![]() |
Citaat:
Want ook iedereen dacht dat de NVA de gemeenten als een sunami stormenderhand zou gaan veroveren. Het kon allemaal niet op. En wat hebben we uiteindelijk gezien in de gemeentelijke machtsverhoudingen? Niet zo heel veel. Samen te vatten als: "Ze dronken een glas, pisten een plas en alles bleef zoals het was." Dus, wat hebben we gezien? Nougabollen! |
Citaat:
L'union fait la force = zolang we samenklitten met Vlaanderen zullen die ons wel onderhouden. Dat "union" begint meer en meer scheurtjes en barstjes te vertonen tot wanhoop van... Doorbijten BDW! |
Citaat:
|
Citaat:
We zijn dus goed bezig. |
Citaat:
Helaas, hij zal weer in zijn hoekje gaan moenken...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs honden bijten de hand niet die hen eten geeft... In de franstalige pers, lezersbrieven enz, zijn sommigen ook voortdurend bezig over "nazi's, racisten enz enz" in hun woede vast te moeten stellen dat de Vlamingen het beu zijn hen voortdurend blanco cheques toe te stoppen om hun profitariaatsstaatje verder te laten parasiteren... Hun PS houdt de eigen bevolking al decennia in een staat van behoeftigheid, zo kunnen ze ze verder manipuleren als kiesvee en proberen "incontournable" te zijn en te blijven... Hoe meer werklozen, hoe sterker ze staan, dus... Misschien, juist misschien, is Di Rupo een politieker met een beetje meer realiteitszin die hen toch een beetje één en ander zal doen inzien? |
Citaat:
"Het is belangrijk dat hervormingen achteraf bijgesteld worden. We moeten niet de politici vrezen die hun fouten rechtzetten, maar veeleer politici die fouten niet willen toegeven en dus niet handelen." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal geloofwaardig als armoedebestrijder komt hij hiermee niet over als je weet op welke wijze deze man zich aan't verrijken is in dienst van de Rothschildbank en van Poetin's GAZPROM ! |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zou dat toch komen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat soort slogans gebruikt men best zuinig, ze hebben een zeer beperkte houdbaarheidsdatum. De Winter weet dat ondertussen, puiloog nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van iedereen dus, uitgenomen diegenen die er geen zakens hebben (toevloed aan profiterende nutteloze verrijkers) en diegenen die enkel goed zijn om de ocmw's en gevangenissen werk te geven! Voor die gasten mag en moet het dringend "achteruit gaan". |
Citaat:
maar zijn stijl komt me nog niet bekend voor. Dus voor mij is het zolang om het even ;) |
Citaat:
|
:cheer: zet die mensen op nen boot :cheer:
|
Citaat:
Tuurlijk horen sommigen dat niet graag! |
Die Digneffe zou beter terugkeren naar de anonimiteit van het dagelijkse leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vermageringskuur van jewelste! |
Citaat:
|
Citaat:
Vrijheid om p... in de straat te doen: http://www.youtube.com/watch?v=qip7J7fKldI |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er was dan ook een zeer democratisch cordon sanitaire nodig om deze vaststelling naar de prullemand te verwijzen, of te kunnen doen alsof. Moet nu weer gebeuren met de NVA en Dewever zeker? Als twee honden (Vlaming en Waal) vechten om een been loopt een derde (Islam) ermee heen. Zijn onze problemen meteen opgelost, kwestie van wat geduld hebben... "Geïslamiseerd"... hoe durft men!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Wallonisering is nu de mode. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu kijk ik naar mijn opname van "Mise au Point" van deze voormiddag, en zie daar een Franstalige journaliste vragen aan Eric Donckier van "Het Belang van Limburg" of Limburg het Wallonië van Vlaanderen aan het worden is, waarop Eric antwoordt dat dat al altijd zo wat geweest is. Ik veronderstel dat Digneffe dit nu ook racisten, nazi's, noem maar op vindt ? Het toont gewoon aan hoe ver sommige linkse tegenstanders doorschieten en alles wat niet in hun kraam past als nazisme/extreem rechts betitelen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be