![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is m.i. toch nog iets anders. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gisteren Kris Peeters even bezig gehoord. Ik ben de tel kwijt bij de keren dat hij om de stem van de kiezer gebedeld heeft. Maar schrik voor de verwachtte reactie van de kiezer hebben ze niet, hoor! |
Het lijkt mij duidelijk wie de partijkopstukken zijn die met een hele mand eieren in hun broek de verkiezingen tegemoet zien. Tobback en Rutten bezeiken zich om de andere dag in de media. Zelfs de flegmatieke Peeters is gisteren van zijn "Vlaamse" voetstuk gevallen. De Franstalige partijen tieren om de beurt hun "NON" uit tegen de N-VA. Alleen De Wever blijft er rustig en bedaard onder.
Ik weet als geen ander dat er alles aan zal gedaan worden om de N-VA te "vermijden". Hoe vaak heb ik echter al laten horen dat ik hoop dat de N-VA zich niet laat vangen in de federale regering? En uitgelegd waarom? Waar zou de angst dan vandaan moet komen die ik volgens bad Atilla op anderen projecteer? |
Citaat:
|
Citaat:
Om het ietwat 'onpedagogisch' te formuleren: "IF YOU CAN'T JOIN 'EM, FUCK 'EM" zou het motto moeten zijn. Ik prijs mijzelf alvast gelukkig dat ik géén N-VA'er ben. |
Citaat:
Toch iemand die er hetzelfde over denkt als ik. :-D |
Citaat:
Fantastische oplossing. Daar ga ik direct mee aan de slag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wiens reactie is dat dan? :? |
Citaat:
Maar Knuppel post meer dan voldoende berichten om "tussen de lijnen leesbaar" te zijn, hé. Maar als ik mij vergis, geen probleem, hoor. ;-) |
Citaat:
Citaat:
Niet flauw doen, Atilla. Dat de kiezer massaal te kennen geeft op de N-VA te zullen stemmen heeft alleen in die zin met de huidige omstandigheden te maken dat ze het gevolg zijn van het j�*renlange wanbeleid van de traditionele partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet gedurfd, misschien? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Al zou je kunnen zeggen dat de PS deel uitmaakt van de UF, en dus wel opkomt in Vlaanderen, maar ik vind het een beetje vergezocht. |
Tja. Zo gaat dat in de beste families. Ze zijn maar familie voor zover het in de familiekraam past.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed dan winnen we de verkiezingen zeker. |
Citaat:
Als die de stijgende levensduurte niet kan volgen doordat NVA de index wil afschaffen, dan... |
Citaat:
Ik moet nog steeds het eerste voorstel horen sinds 20 jaar om effectief werk te creeren. |
Citaat:
de extra arbeidsplekken worden gecreeerd door lastenverlagingen. als je 25% duurder bent dan je buurlanden herhuizen de bedrijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt toch schoenen gaan poetsen aan het Zuidstation, klussen gaan doen, de wereld intrekken en in Indonesie sex slaaf worden, vuilbakken sorteren, .... , nee ? Mogelijkheden genoeg voor iemand die jong en gezond is. Twee jaar is wel tijd genoeg om iets te vinden zou ik stellen. Je kan discussieren of het 1 jaar, of 3 jaar moet zijn, maar "werkloosheid" moet tijdelijk zijn, anders is het een manier van leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is een misvormde staat die Jan en klein Peerke minister maakt als ze 5 stemmen hebben gehaald. Eerst dat oplossen, en dan kunnen we zien hoe we die gigantische winsten die we daar aan over houden kunnen gebruikt worden om onze welvaart te redden. Blijf maar lullen over separatisme en Walen haterij. Hoe meer jullie dat doen, hoe meer de Vlaming zegt dat het tijd wordt dat er eens geluisterd wordt naar wat er WEL gezegd wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens het je niet toe ooit ontslagen te worden... Ik hoop dat je in een bedrijf werkt dat zodanig innovatief is dat het kan concurreren met de Chinese concurrentie, of werk je voor een staatsinstelling? |
Citaat:
En op je vraag te antwoorden: Die winsten die je krijgt als je van 6 regeringen naar 2 regeringen zakt. Met alle bijkomende ambtenaren en ambtenarenpensioenen inbegrepen. |
Citaat:
Ik heb inderdaad een afkeer van de narcistische vlaming die denkt dat hij productiever is dan zowat iedereen, meer talen spreekt dan zowat iedereen. Ik weet wel dat noch De Wever, noch Di Rupo enig problem zullen oplossen, niet tegaar, niet apart... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be