![]() |
Citaat:
|
De echt zeldzame keren dat ik naar het frietkot ga en dan frietjes bestel vraag ik tartaar erbij als sausje. Of mayonaise.
Maar voeding ui!t het frietkot zijn heel erg ongezond wegens veel te vettig. Vaak kan je de die-hard-frietkot-bezoekers er zó uithalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mayonaise en pickles van D&L.
|
friet met beeetje zout , mmmm :-)
Citaat:
Dit nog: geeen papierke op/over dE friet , anders wordn deze plat :x |
Frieten van een frietkot zijn alleen maar lekker als ze echt vers gebakken zijn. En krokant zijn, natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nen draai rond uw oren begot! :-D |
Kroketten! Goesting in kroketten! 8-)
|
Light-mayonaise, als ik al frieten mocht eten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Als je af probeert te vallen, eet je in die periode best geen gefrituurd eten hé. |
Citaat:
En wat dat gefrituurd eten betreft: je kunt perfect bij de frietjes een tomaatje, een in stukjes gesneden komkommer, een geraspt worteltje, wat sla eten..., met een yoghurtsausje en een stukje kippewit, kalkoen, beefburger....allerlei magere vleessoorten..echt waar. Nog 1 tip mss: wanneer je zelfgebakken frietjes klaar zijn, wikkel ze even in keukenrol. :-) |
Citaat:
Da's een compliment, voor alle duidelijkheid. Ik heb een erg goede band met haar. |
Citaat:
Ik ben veel te jong om de oma te zijn van een medeforummer. Maar ik zal het maar als een complimentje opvatten. Zo van: "Oma weet het best"! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat, en je supersnelle kookkunstjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand ooit al friet met een kwak zaadcellen op geproefd ?
|
Mayo met pindasaus en uien = patatje oorlog.
![]() |
met stoofvleessaus en mayo door elkaar geklutst. toch minstens 1 keer per week
|
Citaat:
![]() |
Met stoofvleessaus en ofwel pickles, ofwel curryketchup ofwel Andalouse. Maar niet alle drie te samen.
|
Américaine...
toeritische tip : Einde Juli begint in Hamburg het "Hummelfest" te vergelijken met de antwerpse Sinksenfoor , daar verkoopt men "echte holländische Pommes mit Käsesauce" Pommes : de locale benaming voor fritten |
Citaat:
|
Nu begin ik stilaan toch echt goesting te krijgen in frieten, ze
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be