Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Mosliminvasie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173685)

Zenit 19 juli 2012 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6229185)
De glorietijd van de staal-en steenkoolindustrie gemist, of zat je toen nog bij de Zusters in Vorselaar??

Hebben de mijnwerkers Europa opgebouwd? Da's nieuiw. Ik dacht dat onze Europese geschiedenis iets ouder dan 50 jaar was.

Zenit 19 juli 2012 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6229236)
Dat was inderdaad Europa opbouwen, mijn grootouders hebben die overstap van keuterboerkes naar gegoede burgers meegemaakt.
De materiële vooruitgang en economische expansie die er toen gemaakt is, was ongezien.

Het waren de Golden Sixties.

Nu nog altijd teren honderdduizenden Belgen op het geld dat toen door opa en oma werd opgepot.

Nooit van gehoord??

Uw kleinkinderen zullen het niet meer meemaken de golden 2030. Dankzij uw grote leider Verhofstadt met zijn snel-Belgwet en opendeurbeleid, zal niet alleen de SZ kaal geplukt zijn, een economische expansie verwachten van het analfabeet & ongeschoold importgepeupel, dat is pas om te gieren.
Maar geen panique, uwe blauwe bevlogene zal ongetwijfeld rustig kunnen rentenieren in zijn Toscaanse villa in migrantenvrij gebied.

Mahalingam 19 juli 2012 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel (Bericht 6228984)
[...] Het westen is mee opgebouwd door migranten, ook moslims, je mag dat recht niet alleen voorjezelf opeisen.[...]

Als dat zo is, dan waren het niet de Turken.
De Marokkaanse poetsvrouw van mijn tante wist te vertellen (dat hoorde ze van haar zoon die op school gaat) dat de Marokkanen Nederland bevrijd hebben van de Duitsers waarna ze het land zijn gaan opbouwen. En nu worden ze met de nek aangekeken. Zo ondankbaar die ongelovigen!

circe 19 juli 2012 09:49

Citaat:

Dat was inderdaad Europa opbouwen, mijn grootouders hebben die overstap van keuterboerkes naar gegoede burgers meegemaakt.
De materiële vooruitgang en economische expansie die er toen gemaakt is, was ongezien.

Nu nog altijd teren honderdduizenden Belgen op het geld dat toen door opa en oma werd opgepot.

Nooit van gehoord??

oma en opa waren allochtonen?

Marxmannetje 19 juli 2012 09:56

AAARGHHH!!! DE INVASIE IS BEGONNEN!! WE WORDEN OVERROMPELD DOOR MOSLIMS EN ALLOCHTONEN!! DEZE FOTO IS ER EEN BEWIJS VAN!! HET IS TE LAAT VOOR GENT, ZE ZIJN AL VEROVERD DOOR DE MOSLIMS!!

parsprototem 19 juli 2012 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6227979)
Wat er zich in dat filmpje afspeelt is 'n reactie op de moord van 'n Spaanse jongen door 'n mohamedaan/Marokkaan, is dat nog nooit gebeurd in Belziek nee, nìet zo'n reactie nee, want dan staan 't 'centrum, de pers, de hele linxe meute klaar met 'rassieeessst' krijsen.

D�*t is 't verschil!

Ja, dat wist ik dus niet.

En verder denk ik dan dat hier de zaken nog niet erg genoeg zijn want de frank blijkt nog niet helemaal gevallen te zijn.

Het is hier ook moeilijk want niet teveel mensen kunnen zelfstandig denken. Teveel mensen bezwijken nog steeds onder die dikke mantel der liefde die door media en politieke partijen wordt uitgespreid.

Macchiavelli 19 juli 2012 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6229354)
AAARGHHH!!! DE INVASIE IS BEGONNEN!! WE WORDEN OVERROMPELD DOOR MOSLIMS EN ALLOCHTONEN!! DEZE FOTO IS ER EEN BEWIJS VAN!! HET IS TE LAAT VOOR GENT, ZE ZIJN AL VEROVERD DOOR DE MOSLIMS!!

