![]() |
Citaat:
De straf "Frans leren om u in onbeschaafde landen verstaanbaar te kunnen maken" werd afgeschaft wegens �*l te onmenselijk. Evenwel, ingeval bovendien een ernstige verzwarende omstandigheid wordt vastgesteld (zoals het lidmaatschap van de N-VA) wordt u vòòr de uitvoering van de hoofdstraf gedwongen 200 x het Belgisch volkslied te zingen wijl u zwaait met de Belgische driekleur, of in beschonken toestand een match bij te wonen van uw nationale voetbalploeg en er herhaaldelijk Wie Aar Ze Chaampjons te scanderen op een voor de Belgische televisiekanalen dienstige wijze om voor echt en waarachtig uitgezonden te worden. |
Citaat:
Toch heeft degene van die van adel op heel veel dingen voorrang. Zo gaan ze als eerste de kelder in als er oorlog uitbreekt of gaan ze naar het buitenland. Ook kunnen ze veel vaker op vakantie, en dat allemaal van ons belastinggeld. Goed hé? :-D |
Citaat:
Nee, paddo,s en misschien wat wiet. |
Citaat:
|
Citaat:
quelle heure Mathille. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Uw gedegenereerde familie adellijke parasieten van vreemde afkomst kunnen dan ophoepelen. ( Alhoewel, de smeerlappen zullen er wel in slagen een deel van hun buit mee te nemen.:evil: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Het komt wel een beetje plechtig en gemaakt over, en wat " levendigheid " zou inderdaad welkom zijn. Het beste middel daarvoor is een tijdje in het land door te brengen, en waarom niet, eveneens de kroegen af te lopen. " En immersion " dus. Zo heb ik Frans geleerd in elk geval, na een kleine basisopleiding op school.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voelen voorstanders van het koningshuis zich niet zielig nu?
|
Citaat:
. |
Ik heb zojuist ook al mijn personeel bijeen geroepen. Tot op heden mochten ze ook meneer zeggen tegen mij maar om het voorbeeld maar te volgen van Hare Majesteit wil ik vanaf nu aangesproken worden met Graaf De Bethune. Ik zou het bijzonder vinden mochten mijn forumgenoten mij vanaf heden ook aanspreken met Graaf De Bethune.Kwestie van een duidelijke lijn te kunnen trekken tussen plebs en adel.
|
Geachte Graaf de bethune, ik heb daar geen enkel probleem mee.
Maar vermits ikzelfs ongekroonde eigenaar én bijgevolg koningin ben van mijn eigen eiland Aeaea dus U begrijpt - als ondergeschikte - dat U me dan ook met Majesteit zal moeten aanspreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() geef toe, la majesté (of is het nu sa majesté) ziet er majestueus uit als ze 's morgens op haar troon gaat zitten. |
Citaat:
Wat is dat toch met die jaloezie en afgunst altijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat niet het wapenschild van Gooik(drie hamertjes) naast die Brabantse Leeuw? |
Citaat:
Laat maar, 't is De Betuwe.... :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het altijd al een schetkont gevonden.
Wat mij betreft mogen ze er zo snelmogelijk een grote dikke streep onder trekken, onder heel dat decadent koningshuis!!! Hoe rapper hoe liever. |
Ik zou al zeer tevreden zijn als ze hun politieke macht afnemen. Het geld komt op de tweede plaats.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja...Ge moet denken...Met zo'n marginall vod als den Fluppe komt ons Matilleke niet echt aan haar trekken, hé...Ze moet die seksuele frustraties toch op een of andere manier kunnen uiten? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze kan zich altijd nog prostitueren, hé...In de goedkope kategorie dan, want ze is niet meer van de jongsten hé. Al wat cellulitis op haar kont en plooien in haar bakkes, ze heeft geleefd... Of zich inschrijven op zo een date site voor cougars. Vermits ze centen genoeg heeft kan ze het ook gratis doen. En dat geeft mij een idee : ze wil zich toch inzetten voor arme mensen te helpen ? Arme mensen komen dikwijls niet aan hun trekken op sexueel gebied, die hebben geen geld voor naar de hoeren te gaan. Dus Sa Majesté Matille I zou een vereniging zonder winstgevend doel op kunnen richten om zulke mensen op te vangen en sexueel te bevredigen. Dan kan ze het nuttige aan het aangename koppelen : zich van haar sexuele frustaties verlossen en andere mensen in hetzelfde geval helpen.:-D De Fluppe kan haar daarin bijstaan en drankjes en versnaperingen aanbieden. Dit zou hen wel eens razend populair kunnen maken bij het kapitaalzwakke gedeelte van de Belgische bevolking. Ik denk ook aan al die arme immigranten die hier moederziel alleen aanspoelen, en dikwijls in het gevang terechtkomen wegens verkrachting...Somaliërs, arabieren, zwarte afrikanen enz enz. Allemaal kunnen zij bij Matillekke terecht !:-D |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Hoewel het haar door haar familie ongetwijfeld niet in dank zal worden afgenomen indien zij de door hen gewenste keuzes niet zou maken, heeft zij, net als iedereen, heel wat keuzes. Zij kon, en kan nog altijd, breken met haar familie en haar eigen, zelf gekozen, pad bewandelen. Zoiets doen, vergt natuurlijk moed. En ik kan begrijpen dat iemand in haar positie, na afweging van pro en contra's, besluit dat het sop de kool niet waard is. Maar zeggen dat zij geen keuze heeft, is niet juist. |
Correctie van een onduidelijke zin wegens nog niet lang wakker tijdens het schrijven van :lol:
Citaat:
![]() :oops: |
Citaat:
Wat zou daar achter zitten ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de meeste mensen in haar plaats hetzelfde zouden doen, al dan niet met tegenzin, staat buiten kijf. Maar dat ze geen keuze heeft, zoals Gwylan beweert, klopt niet. Dat aan die keuze een serieus prijskaartje vasthangt, klopt wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be