Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jurgen Ceder neemt openlijk afstand van VB en 70-puntenplan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173689)

Another Jack 17 juli 2012 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6224930)
Legers interesseren me wel, pseudollegers die niet vechten, behalve tegen bijna ongewapende Afrikanen een pak minder...

Het Belgisch leger doet me vooral denken aan iet uit de serie Blackadder - toen het ging om een grote overwinning toe de vijand - zijnde 'natives' - gewapend waren met scherpe stukjes fruit... nu daar kan het Belgisch leger van winnen, sans doute. In Afghanistan hebben we blijkbaar Duitsers nodig om ons 'leger' te beschermen...

Als het leger u interesseert:

www.mil.be
www.defensieforum.be
www.paracommando.com

spherelike 17 juli 2012 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6224561)

Als de vos de passie preekt, boer let op je ganzen (vlaams spreekwoord)

Salvadorii 17 juli 2012 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224945)

Echte legers wel, onze prutleger, die mensenrechten aan zijn voeten veegt om dode momenten te vullen, not so much - et quelle surprise - daar hebben ze het niet over op die propaganda sites.

Another Jack 17 juli 2012 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6224953)
Echte legers wel, onze prutleger, die mensenrechten aan zijn voeten veegt om dode momenten te vullen, not so much - et quelle surprise - daar hebben ze het niet over op die propaganda sites.

www.mil.be
www.defensieforum.be
www.paracommando.com

Boduo 17 juli 2012 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224957)

Ik denk niet dat er hier velen geïnteresseerd zijn in het leger.
Het gaat hier nu over Jurgen Ceder

:?

Another Jack 17 juli 2012 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6224964)
Ik niet dat er hier velen geïnteresseerd zijn in het leger.
Het gaat hier nu over Jurgen Ceder

:?

Salvadorii zijn berichten niet gelezen?

Salvadorii 17 juli 2012 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224965)
Salvadorii zijn berichten niet gelezen?

Tja, ik heb ten minste meermaals inhoudelijk op de OP gereageert, gij komt af met zes-woorden posts die niks zeggen zijn... een soort pseudodrone aanval, maar ik weet dat ge in t leger zit dus een echte droneaanval zit er niet in.

Another Jack 17 juli 2012 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6224974)
Tja, ik heb ten minste meermaals inhoudelijk op de OP gereageert, gij komt af met zes-woorden posts die niks zeggen zijn... een soort pseudodrone aanval, maar ik weet dat ge in t leger zit dus een echte droneaanval zit er niet in.

www.mil.be
www.defensieforum.be
www.paracommando.com

Salvadorii 17 juli 2012 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224978)

blijf maar uw propaganda voeren... het zal niets uithalen...

Bokkenreyder 17 juli 2012 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6224730)
Conclusie: Jurgen Ceder zegt wat die moet zeggen om de publieke opinie te sussen en zijn plaats bij N-VA veilig te stellen.

Oprechtheid kan je uit zijn woorden niet afleiden, noch heeft hij een standpunt ingenomen tegen concrete standpunten van het Vlaams Belang.

En dan blijft het feit dat er echte Vlaams Belang militanten zijn –die Vlaams Belang blijven stemmen– die een lidkaart kopen om de partij van binnenuit om te vormen naar hun idealen.

Leg jij mij nu eens uit dat zoiets niet bij elke partij kan gebeuren. Moet men iedereen die lid wil worden gaan screenen? Wil je sovjet-russische praktijken zien toegepast door een partij? Leg het me eens uit!
Ik wacht op jouw oplossing.
Weet je wat het probleem is? Jullie zitten nu vast in jullie vermaledijd cordon. Jullie zien in dat dat cordon waardoor jullie tienduizenden mensen het zwijgen konden opleggen een averechts effect had en dat die tienduizenden outcasts nu allerlei wegen zoeken om dat cordon op te heffen. En ze hebben verdorie gelijk. Want dat is democratie: dat IEDEREEN deelneemt aan het politieke leven, ook degenen die niet hetzelfde denken dan jij. Jullie protectionistische traditio-groen democratie is bij deze ontmaskerd als fake. En de boemerang komt jullie, traditio's en groentjes, nu terug in jullie face.

Boduo 17 juli 2012 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6224978)

Om de balans in evenwicht te brengen, lees ook:

"Political Justice" van W. Godwin.

Bokkenreyder 17 juli 2012 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 6224946)
Als de vos de passie preekt, boer let op je ganzen (vlaams spreekwoord)

Waarom verwondert het me niet dat het voor een die hard belgo-bleue belgicist als jij nog niet voldoende is? Het wordt stilaan duidelijk waar de haatdragers in dit land hun onderdak hebben gevonden: bij de mini traditiopartijtjes.

Steben 17 juli 2012 09:04

Ik heb nooit iets gehad tegen vele van die ex-VB'ers.

NVA wordt gewoon dé Forza Flandria. Iets wat altijd een droom was.

Bokkenreyder 17 juli 2012 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6225005)

Inderdaad! de zuivere Vlaams-nationalisten in het VB hebben een uitweg uit het cordon gezocht en zien dat ze dat kunnen door N-VA te versterken. Wie gaat hen tegenhouden? De kiezer bepaalt zelf en vrij zijn keuze in het stemhokje. De traditio's, O-VLD op kop, hebben de doos van Pandora geopend.

Libro 17 juli 2012 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6224590)
O-VLD wordt door personages als jij met de seconde ongeloofwaardiger. Dat besef je toch?

Boudewijn Bouckaert maakte een gevatte opmerking over Open-VLD: "Ceder is het enige hout waar OVLD nog pijlen van kan maken.":lol:

Another Jack 17 juli 2012 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6225036)
Boudewijn Bouckaert maakte een gevatte opmerking over Open-VLD: "Ceder is het enige hout waar OVLD nog pijlen van kan maken.":lol:

Bouckaert mag dat zeggen.

