![]() |
Citaat:
www.mil.be www.defensieforum.be www.paracommando.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het gaat hier nu over Jurgen Ceder :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht op jouw oplossing. Weet je wat het probleem is? Jullie zitten nu vast in jullie vermaledijd cordon. Jullie zien in dat dat cordon waardoor jullie tienduizenden mensen het zwijgen konden opleggen een averechts effect had en dat die tienduizenden outcasts nu allerlei wegen zoeken om dat cordon op te heffen. En ze hebben verdorie gelijk. Want dat is democratie: dat IEDEREEN deelneemt aan het politieke leven, ook degenen die niet hetzelfde denken dan jij. Jullie protectionistische traditio-groen democratie is bij deze ontmaskerd als fake. En de boemerang komt jullie, traditio's en groentjes, nu terug in jullie face. |
Citaat:
"Political Justice" van W. Godwin. |
Citaat:
|
Ik heb nooit iets gehad tegen vele van die ex-VB'ers.
NVA wordt gewoon dé Forza Flandria. Iets wat altijd een droom was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als het kan probeer uzelf niet meermaal te herhalen zoals een papegaai - hoe moeilijk dat ook moge weze... Jacky |
Citaat:
Oei, het ging niet om niet inherhaling te vallen....
|
Oei, toch krapuul...
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...en-Ceder.dhtml |
Citaat:
Dit is dus officieel allemaal niet gebeurd. |
Ik ben benieuwd hoe de NVA schapen dit gaan trachten goed te praten...
|
Wat een walgelijk en laf ventje, die Ceder. Ik moest er indertijd al niet van weten, en na al die jaren blijk ik overschot van gelijk te krijgen. Na z'n wansmakelijke vertoning krijg ik zowaar nog opnieuw sympathie voor het VB.
|
Tiens, ik dacht dat hij daarvoor was vrijgesproken. U weet toch wel wat rechtspraak is Tommm of niet? Of ga jij uit van onschuld tot de schuld bewezen is behalve indien het een ex-VB'er is die naar N-VA gaat?
Ik zie trouwens niet in wat er goed te praten valt. Kan jij ons eens uitleggen wat er goedgepraat moet worden? |
Citaat:
|
Citaat:
België op zijn best8 Of zou het misschien toch niet bewezen zijn? Een prof die niets met een van beide groepen te maken heeft kent zeker niet de naam en toenaam van beide betrokkenen. Die man was waarschijnlijk zelf bij dat links gespuis. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig is het VB nu van die "softie" verlost.
Samen met hun nieuwe sociaal programma, zie ik een coalitie met de PvdA, binnenkort wel voor mogelijk.;-) |
Citaat:
|
Niet houdbaar voor NVA...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be