Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Open VLD ging toch ook voor confederalisme? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=193786)

Aarchzstvwqmrmbtvnpq 5 november 2013 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6873254)
De Zever ook ni?

Is het ooit jouw bedoeling geweest hier een zinnige discussie te voeren of kom jij hier louter wat trollen en provoceren?

Knuppel 5 november 2013 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873240)
http://www.nieuwsblad.be/article/det...31011_00785911
De Wever: ‘Met deze uitslag wordt het Di Rupo II’

Citaat:

‘Met deze uitslag wordt het waarschijnlijk Di Rupo II, en dat willen we absoluut vermijden.
En d�*t noem jij "nu al toegeven aan Di Rupo II"?

Knuppel 5 november 2013 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq (Bericht 6873262)
Is het ooit jouw bedoeling geweest hier een zinnige discussie te voeren of kom jij hier louter wat trollen en provoceren?

Negeren die trol.
Er is nog nooit één zinnig woord uitgekomen.

ViveLaBelgique 5 november 2013 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 6873257)
Kan JIJ een stukske zeveren én liegen man.

Als ik zeg dat de enigen die het land KUNNEN en ZULLEN blokkeren tot ZIJ hun zin krijgen de Franstaligen zijn dan heeft dat geen zak met een negatieve houding te maken. Dat is namelijk een FEIT.

Als jij dat beschouwt als een feit dan geef je toe aan defaitisme.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 6873257)
Als de Franstaligen hun hakken in het zand zetten staan de Vlamingen machteloos. Dat weten zowel de Vlamingen als de Walen. Alleen dommekloten met minder dan één ons hersens willen dat niet geweten hebben. Die zijken liever over pursiut of happiness.

Ik wil inderdaad niet geweten hebben dat Vlamingen machteloos zijn. Ik betreur het dat jij niet een beetje meer zelfvertrouwen hebt.

ViveLaBelgique 5 november 2013 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 6873264)
En d�*t noem jij "nu al toegeven aan Di Rupo II"?

Hoe noem jij dat dan ?

Knuppel 5 november 2013 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873270)

Ik wil inderdaad niet geweten hebben dat Vlamingen machteloos zijn. Ik betreur het dat jij niet een beetje meer zelfvertrouwen hebt.

Ik BESCHOUW dat niet als een feit, zeveraar.
Dit IS een FEIT.

Citaat:

In de Belgische rekenkunde kunnen 62 Franstalige kamerleden de mond snoeren van 88 Nederlandstaligen. En 29 Franstalige senatoren zijn evenveel waard als 41 Nederlandstalige.

Omdat JIJ de waarheid niet wilt geweten hebben hoef je er nog niet mijn zelfvertrouwen bij te sleuren. Dat heeft er namelijk even weinig mee te maken als de pursuit of happiness waarover je zevert.

Knuppel 5 november 2013 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873273)
Hoe noem jij dat dan ?

Het gaat hier over JOUW zever.

JIJ beweert dat De Wever nu al akkoord gaat met Di Rupo II.

JIJ beweert dat het de schuld is van De Wever dat de regeringsvorming zo lang duurde. Als het de Franstaligen waren geweest die toegaven inplaats van het voddenvolk van de traditionele partijen had er na twee weken al een regering kunnen zijn.
Ik wil nog zien dat de Franstaligen, die de FEITELIJKE minderheid zijn in dit kloteland, OOIT bereid zouden/ZULLEN zijn om een regering te vormen waarin zij in de minderheid ZIJN. Bovenop alle bestaande grendels hebben ze de "Vlaamse" labbekakken zelfs zo ver gekregen dat ze akkoord gingen met een schurkenregering om er toch maar de N-VA te kunnen uithouden. Maar de Franstaligen de schuld geven dat ze anderhalf jaar tegen ALLES NON zeiden? HO MAAR!

JIJ ontkent de grendels die de Vlaamse meerderheid tot het slavenvolk van de Belgische Francofonie degradeerden.

stropdrager 5 november 2013 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama (Bericht 6873177)
Ik hoop van ganser harte dat Gwendolyn in de aanloop naar de verkiezingen HET boegbeeld van de vLD zal zijn.

Ik wens dat mensen haar partij met h�*�*r associëren, en misschien ook nog altijd een beetje met Guy Verhofstadt (zo als nostalgische zure oprisping dan).