Je kunt het wel in het belachelijke gaan proberen te trekken, door met schreeuwerige hoofdletters te werken en een foto te posten van het centrum van Gent, in plaats van fotomateriaal van de reeds "verrijkte" wijken die behalve de weersomstandigheden in niks meer op Gent lijken, maar dat neemt niet weg dat er per jaar zo'n 100.000 immigranten mogen blijven bijkomen in België, waarvan de hoofdmoot uit mohammedanen in de reproductieve leeftijd bestaat. Plus de mohammedanen die hier al aanwezig zijn.
Als je ook maar iets van demografie weet, dan weet je ook dat dat een tikkende tijdbom is. Tel daarbij op de agressieve tribale culturen die zij met zich meebrengen en bovenal de onmenselijke totalitaire islamitische ideologie, en zie daar; alle ingrediënten voor een catastrofaal recept zijn in de ketel gedaan. Laat dat een aantal jaar lekker koken en trekken en dan gaat het onvermijdelijke gebeuren, dan gaat het stuiven en hard ook.

SDX 19 juli 2012 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem (Bericht 6229486)
Ja, dat wist ik dus niet.

En verder denk ik dan dat hier de zaken nog niet erg genoeg zijn want de frank blijkt nog niet helemaal gevallen te zijn.

Het is hier ook moeilijk want niet teveel mensen kunnen zelfstandig denken. Teveel mensen bezwijken nog steeds onder die dikke mantel der liefde die door media en politieke partijen wordt uitgespreid.

Teveel mensen bezwijken onder de linxe indoctrinatie om hun multikul zo positief mogelijk in the picture te brengen + de dreiging van 'n aanklacht wegens racisme als je je mond durft open te trekken, daar komt geen liefde aan te pas, maar muilkorven.

Durf jij openlijk 'racist, rot op naar je eigen land' te roepen naar 'n groep mohamedanen/marokkanen? Nee, hier dus wèl!

Ik denk dat je je vergist als je meent dat de zaken nog niet erg genoeg zijn in België en omstreken.

Kasumi 19 juli 2012 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6229354)

Extreem gevaarlijk rechts teert op de goedgelovigheid van zwakzinnigen en boezemt die sukkelaars angst in.

DeProf_eet 19 juli 2012 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6230043)
Extreem gevaarlijk rechts teert op de goedgelovigheid van zwakzinnigen en boezemt die sukkelaars angst in.

Mevrouw moslima, er bestaat niet zoiets als extreem gevaarlijk rechts. Er bestaat enkel extreem gevaarlijk links.

Nietzsche 19 juli 2012 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6230059)
Mevrouw moslima, er bestaat niet zoiets als extreem gevaarlijk rechts. Er bestaat enkel extreem gevaarlijk links.

:lol:

Kasumi 19 juli 2012 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6230059)
er bestaat niet zoiets als extreem gevaarlijk rechts.

Nochthans zou de samenleving veel veiliger zijn, mocht het pluimage van uw allooi geiïnterneerd worden. Bij deze is uw fabeltje dan ook meteen ontkracht.

Diego Raga 19 juli 2012 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 6228940)
Diego Raga, je legt de vinger met chirurgische precisie op de etterende, gapende wonde.

Een hele dikke 2.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6229059)
Van mij ook een dikke 2.

Muchas gracias. ;-)

Citaat:

En als beloning een aantal YT filmpkes over wat er in Salt/Spanje gebeurde. Daar heeft de inheemse bevolking blijkbaar al niets meer te zeggen. Spijtig dat mijn Spaans zo slecht is, maar dat zal voor jou geen probleem zijn denk ik.

http://www.youtube.com/watch?v=0rUsJIjm1j8

http://www.youtube.com/watch?v=I5ojV...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Go1LF...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=v7gEK...endscreen&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=1RFNS...ture=endscreen

http://www.youtube.com/watch?v=P506b...endscreen&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=giO4h...eature=related
Merci, maar de toereikendheid van mijn Spaans gaat helaas niet verder dan cerveza en tapas porfavor. :oops:

Echter, die trend wordt ook merkbaar in de rest van Europa, waar mensen zich beginnen af te vragen waar in feite de baten zijn in die ongewenste immigratiegolven.
Over de last en de kosten ervan weten we genoeg.

