krachting, Met zijn lul van één meter tachtig. Jesus is de zoon van Allah... |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft iemand de voorhuid van Christus die Bart De Wever heeft teruggebracht al gaan bezichtigen in de kathedraal ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen zal deze voorhuid wel te bezichtigen zijn in de Kathedraal in Antwerpen. Als Bart De Wever zijn tanden in iets vastbijt kan je resultaat verwachten. |
Citaat:
Volgens Dan Brown leven z'n nazaten in Frankrijk, dus... |
Citaat:
Niks...dat is niet veel, hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gejost.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar verder? Kan je al zitten? |
Citaat:
|
Bart De Wever gaat morgen de voorhuid van Jezus tentoonstellen in de Kadedraal. Hij heeft deze voorhuid opgevist tijdens een ijsberenduik:
![]() |
Citaat:
Was zijn weggenomen voorhuid dan zo dik? En hoeveel is dan zijn penis gekrompen? :lol: |
Citaat:
Wel het is nu juist dat stukje van die besnijdenis dat ze aanbidden. Maar het ligt nu al zo lang in dat doosje dat het ondertussen stijf geworden is. :lol: In de bijbel staan nog vele zaken die voor interpretatie vatbaar zijn. Ik geef een voorbeeld. Depenisvanjezus. Hoeveel zinnen kun je ermee maken? Je kunt die pen ook vervangen door "pruim". Maar dat is te gevaarlijk want dan maak je er een hemafrodiet van. Ik heb weinig vertrouwen in vertaalde Bijbelteksten uit het Hebreeuws. Zo staat er geschreven van Mozes : "Hij sloeg met zijn stok op een rots en er kwam water uit. Volgens de Bijbel was dat een mirakel. Volgens mijn interpretatie sukkelde die vent met een zwaar prostaat. Stokoude mannen kunnen meespreken over dat wonder. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be