Als dat een beetje wil lukken, ons Gwendolyntje als uithangbord van de vLD, dan ziet de toekomst er goed uit. Want dan gaat de vLD in vrije val richting kiesdrempel. :mrgreen:

Het ergste scenario zou zijn dat men Maggie als boegbeeld naar voren schuift. Die moet tijdens de campagne zo veel mogelijk buiten beeld blijven. Of verkassen naar de N-VA, waar ze eigenlijk beter thuis hoort.

En je mag niet vergeten dat zowel Rutten als De Block in de provincie Vlaams-Brabant zullen opkomen. Het wordt dus interessant om te zien wat de VLD in V-B gaat doen. Al verwacht ik dat er wel een consensus zal komen. De Block zal de federale lijst trekken; Rutten (nu federaal parlementslid) zal de overstap maken naar het Vlaamse niveau en de Vlaamse lijst trekken.

ViveLaBelgique 5 november 2013 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 6873291)
Ik BESCHOUW dat niet als een feit, zeveraar.
Dit IS een FEIT.

Omdat JIJ de waarheid niet wilt geweten hebben hoef je er nog niet mijn zelfvertrouwen bij te sleuren. Dat heeft er namelijk even weinig mee te maken als de pursuit of happiness waarover je zevert.

De senaat wordt wel degelijk hervormd, ondanks dat het volgens jouw feiten onmogelijk is.

ViveLaBelgique 5 november 2013 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager (Bericht 6873325)
En je mag niet vergeten dat zowel Rutten als De Block in de provincie Vlaams-Brabant zullen opkomen. Het wordt dus interessant om te zien wat de VLD in V-B gaat doen. Al verwacht ik dat er wel een consensus zal komen. De Block zal de federale lijst trekken; Rutten (nu federaal parlementslid) zal de overstap maken naar het Vlaamse niveau en de Vlaamse lijst trekken.

Ik zie één van hen beiden nog naar Brussel verhuizen als tegengewicht voor Didier Reynders, Milquet & Onckelinkx.

Antoon 5 november 2013 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873273)
Hoe noem jij dat dan ?

Hopen dat een nieuwe drama kan worden afgewend.

Maar in uwen Belgique zijn het de Walen die beslissen, mits wat postjes uit te delen aan Vlaamse minderheidspartijtjes.

Vandaar dat dit land asap moet worden gesplitst. Als de BUB graag een unitaire Belgische monarchie wenst, dan kan dat : laat de Waalse regio 'België' blijven, unitair met de Duitse gemeenschap. U krijgt er de koninklijke parasietenfamilie gratis bij.

Maar laat ons hier vooral een vrije republiek worden, waar Vlamingen beslissen over hun lot, vrij van de Waalse bloedzuigers en vrij van de Franstalige ministers. Voor eens en altijd.

ViveLaBelgique 5 november 2013 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 6873312)
Het gaat hier over JOUW zever.

JIJ beweert dat De Wever nu al akkoord gaat met Di Rupo II.

JIJ beweert dat het de schuld is van De Wever dat de regeringsvorming zo lang duurde. Als het de Franstaligen waren geweest die toegaven inplaats van het voddenvolk van de traditionele partijen had er na twee weken al een regering kunnen zijn.
Ik wil nog zien dat de Franstaligen, die de FEITELIJKE minderheid zijn in dit kloteland, OOIT bereid zouden/ZULLEN zijn om een regering te vormen waarin zij in de minderheid ZIJN. Bovenop alle bestaande grendels hebben ze de "Vlaamse" labbekakken zelfs zo ver gekregen dat ze akkoord gingen met een schurkenregering om er toch maar de N-VA te kunnen uithouden. Maar de Franstaligen de schuld geven dat ze anderhalf jaar tegen ALLES NON zeiden? HO MAAR!

JIJ ontkent de grendels die de Vlaamse meerderheid tot het slavenvolk van de Belgische Francofonie degradeerden.

Ik ontken inderdaad dat Vlamingen slaven zijn van Belgische Francofonie. Uiteindelijk gaat de Franstalige politiek in op de vraag van de Vlaamse staatshervormingfetisjisme. Evenzo zijn de Franstaligen bereid op Vlaanderen Financiën ( redding Arco), asiel & migratie en justitie te laten hervormen.

Ik vind persoonlijk dat men wat meer mag verwachten en beter de staatshervorming maar laat voor wat het is: "een grote vergissing".

ViveLaBelgique 5 november 2013 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6873370)
Hopen dat een nieuwe drama kan worden afgewend.

Maar in uwen Belgique zijn het de Walen die beslissen, mits wat postjes uit te delen aan Vlaamse minderheidspartijtjes.