Nu de crisis zich overal laat gelden, zullen deze beelden gemeengoed worden, totdat…

DeProf_eet 19 juli 2012 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6228784)
Zijt ge al gepensioneerd misschien?

Zeer laag bij de grondse opmerking en met een beledigende ondertoon nog op de koop toe, aan wie ze gericht is, en aan iemand die mogelijk een 5x hogere levenswijsheid in pacht heeft dan de jouwe.

Overigens zie je er wel een beetje uit als een verschrikt jong vogeltje, dat nu wild om zich heen slaat in deze pas ontdekte boze wereld. Ik zou toch wat minder wild om me heen slaan. Heb je die bek van mij in mijn avatar gezien ? :-)

Bang van wat kritiek op de multicul ? Daarom heb ik opgemerkt dat jou opmerkingen zich meestal tot enkele lijntjes beperken ? Moedig toch !

Kasumi 19 juli 2012 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6230094)
Zeer laag bij de grondse opmerking en met ee beledigende ondertoon nog op de koop toe, aan wie ze gericht is. Overigens zie je er wel uit als een verschrikt jong vogeltje, dat nu wild om zich heen slaat in deze pas ontdekte boze wereld. Bang van wat kritiek op de multicul ? Daarom beperken jou opmerkingen zich altijd tot een of 2 lijntjes zeker ? Moedig ! Doe zo voort.

Ik ben wellicht extreem rechtser dan u en van uw stokpaardje "multicul" moet ik al helemaal niet weten. Totzover het etaleren van uw stompzinnigheid.

Van kritiek merk ik uitermate niets, het rijkt niet verder dan steeds hetzelfde oeverloos gezeik dat geen indruk maakt. Ge kunt u beter nuttig maken, door de files te gaan oplossen.

DeProf_eet 19 juli 2012 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6230120)
Ik ben wellicht extreem rechtser dan u en van uw stokpaardje "multicul" moet ik al helemaal niet weten. Totzover het etaleren van uw stompzinnigheid.

Van kritiek merk ik uitermate niets, het rijkt niet verder dan steeds hetzelfde oeverloos gezeik dat geen indruk maakt. Ge kunt u beter nuttig maken, door de files te gaan oplossen.

Uw commentaar slaat nergens op en is vooral tegenstrijdig. Bij ons zegt men "zijn het nu eieren of jong". Ik ga me er niet in verdiepen en laat je in je eigenwaan als je zegt dat je uiterst rechts bent. Uit je posts blijkt het in elk geval al niet. Period.

F.B. 19 juli 2012 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6230130)
Uw commentaar slaat nergens op en is vooral tegenstrijdig. Bij ons zegt men "zijn het nu eieren of jong". Ik ga me er niet in verdiepen en laat je in je eigenwaan als je zegt dat je uiterst rechts bent. Uit je posts blijkt het in elk geval al niet. Period.

Niet te veel moeite insteken. Het gaat hier om een maroefrokiakinairineaanse Die zich rechts probeert te profileren, Behalve als het over haar eigen soort gaat.

DeProf_eet 19 juli 2012 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6230142)
Niet te veel moeite insteken. Het gaat hier om een maroefrokiakinairineaanse Die zich rechts probeert te profileren, Behalve als het over haar eigen soort gaat.

Akkoord maar als je ziet wat die juffrouw hier voor onzin uitkraamt.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6230120)
Ik ben wellicht extreem rechtser dan u en van uw stokpaardje "multicul" moet ik al helemaal niet weten.

Van tegenstrijdigheid gesproken. Ik denk dat het het soort mensen is die maar wat uitbazuint en een grote bek opzet om aandacht te krijgen. In feite nog veel te jong om mee te discussieren. Ik ga je raad dan ook zoveel mogelijk trachten op te volgen.

Kasumi 19 juli 2012 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6230142)

Nog zone "multiculzeveraar" die multicul tot in de wortels steunt. Ik spuw op uw soort. Een schande voor het blanke Europees ras.

