Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Met een Belgische uitkering kun je behoorlijk comfortabel leven in Syrië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201072)

Nietzsche 20 april 2014 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7106364)
Dank je. Ik wou het niet te ingewikkeld maken, zodat jij de conversatie ook zou kunnen volgen... ;-)

Ad hominem.

Nietzsche 20 april 2014 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7106492)
Ik heb zo het vermoeden dat Raf niet snel zal interculturaliseren met die geindoctrineerden die zijn rectum het liefst aan flarden zouden rijten met een MK47.
Hij bazelt maar wat omdat dat nu eenmaal zijn gewoonte is. Als het van Raf afhangt hebben die jihadisten hun kalifaat-ideeën opgepikt bij de Boerinnenbond of zo.

Vertel eens, waar hebben de Jihadisten hun ideeën opgepikt?

Nietzsche 20 april 2014 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7106506)
Zonder dank lieverd.

Nee, hij wil niets bij je anaal instoppen.

Nietzsche 20 april 2014 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 7106542)
Amai, nog wat pseudo-intellectuele woordjes gebruiken. Sterk bezig vandaag!

2/10 voor de moeite en ironie.

Nietzsche 20 april 2014 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7106654)
Hij moet niet werken vandaag.

En anders ook niet, dus tijd "zat".

"vrijheid-eerst".....

:lol:

Nietzsche 20 april 2014 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7106899)
Schatje, verstaat u het weer niet?

Denk rustig na ....

Oh my god , raf is een trendsetter.

Raf 20 april 2014 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7107140)
Oh my god , raf is een trendsetter.

8-)

Nietzsche 20 april 2014 21:53

De bange blanke man is gaande hierzo.

Nietzsche 20 april 2014 21:54

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...anke-man.dhtml

Nietzsche 20 april 2014 21:54

Oeps foutje, ik moest een bron van stormfront hebben.

Zie hierboven de typische propaganda van de linkse kerk.

maddox 20 april 2014 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7106477)
Moet men misschien ook de familie van Dutroux, De Gelder of Janssens aanpakken?
Is dat het?

Als het aan sommige linkse rukkers lag, ja, want was er nergens bij een oom of tante van De Gelder een boekje van het VB gevonden?

maddox 20 april 2014 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7106465)
Een "indoctrinaire" ideologie nog wel...

Zijn er anderen?

Another Jack 21 april 2014 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7107233)
Zijn er anderen?

Het woord bestaat gewoon niet, Maddox.

maddox 21 april 2014 09:55

Door een spellingsfout, of een verkeerd woordenboek?

Another Jack 21 april 2014 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7107520)
Door een spellingsfout, of een verkeerd woordenboek?

Gewoon, "indoctrinaire" bestaat niet.

Dutch_Strawberry 21 april 2014 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7107114)
Ik heb geen moslimvrienden. Verder nog iets?

Het zou me eerlijk gezegd verwonderen indien jij moslimvriendjes had. De meeste moslims hebben immers geen hoge dunk van homo's en homosympathisanten... Je weet wel, ze hangen ze liever op aan kranen en zo.

Dutch_Strawberry 21 april 2014 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7107495)
Het woord bestaat gewoon niet, Maddox.

Is dat juist niet het mooie aan taal? Dat je er creatief mee kan zijn en nieuwe woorden kan bedenken?

Raf 21 april 2014 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7107643)
Het zou me eerlijk gezegd verwonderen indien jij moslimvriendjes had. De meeste moslims hebben immers geen hoge dunk van homo's en homosympathisanten... Je weet wel, ze hangen ze liever op aan kranen en zo.

:roll:

vlaams realist 21 april 2014 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7107643)

Dat was alleen bij gebrek aan bomen hoor.

andev 21 april 2014 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7106108)
Uiteraard. En terecht natuurlijk. Waarom zou je een hele familie straffen voor het wangedrag van één familielid? Als jouw broer door geflitst wordt, moet jij dan mee de boete betalen?

Vooral wanneer het gaat om klaplopers, die eens ze hier goed vast zitten een deel van hun familie laten overkomen om hier lekker samen op onze kosten te leven! Die kerels die tijd hebben om maanden naar ginder te trekken worden hier precies niet gemist op hun werk...dat ze niet hebben.
Men zou die familieleden van die gasten die hier gewoon rondhangen en niet werken, alleen maar opstrijken de deur moeten wijzen!
Vroeg of laat is er toch geen geld meer genoeg voor ons OCMW-van-de-wereld, laten we dan maar liever enkel diegenen houden die echt een verrijking zijn voor onze maatschappij zodat het systeem voor iedereen langer kan blijven draaien!
En daarbovenop, onze wetten zijn niet aangepast aan gevaarlijke vreemde varkens en moordenaars die elders het beest uithangen en eens terug hier ons komen uitleg geven over de "godsdienstvrijheid" en de "mensenrechten"!
Hoe dwaas en hypocriet kan men zijn?

andev 21 april 2014 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7106477)
Moet men misschien ook de familie van Dutroux, De Gelder of Janssens aanpakken?
Is dat het?

Moesten we al die familieleden op een rijtje zetten en hun doen en laten vergelijken met de familieleden van de verrijkers waarover men het hier heeft, denk je niet dat een paar verschillen zouden opvallen?

andev 21 april 2014 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7106493)
Er worden IRL geen familieleden vervolgd.
Vroeger nu, nu niet, nooit niet.
Noch voor verkeersmisdrijven, noch voor om het even welke feiten.

Leer daar mee leven, of slijt de rest van uw leven met het jagen op windmolens.