Vandaar dat dit land asap moet worden gesplitst. Als de BUB graag een unitaire Belgische monarchie wenst, dan kan dat : laat de Waalse regio 'België' blijven, unitair met de Duitse gemeenschap. U krijgt er de koninklijke parasietenfamilie gratis bij.

Maar laat ons hier vooral een vrije republiek worden, waar Vlamingen beslissen over hun lot, vrij van de Waalse bloedzuigers en vrij van de Franstalige ministers. Voor eens en altijd.

Vlaanderen dient België te leiden, niet Wallonië.

Knuppel 5 november 2013 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873352)
De senaat wordt wel degelijk hervormd, ondanks dat het volgens jouw feiten onmogelijk is.

Je VERGEET het FEIT dat de Vlamingen de meeste vergrendelde meerderheid ter wereld is. Dat zij tengevolge van de grendels overgeleverd zijn aan de grillen van de francofonie. Geen HONDERD De Wevers kunnen het land anderhalf jaar blokkeren. Dat kunnen alleen de Franstaligen.

Antoon 5 november 2013 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873366)
Ik zie één van hen beiden nog naar Brussel verhuizen als tegengewicht voor Didier Reynders, Milquet & Onckelinkx.

Die Franstaligen kunnen ons gestolen worden. Laat ze minister blijven van het nieuwe unitaire België, namelijk Wallonië en de Duitse regio.

Voor de rest intesseren die mensen ons niet meer of minder dan zeg maar Sylvain Ndoutingai, Yvonne Mboissona & Marie Solange Pagonendji-Ndakala van de Centraal Afrikaanse Republiek.

Knuppel 5 november 2013 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873376)

Dat kan alleen als de grendels verdwijnen.

De Franstaligen willen geen land waarin zij het niet langer voor het zeggen hebben.

Antoon 5 november 2013 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873376)

Vlaanderen dient Vlaanderen te leiden. België of Wallonië interesseert ons niet.

ViveLaBelgique 5 november 2013 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 6873381)
Je VERGEET het FEIT dat de Vlamingen de meeste vergrendelde meerderheid ter wereld is. Dat zij tengevolge van de grendels overgeleverd zijn aan de grillen van de francofonie. Geen HONDERD De Wevers kunnen het land anderhalf jaar blokkeren. Dat kunnen alleen de Franstaligen.

Geen enkel ander land heeft de laatste 100 jaar zoveel staatshervormingen doorgevoerd.

Antoon 5 november 2013 23:57

Dubbel

Knuppel 6 november 2013 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873391)
Geen enkel ander land heeft de laatste 100 jaar zoveel staatshervormingen doorgevoerd.

Wat jij staatshervormingen noemt zijn staatsMISvormingen op maat van de Francofonie.

BLIJFT het FEIT dat alleen de franstaligen de macht hebben om anderhalf jaar lang te leuren aan de vorming van een regering naar HUN zin.

k9 6 november 2013 06:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873141)

En daar staat nergens tussen wat jij beweert .

Citaat:

Het is jouw volste recht om te hopen dat N-VA ons land weerom gaat blokkeren en uiteindelijk de postjes voor de klassieke partijen overlaat zodat België de Franse staatsschuld kan financieren door borg te blijven staan voor Dexia. Ik hoop op verandering.
Enkel door te blokeren en de franstaligen te dwngen kan er iets veranderen. Of ben jij zo 1 die naief genoeg is om te denken dat de franstaligen plots voor alle belgen gaan denken en niet gewoon voor hun eigen kiesvee?

Dirk Lansier 6 november 2013 06:46

Dirk Lansier postte dit ook in Vlaanderen be. Net als België, moet volgens Open Vld ook de Europese Unie op een federale manier georganiseerd worden: een hechte federatie, "een Verenigde Staten van Europa".

Rutten zei het zelf nadat ze het verkiezing systeem van de VS was gaan “bestuderen” dat dat haar voorkeur werd. Verkozen worden dus via inkopen van stemmen! Busch, republikeinse Tea Party nieuwe orde strategie dat de VS financieel gekelderd heeft. Dat via leugens voor oorlogen zorgt voor wapens en olie.

En dan zijn ze tegen een NVA die openlijk hun voorstudie belijd voorlegt aan iedereen die het lezen wil.

Bovendien hebben ze steeds vals gespeeld van uit de ondemocratische particratie > federale dictatuur. VLD die samen met CVP en SP de basis gelegd voor een confederaal België is steeds zoet houder geweest om de Mensen op Vlaamse bodem te sussen.

