![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Heterofobie" wordt al eens aangekaart bij holebi's, nochtans is een meerderheid van de bezoekers in een gemiddelde holebidiscotheek.... hetero. Bij het handen opsteken valt dat keer op keer op. De reden is simpel, bij een holebidiscotheek wordt niet gediscrimineerd op huidskleur, geaardheid, kledingstijl etc etc wat het eveneens leuk maar voor doorsnee mensen die van diversiteit houden. In de Noxx is alles zo saai door selectie en huisreglement. |
Citaat:
Dat de pers er niet bij schrijft of het Marokkanen zijn doen ze niet meer omdat dat irrelevant is, want ook al zijn ze van Marokkaanse afkomst en zijn ze moslim, het zijn nu Belgen. Dat gezeik dat elke criminele daad in België wel door een moslim allochtoon moet gepleegd begint me dan ook erg de keel uit te hangen. Sommigen gaan zelfs zo ver om dat allemaal van boven naar onder via Google te bestuderen. Jij en nog anderen hier, zoals de befaamde kliek van het subforum immigratie, kunnen het geen hondenreet schelen wat er met de slachtoffers is gebeurt, zolang er maar te bewijzen valt dat het door moslims en allochtonen gebeurt is. Dat is het belangrijkste. Dan zijn we vertrokken. Wat mij ook opgevallen is is dat de meeste anti-islam 'strijders' hier het niet meer kan boeien of de allochtonen ondertussen al werk hebben, geïntegreerd zijn, woonachtig zijn, Nederlands kunnen en afgestuurd zijn, of m.a.w., dat ze 100% burger zijn van België (kijk maar naar dat topic van Parwais), zolang het maar iemand is die moslim is en geen blanke huidskleur heeft mogen ze allemaal weg terug naar eigen land, ook al zitten ze dan bloedhard te ontkennen dat ze niet extreem-rechts noch racistisch zijn. Je moet je niet aangevallen voelen BonBon, maar draden met zo'n titel en zo'n uitgangspunt raken kant noch wal en kan je beter posten in de gortige vuilbak van het forum: Immigratie en integratie. Daar kan je ermee doen wat je wilt zonder dat de moderators er iets van zeggen, zolang je maar niet de holocaust ontkent. |
Indien het moslims waren geweest, dan hadden nu al in de media 538 wegrelativerende opiniestukken en commentaren gehoord in de trant van : zij (de daders) zijn slachtoffers van de harde, Westerse, racistiche maatschappij, ze krijgen geen kansen, leven in kansarmoede, je moet begrijpen dat ze dan gefrustreerd zijn en die frustraties willen afreageren. Je moet ook begrip opbrengen voor hun verrijkende religie die iets conservatiever is, blabla, blabla ...
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohandas K Gandhi, Young India, July 7, 1950Zolang het maar geen moslims zijn bedoel je toch? |
Citaat:
Kijk eens, de mensheid worstelt reeds zéér lang met het probleem van homofilie. In termen van Judaïsme (net zoals bij Christendom) zijn homosexuele praktijken (dus "daden") zondig. De stelling van het Judaïsme dat ze de homofiele mens niet veroordelen past volledig in de visie dat God barmhartig is. En evenzeer dat de mens die van zichzelf bewust is als iemand die zondig moet geholpen worden. Het past meteen ook bij twee essentiële begrippen in het Judaïsme: rechtschapenheid en zachtmoedigheid (chesed). En wat uw mening betreft over de straffen die ooit in een ver verleden door de Joden zouden zijn toegepast op homo's, wel geef mij dan maar eens een paar concrete gevallen. In de Torah zelf staat wel één concreet geval: Sodomah en Gommorah. Maar dat was dan evenzeer omwille van de homofilie verkrachtingen die er op vreemdelingen werden toegepast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel voor dat ze een tabelletje maken met "Dader/Slachtoffer"--"Homo/Niet-homo"...en dan de maximumstraffen alnaargelang..... Maar als het dan een ("vermomde") roofmoord is ? Oei, ingewikkeld..... |