Ik zal het verkeerd begrepen hebben, maar was/is het niet zo dat familie van meelopers met de Duitsers tijdens de oorlog achteraf ook de rekening kregen gepresenteerd?
Maar als het gaat over ingevoerd gespuis is dat heel wat anders nietwaar?

vlaams realist 21 april 2014 17:31

Onderaan deze pagina staan een aantal FB profielen van jongens die goed Nederlands schrijven. Duidelijk hier opgevoed. Neem eens een kijkje in hun leefwereld.http://mediawerkgroepsyrie.wordpress...a-terroristen/

vlaams realist 21 april 2014 17:35

Of kijk eens bij hun vrienden. Alvast vooraleer je me komt zeggen dat dat maar een paar uitzonderingen zijn.

Nietzsche 21 april 2014 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7107671)

Jaja, that girl is on fire.

Dutch_Strawberry 21 april 2014 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7107671)

Je kan niet ontkennen dat dit niet waar is, en dat weet je zelf ook. Rol die oogskens dus maar goed.

Raf 21 april 2014 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7108300)
Je kan niet ontkennen dat dit niet waar is, en dat weet je zelf ook. Rol die oogskens dus maar goed.

Vertel eens, liefje, hoeveel homo's hier ondertussen al door moslims aan kranen opgeknoopt werden?

vlaams realist 21 april 2014 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108380)
Vertel eens, liefje, hoeveel homo's hier ondertussen al door moslims aan kranen opgeknoopt werden?

Vertel jij me eens hoeveel homo's de steden ontvlucht zijn? Om in het verdraagzame Vlaanderen te gaan wonen. Ik ken er alvast een paar. :lol:

Nietzsche 21 april 2014 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108403)
Vertel jij me eens hoeveel homo's de steden ontvlucht zijn? Om in het verdraagzame Vlaanderen te gaan wonen. Ik ken er alvast een paar. :lol:

Grappig ja?

Raf 21 april 2014 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108403)

Ik ook. Ik ken er ook een paar die het probeerden, maar niet konden aarden op de Vlaamse boerenbuiten, waar men l�*ng niet zo verdraagzaam is als jij hier nu wil laten uitschijnen, en die terug naar de stad keerden. Eigenlijk ken ik er een pak meer die in de richting van de stad trokken dan omgekeerd. En om een of andere reden denk ik dat ik wel wat meer homo's ken dan jij... Daar zitten trouwens ook wel wat moslims tussen.

Nietzsche 21 april 2014 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108432)
Ik ook. Ik ken er ook een paar die het probeerden, maar niet konden aarden op de Vlaamse boerenbuiten, waar men l�*ng niet zo verdraagzaam is als jij hier nu wil laten uitschijnen, en die terug naar de stad keerden. Eigenlijk ken ik er een pak meer die in de richting van de stad trokken dan omgekeerd. En om een of andere reden denk ik dat ik wel wat meer homo's ken dan jij... Daar zitten trouwens ook wel wat moslims tussen.

Tolerantie tegenover homoseksualiteit bestaat eigenlijk nergens echt.

Ook in Nederland en Vlaanderen niet. Zelfs homoseksuelen willen steeds meer gewoon "normaal" zijn en drukken zich negatief uit tegenover de wat "vrouwelijke" homo,s.

Raf 21 april 2014 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7108446)
Tolerantie tegenover homoseksualiteit bestaat eigenlijk nergens echt.

Ook in Nederland en Vlaanderen niet. Zelfs homoseksuelen willen steeds meer gewoon "normaal" zijn en drukken zich negatief uit tegenover de wat "vrouwelijke" homo,s.

Wie heeft je die flauwe kul wijsgemaakt?

Nietzsche 21 april 2014 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108478)
Wie heeft je die flauwe kul wijsgemaakt?

Flauwe kul? vertel dat eens aan de homo,s die in elkaar zijn geslagen .

Raf 21 april 2014 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7108492)
Flauwe kul? vertel dat eens aan de homo,s die in elkaar zijn geslagen .

Die werden in elkaar geslagen omdat ze te "vrouwelijk" waren, bedoel je?

Nietzsche 21 april 2014 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108508)
Die werden in elkaar geslagen omdat ze te "vrouwelijk" waren, bedoel je?

Bijvoorbeeld, of omdat ze hand in hand liepen met hun partner.

Raf 21 april 2014 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7108514)
Bijvoorbeeld, of omdat ze hand in hand liepen met hun partner.

En alleen "vrouwelijke" homo's lopen hand in hand met hun partner?

vlaams realist 21 april 2014 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108432)

Of die er niet konden aarden omdat hun kapper te ver weg woonde, of hun favoriete boetiek er niet te vinden was.Tja,als je je dagelijks roddeluurtje nodig hebt,dan kan je beter in de stad blijven.
Homofiele moslims, dat bestaat niet. Wijs er mij één.

maddox 21 april 2014 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108380)

Omdat het gebruik van een kraan voor een doorsnee moslim in België even moeilijk is als het bedienen van een spaceshuttle, kan je beter eens controleren hoeveel er gewoon bijeengeklopt zijn.

vlaams realist 21 april 2014 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7108674)
Omdat het gebruik van een kraan voor een doorsnee moslim in België even moeilijk is als het bedienen van een spaceshuttle, kan je beter eens controleren hoeveel er gewoon bijeengeklopt zijn.

Hopelijk hebben ze geleerd een lus te maken. Anders valt die gast nog dood in plaats van opgeknoopt te worden volgens de aanwijzingen uit de koran.

daiwa 22 april 2014 01:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7106147)
Niet in het partijprogramma, maar de vriendschap is duidelijk. http://www.vandaag.be/binnenland/141...en-steunt.html

Inderdaad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be