Ze zijn nooit van plan geweest om Vlaanderen eind beslissingen te laten nemen. Wat reutelen ja, maar de uitwerking dicteert het federaal dictaat.

Di Rupo club heeft nu ook niets anders gedaan dan de particratie versterkt via wetten, regels en plaatsingen. Alle betalingen uitgesteld tot 2015 en toch meer schulden!

Toch duidelijk dat OVLD,CD&V, sp.a géén eigen programma meer hebben. Eerst wachten tot NVA voor programma belijd voorstelt. Geruggensteund van uit RTBF programma enz. Met groot vertoon stellen dat ze tegen gaan werken, tegen NVA. Maar geeeeen enkel voorstel brengen ze in de plaats. Gewoon verder ploeteren den afgrond in. Het enige dat ze willen is verderzetten van de ondemocratische particratie waar zij kunnen dicteren. Met al of niet schijn deelregeringen. Het theater is er alleen om de schoonste teletubie plaatskes te krijgen.

Net zoals ze onze kroonjuwelen electrocentrae verpast hebben. Heeft Duitsland, Frankrijk, engeland zhun energie centrales die betaald werden met belasting geld verpast? Eigendom verkocht om daarna te liezen.
Waar ze dat geld dan samen met de linkse opgesoupeerd hebben.

Nog iets cruciaal vergeten! Rutten’s liefde voor VS systeem dat verkozen worden door “inkopen van voorkeur stemmen”. De betalers bepalen dan wat en hoe de wetten gaan zijn. De sociale “afbouw” van ons systeem verzekerd tot VS situatie.

Met de glimlach stelt Rutten voor om er voor te zorgen dat onze oudjes 3 onderbetaalde jobkes hebben om te overleven.

En dan preekt OVLD dat NVA de sociale zekerheid wil vernietigen. Omdat NVA streeft aar meer efficiëntie door de gewesten met hun eigen noden en verzuchtingen te laten beslissen waar de noden van de sociale zekerheid liggen.

NVA heeft niet maar dan ook niets wat ter vergelijken is met het diepe blauwe dromen van OVLD. Wat links steeds beweerd.

NVA was ooit samen met CD&V, dus midden maar dan iets meer naar rechts. Met een uitgesproken voor liefde via sterk Vlaams gewest de zaak uit de modder te halen.

peter1962 6 november 2013 07:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6873384)
Die Franstaligen kunnen ons gestolen worden. Laat ze minister blijven van het nieuwe unitaire België, namelijk Wallonië en de Duitse regio.

Voor de rest intesseren die mensen ons niet meer of minder dan zeg maar Sylvain Ndoutingai, Yvonne Mboissona & Marie Solange Pagonendji-Ndakala van de Centraal Afrikaanse Republiek.

Ons ? ik neem aan dat je daarmee jezelf bedoelt ?
Van mijn kant denk ik dat Sylvain Ndoutingai, Yvonne Mboissona & Marie Solange Pagonendji-Ndakala veel interessanter zijn dan Liesbeth Homans, Ben Weyts of Jan Diamant.

Distel 6 november 2013 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873240)
http://www.nieuwsblad.be/article/det...31011_00785911
De Wever: ‘Met deze uitslag wordt het Di Rupo II’

Daarmee geeft hij helemaal niet toe aan Di Rupo. De realiteit is nu eenmaal wat ze is.

Distel 6 november 2013 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873270)

Bullshit.

Citaat:

Wat een komedie weeral :lol:

Distel 6 november 2013 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873391)

In geen enkel ander land hebben die staatshervormingen geleid tot een minderheid die zich als meerderheid gedraagt en de feitelijke meerderheid kan blokkeren.

Antoon 6 november 2013 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6873556)
Ons ? ik neem aan dat je daarmee jezelf bedoelt ?
Van mijn kant denk ik dat Sylvain Ndoutingai, Yvonne Mboissona & Marie Solange Pagonendji-Ndakala veel interessanter zijn dan Liesbeth Homans, Ben Weyts of Jan Diamant.

Goed voor u, dan kan u met Reynders, Onckelinkx en Milquet samen gaan praten met Ndoutingai, Mboissona en Pagonendji-Ndakala. Misschien kan u meteen ook akkoorden helpen sluiten tussen Wallonië (of de nieuwe Belgique) met Centraal Afrika.
Vlaanderen doet haar zaken beter zelf, zonder Reynders, Onckelinkx en Milquet, want aan hen heeft niemand hier iets. Integendeel, ze zijn een blok aan Vlaanderen's been.

