![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar geen panique, uwe blauwe bevlogene zal ongetwijfeld rustig kunnen rentenieren in zijn Toscaanse villa in migrantenvrij gebied. |
Citaat:
De Marokkaanse poetsvrouw van mijn tante wist te vertellen (dat hoorde ze van haar zoon die op school gaat) dat de Marokkanen Nederland bevrijd hebben van de Duitsers waarna ze het land zijn gaan opbouwen. En nu worden ze met de nek aangekeken. Zo ondankbaar die ongelovigen! |
Citaat:
|
![]() AAARGHHH!!! DE INVASIE IS BEGONNEN!! WE WORDEN OVERROMPELD DOOR MOSLIMS EN ALLOCHTONEN!! DEZE FOTO IS ER EEN BEWIJS VAN!! HET IS TE LAAT VOOR GENT, ZE ZIJN AL VEROVERD DOOR DE MOSLIMS!! |
Citaat:
En verder denk ik dan dat hier de zaken nog niet erg genoeg zijn want de frank blijkt nog niet helemaal gevallen te zijn. Het is hier ook moeilijk want niet teveel mensen kunnen zelfstandig denken. Teveel mensen bezwijken nog steeds onder die dikke mantel der liefde die door media en politieke partijen wordt uitgespreid. |
Citaat:
Als je ook maar iets van demografie weet, dan weet je ook dat dat een tikkende tijdbom is. Tel daarbij op de agressieve tribale culturen die zij met zich meebrengen en bovenal de onmenselijke totalitaire islamitische ideologie, en zie daar; alle ingrediënten voor een catastrofaal recept zijn in de ketel gedaan. Laat dat een aantal jaar lekker koken en trekken en dan gaat het onvermijdelijke gebeuren, dan gaat het stuiven en hard ook. |
Citaat:
Durf jij openlijk 'racist, rot op naar je eigen land' te roepen naar 'n groep mohamedanen/marokkanen? Nee, hier dus wèl! Ik denk dat je je vergist als je meent dat de zaken nog niet erg genoeg zijn in België en omstreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Echter, die trend wordt ook merkbaar in de rest van Europa, waar mensen zich beginnen af te vragen waar in feite de baten zijn in die ongewenste immigratiegolven. Over de last en de kosten ervan weten we genoeg. Nu de crisis zich overal laat gelden, zullen deze beelden gemeengoed worden, totdat… |
Citaat:
Overigens zie je er wel een beetje uit als een verschrikt jong vogeltje, dat nu wild om zich heen slaat in deze pas ontdekte boze wereld. Ik zou toch wat minder wild om me heen slaan. Heb je die bek van mij in mijn avatar gezien ? :-) Bang van wat kritiek op de multicul ? Daarom heb ik opgemerkt dat jou opmerkingen zich meestal tot enkele lijntjes beperken ? Moedig toch ! |
Citaat:
Van kritiek merk ik uitermate niets, het rijkt niet verder dan steeds hetzelfde oeverloos gezeik dat geen indruk maakt. Ge kunt u beter nuttig maken, door de files te gaan oplossen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Snap je dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeikstraal aka Oblique aka Xing Ho aka etc etc ... wordt stilaan weer agressief en kan 't schelden niet laten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is helemaal geen 'haar' of 'juffrouw'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Prostitutie in het oude Rome Ook de deernen poogden menigmaal klanten met zich mee te trekken, en waren bij een mislukking bekend om hun scheldkanonnades. ... Mag ik dus besluiten beste Kasumi dat dit de reden is van uw scheldkanonnades ? Dat wij ons niet laten meeslepen door U ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn zeker de moslims (de meeste) en de moslimlanden niet die iets moeten uitkramen over "democratie", tenzij om ze te misbruiken in hun voordeel tot ze die helemaal kunnen afschaffen zodra ze de kans hebben! |
Citaat:
Dat er migranten zijn die ons geholpen hebben is juist. En wellicht nog meer migranten die vooral last en kosten gebracht hebben! En zouden we zonder hen het nu zo slecht doen? Denk het niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In een andere draad, waarin men pleitte voor nudisme en naturisme, kwam een soortgelijke redenering naar boven. We shockeren achterlijke religieuzen gewoon weg. Dat lijk me zeer humaan en geen enkele schending tegen de rechten van wie dan ook. Iedereen vrij om naar hier te komen en we filteren de sociaal-conservatieven eruit. Het Westen is een decadente Satan-cultuur in verval? You ain't seen nothing yet! |
Oeps een knot op mijn hoofd door mijn vrouw voor het kijken naar dat plaatje :-(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be