![]() |
Citaat:
|
Wie ligt er nu wakker van een banneling?
|
Citaat:
Van bannelingen zelf lig ik niet wakker van, wel als men met 2 maten en gewichten weegt. Want dat betekend dat dit mij en u ook kan overkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zit hier wel graag en zie het spijtig genoeg kapot gemaakt worden door bepaalde forumleden. En het ergste is dat de moderatie niets doet. |
Citaat:
Dat helpt dus niks of niemand een stap vooruit. Zelfs geen halve. Stoppen met te proberen elkaar het leven zuur te maken op dit forum, zou al veel betekenen. Dat geldt voor velen, hoor. Overgaan tot de orde van de dag, zeg maar. Soit, ik ga er niet over in discussie. Dat is niet de bedoeling. Bedoeling is wel: 'k geef gene fok. Niet over de ene, niet over de andere. 't Is een forum, begot. |
born2bewild
Eigenzinnig Welkom terug Akira! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Txiki, jongen, d�*t voor een plaatselijke bierliefhebber. Wat is er gebeurd? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, mooi zo.
Eigenzinnig is binnen een weekje terug. |
Over een week begint het terug
|
Citaat:
Politics.be is echt om zeep aan het gaan. |
Citaat:
Overigens moet het gedaan zijn forumnicks van Mods te ver(K)lappen. Ik wil niet weten welke van mijn medeforummers mij modereren of bp geven. Ik heb al volk genoeg op mijn negeerlijst. Mod mag ook wel iets ondernemen tegen wie ver(k)lapt |
Citaat:
|
Citaat:
Als je zelf objectief was, zou je het gevaar voor het forum elders zien. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be