ViveLaBelgique 6 november 2013 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6873542)
En daar staat nergens tussen wat jij beweert .

Ondertussen heeft Bart De Wever weerom een bocht van 180° graden gemaakt door zichzelf kandidaat premier te stellen en zo zijn volledige gewicht in de schaal te werpen om Elio Di Rupo II te voorkomen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6873542)
Enkel door te blokeren en de franstaligen te dwngen kan er iets veranderen. Of ben jij zo 1 die naief genoeg is om te denken dat de franstaligen plots voor alle belgen gaan denken en niet gewoon voor hun eigen kiesvee?

Een federale regering met een Franstalige minderheid is ook een optie. Volgens mij is dat zelfs niet nodig om de nodige structurele hervormingen te doen. Confederalisme zijn geen structurele hervormingen maar pure politieke masturbatie om meer overheid te creëren naar het model van Frankrijk en Wallonië.

Knuppel 6 november 2013 10:53

Geef eens een bewijs waaruit blijkt dat De Wever zich kandidaat premier stelde.

Wat liegen betreft is niemand zo rechtlijnig als jij.

Knuppel 6 november 2013 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6873596)
In geen enkel ander land hebben die staatshervormingen geleid tot een minderheid die zich als meerderheid gedraagt en de feitelijke meerderheid kan blokkeren.

Commentaar overbodig.

Knuppel 6 november 2013 10:59

Citaat:

Confederalisme zijn geen structurele hervormingen maar pure politieke masturbatie om meer overheid te creëren naar het model van Frankrijk en Wallonië.
Kijk eens aan...

Di Rupo en Hollande zullen het graag horen van dat masturberen.

Distel 6 november 2013 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6873704)
Ondertussen heeft Bart De Wever weerom een bocht van 180° graden gemaakt door zichzelf kandidaat premier te stellen en zo zijn volledige gewicht in de schaal te werpen om Elio Di Rupo II te voorkomen.

Dat heeft hij niet gedaan, leugenaar.

Antoon 6 november 2013 11:09

Citaat:

Uw informatie is onjuist.

Knuppel 6 november 2013 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6873729)
Uw informatie is onjuist.

Welbewust en voortdurend onjuiste informatie geven heet LIEGEN.

Knuppel 6 november 2013 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6873556)

Dat belgisch-nationalisten namen die ruiken naar Belgisch/Afrikaans kolonialisme interessanter vinden dan levende landgenoten begrijp ik.

Boduo 6 november 2013 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6872165)
Als we nu terug horen wat Gwendolyn Rutten in 2010 zei over confederalisme, dan lijkt haar plan niet zo erg ver van N-VA. Met een aantal verschillen : drie gewesten en een Belgisch 'paraplu'. Maar voor de rest mocht ook alles overgeheveld worden naar de regio's, en daarna ging men kijken wat de federale overheid nog samen wilde/kon doen.

Na drie jaar als kleine minderheid te mogen meezitten in een regering van Waalse Socialisten blijft er van haar visie weinig over, uiteraard.

WAT IS CONFEDERALISME VOLGENS OPEN VLD?

Met wat er "over" blijft, probeert dit charmant vrouwtje de kiesdrempel te halen ! ! !
Courage Ruttenke !

k9 6 november 2013 19:22

Citaat:

En zelfs al zou dit een bocht zijn: en?

Citaat:

Een federale regering met een Franstalige minderheid is ook een optie. Volgens mij is dat zelfs niet nodig om de nodige structurele hervormingen te doen. Confederalisme zijn geen structurele hervormingen maar pure politieke masturbatie om meer overheid te creëren naar het model van Frankrijk en Wallonië.
Onzin het gaat hier vooral om overheidsafbouw, een andere oplossing is er niet. Je kan er blijven tegen ingaan maar het is dit of di rupo II . Kies maar.

ViveLaBelgique 6 november 2013 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6874413)
Onzin het gaat hier vooral om overheidsafbouw, een andere oplossing is er niet. Je kan er blijven tegen ingaan maar het is dit of di rupo II . Kies maar.

Waar moet ik kiezen om niet Elio Di Rupo II te krijgen ?

Echte Waal 6 november 2013 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6873591)
Bullshit.

En wie is verantwoordelijk voor de bullshit, koe? :-)

Vrijheideerst 6 november 2013 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6873209)
Wow rustig Knuppel, ik denk dat jouw reactie op een misverstand berust...

Tsja, bedankt, maar mij niet gelaten hoor. Ik concentreer me liever op mei 2014.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be