F.B. 19 juli 2012 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6230158)
Akkoord maar als je ziet wat die juffrouw hier voor onzin uitkraamt.Van tegenstrijdigheid gesproken. Ik denk dat het het soort mensen is die maar wat uitbazuint en een grote bek opzet om aandacht te krijgen. In feite nog veel te jong om mee te discussieren. Ik ga je raad dan ook zoveel mogelijk trachten op te volgen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6230163)
Nog zone "multiculzeveraar" die multicul tot in de wortels steunt. Ik spuw op uw soort. Een schande voor het blanke Europees ras.

Snap je dus...

DeProf_eet 19 juli 2012 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6230177)
Snap je dus...

Ik denk dat ik snap dat de juffrouw er niets van snapt. Wij en onze rechts georienteerde mensen steunen de multicul toch in het geheel niet ? In tegendeel zelfs. Maar ja, wat wil je. Nog veel te jong.

Kasumi 19 juli 2012 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6230219)
Ik denk dat ik snap dat de juffrouw er niets van snapt. Wij en onze rechts georienteerde mensen steunen de multicul toch in het geheel niet ? In tegendeel zelfs. Maar ja, wat wil je. Nog veel te jong.

Dan moet ge uw kameraad collega maar eens vragen wat hij over integratie vind? Hij acht dat niet voor iedereen nodig. Ik noem dat multiul tot in de wortels steunen. Zie u daar nu staan, voor lul. Het is géén zicht zenne.

Kasumi 19 juli 2012 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6230219)
Ik denk

Dat zou ik best aan anderen overlaten.

SDX 19 juli 2012 15:11

Zeikstraal aka Oblique aka Xing Ho aka etc etc ... wordt stilaan weer agressief en kan 't schelden niet laten.

F.B. 19 juli 2012 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6230242)
Zeikstraal aka Oblique aka Xing Ho aka etc etc ... wordt stilaan weer agressief en kan 't schelden niet laten.

Wel precies, dat wou ik nog zeggen.. Het gaat haar alleen maar om te kunnen schelden.

DeProf_eet 19 juli 2012 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6230242)

Bedoel je dat de juffrouw in kwestie hier al geweest is onder andere naampjes ?

SDX 19 juli 2012 15:20

't Is helemaal geen 'haar' of 'juffrouw'.

DeProf_eet 19 juli 2012 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6230259)

Haha, hij, zij of wat dan ook zet de mensen op een verkeerd been ? Zoals iemand met een bourka ook een hij of een zij kan zijn ?

Kasumi 19 juli 2012 15:28

Citaat:

Dat klopt. Een dame van mijn stand word liever aansproken door wildvreemden, als ranke deerne.

SDX 19 juli 2012 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6230273)
Dat klopt. Een dame van mijn stand word liever aansproken door wildvreemden, als ranke deerne.

Als je op "thedirty.com" gaat shoppen voor avatarrekes? :lol:

F.B. 19 juli 2012 15:38

Citaat:

Daar ben je fout. Een trol kan evengoed mannelijk of vrouwelijk zijn.

DeProf_eet 20 juli 2012 05:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6230273)
Dat klopt. Een dame van mijn stand word liever aangesproken door wildvreemden, als ranke deerne.

Er word mij in elk geval al een en ander duidelijk als ik op wikipedia nederlands de betekenis van het woord deerne opzoek: ergens onderaan die wiki bladzijde vind ik dit ...

Prostitutie in het oude Rome

Ook de deernen poogden menigmaal klanten met zich mee te trekken, en waren bij een mislukking bekend om hun scheldkanonnades. ...

Mag ik dus besluiten beste Kasumi dat dit de reden is van uw scheldkanonnades ? Dat wij ons niet laten meeslepen door U ?

Kallikles 20 juli 2012 17:21

Citaat:

Nooit van gehoord??

²

andev 21 juli 2012 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6228962)
Het is niet vijf voor 12, maar 10 uur in de avond. Europa is geen democratie. Dus voor je ligt te bazelen over democratie en vrijheden, moet je die eerst bezitten.

