![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lesgeven aan jongeren is iets heel anders dan in uw vrije tijd als vijftiger in een jeugdhuis gaan zitten ....kleine nuance toch:roll::roll: |
Citaat:
|
À
Citaat:
En wat die oudere mens betreft: laat die maar rustig zoeken naar zijn vijf cent. Er is niets wat brandt. Kom eens tot bezinning mens! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grote fout, ik controleer altijd mee en het gebeurt echt veel dat het in het nadeel is. Daarom zeg ik ook nooit als het in mijn voordeel is. Vooral afgeprijsde artikelen waar men de oorspronkelijke ean code niet overdekt of artikelen in reclame die niet aangepast zijn. Er zijn al onderzoeken naar gebeurd en ik geloof dat één op de drie kastickets fout is. |
Mijn enige dagelijkse contact de laatste 25 jaar was aan de kassa...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder spreek ik wel of niet met eenieder met wie ik wel of niet wil praten. Duidelijk ? . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg goesting om het ook eens te proberen. ;-) |
Citaat:
|
Schoof klinkt links verzuurd vinden jullie ook niet ?
|
Citaat:
:cry: |
Citaat:
hoe precies interesseert me wel |
Citaat:
Gisteren nog was in een Carrefour en treuzelde opzettelijk aan de scan-kassa. Ik had slechts 3 artikelen gekocht. Ik passeerde achter een koppel dat misschien wel "gespiekt" had. En ja: 't Was prijs ! In het naar buiten gaan, hoorde ik de vrouw zeggen: "W'hebben weer chance gehad." Die technici onderschatten de spitsvondigheid van sommige mensen. :lol::lol::lol: |
Citaat:
. |
Citaat:
Het systeem is ook niet volledig onbemand: er is een toezichter per zes of acht selfscans. Dat toezicht concentreert zich dan gemakkelijk op de juiste momenten. Maar de leukste is wel de gewichtscontrole. Er zijn weinig producten in de winkel die 765 gram wegen, of 775 (en als 'tg moet kan de verpakking wat lichter of wat zwaarder uitgekozen worden) ... en als daar toch een verkeerd alarmke op komt, dan is dat door die toezichter vliegensvlug gecontroleerd en gecorrigeerd. (sommige critici, niet jij dus, doen me denken aan de opoe van mijn buur. Die verkondigde zo rond 1980 al trompettend dat als de bank haar computersysteem crashte, hij wel ging declareren dat er wel "tienduusd frank meer" op zijn boekje zou staan.) . |
Citaat:
Denk persoonlijk niet dat er door de selfscanners meer wordt gefoefeld, dan door degenen die een klassieke kassa passeren. |
Citaat:
Ik heb het al gezegd: "men" onderschat de spitsvondigheid van x aantal klanten. :lol: |
Citaat:
Het systeem is beginnen doorbreken eind 2008 ... en iedere 'winkelier' was/is supervoorzichtig en zit angstig op zijn statistieken van stockbeheer enz. Wij in Vlaanderen zitten, wat betreft de gecomputeriseerde wereld, aan de staart van de invoering van dit selfscan-systeem. Getuige moge de titel van de draad zijn. Het systeem is niet onbemand ! De machines heten in technische termen "Semi Attended Customer Activated Terminal (SACAT). Maar ja, hoeveel forummers kennen de juiste benaming van een "bancontact" ? . |
Citaat:
Stockbeheer: daar zitten we ook aan de staart hoor ! Het is allemaal zo relatief. De wet van Murphy speelt hier ook een belangrijke rol. Meestal in het voordeel van de klant die spiekt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be