![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De transfairs zijn een pestmaatregel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nu eenmaal één van de middelen die men gebruikt om de gevangene te straffen, dat heb ik zeer dikwijls gezien toen ik zelf in de gevangenis opgesloten zat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben heel benieuwd. |
Citaat:
Hier komt Uw ervaring vandaan dat je bij slecht gedrag geen penitentiair verlof krijgt. Maar wat mij - en de meeste mensen - bijzonder intrigeert is welke oenen dan dat penitentiair verlof in eerste instantie toekennen, terwijl diezelfde mijnheer vanuit de gevangenis(sen) dus ongeveer maandelijks de kranten haalt! Op wat baseren die mensen zich dan, is de vraag die bij me opkomt. |
Citaat:
En ofdat hij nu braaf is of niet verandert daar niets aan. De laatste keer dat hij in het nieuws was, was omdat de cipiers hem geen eten wilden geven omdat de geplande verhuis enkele dagen te laat was. Iets dat volledig buiten zijn invloed valt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of was je zo'n slechte advocaat dat ze je hebben binnengestoken? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waarop ik zei dat je het ene niet kon afleiden van het andere vermits hij alle drie maand verhuisd wordt als regel, of dat hij het nu uithangt of niet. En verder ging het over het toekennen van penitentiair verlof, ik zei dat dit mijn punt bevestigde, want iemand die het uithangt, die gaat niet op verlof. Edit: Oh, en dan dingske daar, die deed er nog een schepje bovenop, die zei, hij stond weer in de gazet, dus hij hangt het uit. Waar ik er dan fijntjes op wees dat hij in de gazet stond omdat de cipiers hem geen eten wilden geven omdat zijn transfer een week telaat was. Dus niet omdat hij het uithing, maar omdat de cipiers het aan het uithangen waren. |
Citaat:
Daar heeft hij dus alle invloed op. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij steunt Zotte Farid helemaal niet. Hij poogt het gedragspatroon van de cipiers uit te leggen. |
Citaat:
|
Farid 'Le Fou' wil opvoeder worden
Citaat:
|
Lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo naïef zijn die bewakers nu ook weer niet denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eventjes een paar dagen beter gedrag zal er inderdaad weinig aan veranderen. |
Citaat:
|
Moeten we hem soms geen huis kopen en een vet pensioen geven tot het einde van zijn dagen in Andalousië.
Ik heb ook spijt,vooral over het feit, dat we zulke gasten moeten onderhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou hem een kans geven ( wel goed in het oog houden ). |
Citaat:
Het pleit juist voor de cipiers dat ze die maatregel slechts in hoogst uitzonderlijke gevallen eisen. |
Citaat:
Wat moet je dan precies doen vraag ik me af om van het regime te mogen geniet dat Farid geniet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be