![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De bange blanke man is gaande hierzo.
|
|
Oeps foutje, ik moest een bron van stormfront hebben.
Zie hierboven de typische propaganda van de linkse kerk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Door een spellingsfout, of een verkeerd woordenboek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men zou die familieleden van die gasten die hier gewoon rondhangen en niet werken, alleen maar opstrijken de deur moeten wijzen! Vroeg of laat is er toch geen geld meer genoeg voor ons OCMW-van-de-wereld, laten we dan maar liever enkel diegenen houden die echt een verrijking zijn voor onze maatschappij zodat het systeem voor iedereen langer kan blijven draaien! En daarbovenop, onze wetten zijn niet aangepast aan gevaarlijke vreemde varkens en moordenaars die elders het beest uithangen en eens terug hier ons komen uitleg geven over de "godsdienstvrijheid" en de "mensenrechten"! Hoe dwaas en hypocriet kan men zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als het gaat over ingevoerd gespuis is dat heel wat anders nietwaar? |
Onderaan deze pagina staan een aantal FB profielen van jongens die goed Nederlands schrijven. Duidelijk hier opgevoed. Neem eens een kijkje in hun leefwereld.http://mediawerkgroepsyrie.wordpress...a-terroristen/
|
Of kijk eens bij hun vrienden. Alvast vooraleer je me komt zeggen dat dat maar een paar uitzonderingen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook in Nederland en Vlaanderen niet. Zelfs homoseksuelen willen steeds meer gewoon "normaal" zijn en drukken zich negatief uit tegenover de wat "vrouwelijke" homo,s. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Homofiele moslims, dat bestaat niet. Wijs er mij één. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be