Een land met 100% democratie zal wel nergens te vinden zijn, maar wat wij hier hebben in vergelijking met islamitische gewelddadige dictaturen, dat is nogal een verschil zeker? Of zie je ons hier ook bezig zoals in Syrie?
Het zijn zeker de moslims (de meeste) en de moslimlanden niet die iets moeten uitkramen over "democratie", tenzij om ze te misbruiken in hun voordeel tot ze die helemaal kunnen afschaffen zodra ze de kans hebben!

andev 21 juli 2012 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6229166)
Pardon? Europa opgebouwd door migranten? Kan je je eens verder verklaren?

Ik dacht ook dat het meer oa de Westerse landen waren/zijn die moslimlanden en andere Afrikaanse landen oa een beetje te brutaal uit het Stenen tijdperk/middeleeuwen hebben gehaald! Dat daarbij niet altijd alles korrekt is verlopen zal wel zijn maar verandert daar niets aan! De "olielanden" zouden anders nog enkel maar zand, tenten en kamelen te tonen hebben! In Afrika bloedige stammenoorlogen en wellicht nog slaven voor de Arabieren!
Dat er migranten zijn die ons geholpen hebben is juist. En wellicht nog meer migranten die vooral last en kosten gebracht hebben! En zouden we zonder hen het nu zo slecht doen? Denk het niet...

andev 21 juli 2012 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6229185)
De glorietijd van de staal-en steenkoolindustrie gemist, of zat je toen nog bij de Zusters in Vorselaar??

Denk je dat we geen kolen en staal zouden gehad hebben zonder hen?

andev 21 juli 2012 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6230076)
Nochthans zou de samenleving veel veiliger zijn, mocht het pluimage van uw allooi geiïnterneerd worden. Bij deze is uw fabeltje dan ook meteen ontkracht.

Neem de mensen toch niet voor onnozelaars! Laat je eens nakijken door een imman of een duiveluitdrijver...

AnarchoChristophe 21 juli 2012 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6224778)
Als iedereen nu eens een hangbuikvarkentje in huis neemt is het er zo mee gedaan met die moslims, en als we er mee gaan wandelen durft er geen een buitenkomen.

Voor de eerste maal ben ik het eens met je.

In een andere draad, waarin men pleitte voor nudisme en naturisme, kwam een soortgelijke redenering naar boven. We shockeren achterlijke religieuzen gewoon weg.

Dat lijk me zeer humaan en geen enkele schending tegen de rechten van wie dan ook. Iedereen vrij om naar hier te komen en we filteren de sociaal-conservatieven eruit. Het Westen is een decadente Satan-cultuur in verval? You ain't seen nothing yet!

DeProf_eet 21 juli 2012 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6234611)
Voor de eerste maal ben ik het eens met je.

Ik was het ook al eens akkoord met je Anarcho.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6234611)
In een andere draad, waarin men pleitte voor nudisme en naturisme, kwam een soortgelijke redenering naar boven. We shockeren achterlijke religieuzen gewoon weg.

De 2 samen: hangbuikvarkentjes en nudisten samen zou de doodsteek kunnen zijn. Het eerste is nu reeds volledig wettelijk, het 2de voorlopig nog niet. Maar we kunnen ondertussen natuurlijk het erotisch gehalte wat opvoeren in het dagelijks straatbeeld. Wedden dat de moslim niet meer durft buitenkomen ? En Westerse vrouwen mogen van mij onmiddellijk ook een bourka dragen op voorwaarde dat ze af en toe eens "flashen".

Ik hoop dat niemand zich hier aan dit klein beetje bloot stoort want ik heb in een andere draad harriechristus veel obscenere plaatjes zien posten. En de moslima's onder ons ? Wel sorry, hou u maar bezig met wat te eten op dit late uur. Het is toch ramadan voor iets.

KAHRAMAN Yücel 21 juli 2012 21:55

Oeps een knot op mijn hoofd door mijn vrouw voor het kijken naar dat plaatje :-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be