Citaat:
|
Citaat:
? Het is wel zo dat de media zich vaak op een bepaald onderwerp stort en dat dan uitmelkt. Dat kan gezinsdrama’s zijn, kindermoord,een andere keer particulier wapenbezit, racisme, een uitspraak van een bisschop, noem maar op. Telkens is er wel iemand die zich geviseerd voelt en de feiten probeert te minimaliseren. Maar nooit zijn er zoveel verdedigers dan wanneer het over moslims gaat. :lol: |
Citaat:
Op geen enkel moment ging ze in op de vragen. Wel kregen we een half uur lang wegrelativerend geleuter. Het kwam er op neer dat de islamitische homofobe geweldplegers ocharme allemaal slachtoffers zijn van kansarmoede. En dus is het blijkbaar OK. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen volk ter wereld is zo xenofoob en racistsich als de islamnazi's. Van het ogenblik dat zij voet op onze bodem zetten bestuderen die ons volk en merken dat wij pathologische en ongeneeslijke lafaards zijn. Unisono beginnen zij dus te schermen met de begrippen racisme, fascisme en nazisme...en ze zien dat dat pakt...zij speken over rechten nooit over plichten...hun crimineel gebdrag is niet het gevolg van hun ideologische achterlijkheid hoor....noooooope...dat komt omdat hun "rechten" niet worden ingevolgd door de "racisten" "fascisten" en "nazisten".... Iedereen ziet dat, iedereen weet dat, iedereen zegt het....en bij de volgende verkiezingen blijft alles bij het oude... Ik stel mij de vraag: "Kunnen wij het nog simpeler maken voor de islamnazi's"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet tegen de islam, ik ben niet tegen eender welke religie, maar ik ben een volstrekte tegenstander van iedereen, die in naam van een religie denkt, zijn geloof met geweld te moeten installeren of opdringen. In dit geval van homofoob geweld, zul je de Vlaming en zijn achtergrond moeten bestuderen. Is soms ook interessant, niet?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
De kranten spelen het spelleke, en wij spelen mee. Simpel. Je gaat bij een andere kwis toch ook niet wachten tot de antwoorden gegeven zijn alvorens uw mond open te doen? |
Citaat:
Genoteerd: U bent dus niet tegen geinstitutionaliseerde discriminatie van vrouwen en homo's. U ben niet tegen het afschaffen van de democratie. U bent niet tegen het vermoorden van andersdenkenden. U bent niet tegen de sharia. Ik wist dat al langer hoor Jaak...maar ik schrijf het, als ik tijd heb tenminste, graag nog eens uit... |
Citaat:
162 rabbijnen en joodse leiders noemen homoseksualiteit een ziekte. Een van de ondertekenaars is opperrabbijn Aryeh Ralbag van de Joodse Gemeente Amsterdam. En wat de staffen betreft:Leviticus is duidelijk. En dus zal die ook uitgevoerd zijn geweest.Zeker in die tijd. En op zulke daden was steniging de gebruikelijke straf. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik rapporteer deze draad maar eens naar de mod's. Dit soort fratsen pik ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien geeft u de indruk dat het alleen maar 'tuig' zou zijn dat homo's volgelvrij verklaart. Niets is minder waar. Gewone, alledaagse moslimfamilies doen dit ook wanneer zij ontdekken dat een van hun kinderen homo is. |
dubbel
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb inderdaad algemene en rechtlijnige ideeën over zowel moslims, andere godsdiensten, vlamingen en walen maar dat zie ik niet als een probleem, het is niet omdat ik bv een vriendelijke moslim ken dat ik de islam als vriendelijk moet aanzien. Zaken waar ik me druk over maak probeer ik hier aan te kaarten en dit is er 1 van, berichtgeving in de media is soms een zooitje en zelfs bedrieglijk maar ik heb de verkeerde zaak uitgekozen hiervoor en dat spijt me ten zeerste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be