Salvadorii 17 juli 2012 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6225005)

Maar dan met het omgekeerde van een Berlusconi hé...

Bokkenreyder 17 juli 2012 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6225036)

Weer erg gevat van Bouckaert!

Salvadorii 17 juli 2012 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6225053)
Bouckaert mag dat zeggen.

Is dat het officiele standpunt van onze prutleger, de prut-VLD of spreekt ge nu in eigen naam, Jacky?

En als het kan probeer uzelf niet meermaal te herhalen zoals een papegaai - hoe moeilijk dat ook moge weze... Jacky

Another Jack 17 juli 2012 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6225064)
Is dat het officiele standpunt van onze prutleger, de prut-VLD of spreekt ge nu in eigen naam, Jacky?

www.mil.be
www.defensieforum.be
www.paracommando.com

Salvadorii 17 juli 2012 09:37

Oei, het ging niet om niet inherhaling te vallen....

Tommm 17 juli 2012 09:43

Oei, toch krapuul...
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...en-Ceder.dhtml

Another Jack 17 juli 2012 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6225096)

De secret service van de N-VA (Ben Weyts met een krant met 2 gaten in) heeft dit niet gevonden in zijn "screening".
Dit is dus officieel allemaal niet gebeurd.

Tommm 17 juli 2012 09:54

Ik ben benieuwd hoe de NVA schapen dit gaan trachten goed te praten...

-Jo- 17 juli 2012 09:57

Wat een walgelijk en laf ventje, die Ceder. Ik moest er indertijd al niet van weten, en na al die jaren blijk ik overschot van gelijk te krijgen. Na z'n wansmakelijke vertoning krijg ik zowaar nog opnieuw sympathie voor het VB.

fox 17 juli 2012 10:00

Tiens, ik dacht dat hij daarvoor was vrijgesproken. U weet toch wel wat rechtspraak is Tommm of niet? Of ga jij uit van onschuld tot de schuld bewezen is behalve indien het een ex-VB'er is die naar N-VA gaat?

Ik zie trouwens niet in wat er goed te praten valt. Kan jij ons eens uitleggen wat er goedgepraat moet worden?

Tommm 17 juli 2012 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6225137)
Tiens, ik dacht dat hij daarvoor was vrijgesproken. U weet toch wel wat rechtspraak is Tommm of niet? Of ga jij uit van onschuld tot de schuld bewezen is behalve indien het een ex-VB'er is die naar N-VA gaat?

Dus u vindt de getuigenis niet belangrijk?

Bokkenreyder 17 juli 2012 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6225122)

Dat Belgisch gerecht toch! Zo veel bewijzen , allee de woorden van een linkse prof, en toch geen veroordeling en daarna zelfs geen beroep meer???
België op zijn best8 Of zou het misschien toch niet bewezen zijn? Een prof die niets met een van beide groepen te maken heeft kent zeker niet de naam en toenaam van beide betrokkenen. Die man was waarschijnlijk zelf bij dat links gespuis.

Citaat:

De zaak kwam uiteindelijk voor de correctionele rechtbank. Drie getuigen verklaarden dat Germeys door Ceder was getrapt. Drie NSV'ers beweerden echter het tegendeel. Ceder werd niet veroordeeld.

fox 17 juli 2012 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6225138)

Jawel, u vindt de rechtspraak niet belangrijk? U weet wel, de rechtspraak die de getuigenis naar de prullenmand heeft verwezen.

Bokkenreyder 17 juli 2012 10:03

Citaat:

van een linkiewinkie prof? Neen!

Bokkenreyder 17 juli 2012 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6225143)
Jawel, u vindt de rechtspraak niet belangrijk? U weet wel, de rechtspraak die de getuigenis naar de prullenmand heeft verwezen.

Belgisch gerecht is plots zo krom als een banaan voor Tommm. 8O

Amon_Re 17 juli 2012 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6225096)

Oh boehoehoe.

Zwitser 17 juli 2012 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6225122)

Ik ben benieuwd waar de NVA-foben straks weer mee gaan aankomen als ook dit weer niet gewerkt heeft...

Amon_Re 17 juli 2012 10:09

Citaat:

U blijkbaar ook niet, want er waren ook getuigen die het tegendeel beweerden.

subocaj 17 juli 2012 10:11

Gelukkig is het VB nu van die "softie" verlost.
Samen met hun nieuwe sociaal programma, zie ik een coalitie met de PvdA, binnenkort wel voor mogelijk.;-)

spherelike 17 juli 2012 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6225145)
Belgisch gerecht is plots zo krom als een banaan voor Tommm. 8O

neen , bijlange niet, die man heeft zichzelf kreupel geslagen voor het leven, en dan die prof omgekocht om nu met zijn verhaal te komen, dat er nog onnozelaars zijn die daar durven aan twijfelen

Tommm 17 juli 2012 10:14

Niet houdbaar voor NVA...

Bokkenreyder 17 juli 2012 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 6225153)
neen , bijlange niet, die man heeft zichzelf kreupel geslagen voor het leven, en dan die prof omgekocht om nu met zijn verhaal te komen, dat er nog onnozelaars zijn die daar durven aan twijfelen

Waarom heeft dat belgisch gerecht er dan niets rechtvaardigs mee gedaan? Krom? Of helemaal geen objectieve bewijslast? Je mag kiezen.8-)

fox 17 juli 2012 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spherelike (Bericht 6225153)

Dat lijkt me vrij ver gezocht spherelike. Waarom denk je dat het zo is gegaan?

fox 17 juli 2012 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6225155)
Niet houdbaar voor NVA...

Wat is er niet houdbaar voor de N-VA?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be