![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En door hem zoveel aandacht te schenken wordt die pipo natuurlijk alleen nog belangrijker in de ogen van zijn aanhang... |
Citaat:
Ik weet dat u in de bres zou springen voor keetschoppende jihadi's wiens haatbijeenkomstje werd verboden, maar da's uw zaak. :lol: Wat die woorden betreft die u daar voor weet bestaan, die kunt u voor mijn part stoppen waar de zon niet schijnt. |
Citaat:
Eenzelfde reden wordt in Brussel regelmatig gehanteerd om het VB te verhinderen van samen te komen. Larie om twee redenen. 1 Het illegaal gedrag van derden mag geen reden zijn om de grondwettelijke rechten van anderen in te perken. 2 Aangezien ze wel waterkanonnen en honden kunnen inzetten tegen mensen die hun grondwettelijke rechte opeisen kunnen ze dit indien nodig ook wel tegen hun eigen kiesvee...:oops: Dit gezegd zijnde, met racisme wens ik niets te maken te hebben. Eender in welke richting dat zou wijzen. |
Citaat:
De USSR, NAZI Duitsland.... 8-) |
Citaat:
Of 80% voor Anderlecht als geheel opgaat kan ik niet bevestigen of ontkennen. Dat dat voor Kuregem opgaat wel. De Visu vastgesteld... |
Citaat:
Dus ja, vrijheid van meningsuiting is relatief. Ik denk overigens niet dat de vrijheid van meningsuiting die u nastreeft, diegene die altijd en overal van kracht is, ook maar ergens bestaat. Wat niet wegneemt dat ik zonder schroom durf te stellen dat de vrijheid van meningsuiting die hier van kracht is, krachtig genoeg is om als zodanig te worden betiteld. Het geneuzel in de trend van "of ze is volledig of ze is niet" is niet meer dan wat gerommel in de marge van enkele misnoegde agitatoren die leven van provocatie, opruiing en verdeeldheid. Aan hun verongelijktheid zou ik de vrijheid van meningsuiting persoonlijk niet afwegen. |
Citaat:
8-) |
Citaat:
Hij wordt nochtans met alle egards ontvangen door ons regime op wiens wetten het reglement hier gebaseerd is... Hmmm,ik moet eerlijk toegeven dat ik de logica niet kan volgen maar onze staatsleiders zullen het wel beter weten zeker? :lol: |
Citaat:
Ik hoop in de grond van mijn hart, op mijn NVA-partijkaart, dat hun nederlaag historisch zal zijn. U kent me niet, doe dan ook geen moeite om me te ontleden. Het zet u alleen nog meer in uw nachthemdje. Verder mijn oprechte excuses dat ik uw tere zieltje tot in het diepste van zijn bestaan heb geraakt door niet zoals u over woorden te bazelen die u meent te moeten gebruiken om mij te omschrijven, maar die u dan toch niet expliciet vermeld. Ik herhaal daarom nogmaals met plezier dat u die woorden mag steken waar de zo'n niet schijnt. Dat zwaarwichtig, achterbaks gedoe boeit me geen fluit. |
Citaat:
Ik denk alleszins dat ze het veel beter weten dan het plebs dat de boel af dreigt te breken als hun onderonsje wordt verboden. U hebt daar uiteraard een andere mening over, wat uw goed recht is. Maar een lid van een partij waarvan een oud-voorzitter onder luid applaus van een volle zaal "de neger is vuil, de neger is lui" orakelde, vind ik niet bepaald een ideale waardemeter om de vrijheid van meningsuiting aan af te meten. Ik hoop dat u dat begrijpt, maar ik besef dat ik vermoedelijk illusies koester. |
Citaat:
Gelukkig hebben we extreemrechts nog om ons zo nu en dan eens wat bij te leren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar let er goed mee op me van leugens te beschuldigen. Er zullen toch minstens enkele honderdduizenden mensen hebben meegekeken. Btw: het ging om Karel Dillen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dirupo erkende zelf naar aanleiding van het schandaal waar u naar verwijst dat hij wel degelijk 'jongens' opgepikt had in dat park. Het was toen algemeen geweten dat dat om drugshoertjes ging. Bij verdere bevraging gaf hij reacties in de aard van 'de leeftijd van mijn partners is onbelangrijk' en 'ik heb nooit naar hun leeftijd gevraagd... In mijn ogen is iemand die zulke zaken stelt en op zeer jonge partners aast een pedofiel. Wellicht zijn er mensen die deze mening niet delen. Di Rupo bijvoorbeeld... |
Citaat:
Ik ben mij namelijk niet bewust van dergelijke uitspraken. Noch bij Dillen noch bij zijn opvolgers. Moest dit waar zijn en niet een uit zijn context gerukt fragment dan zal ik mij met veel overtuiging van die uitspraak distantiëren. Hallo? Is er één van die vele honderdduizenden met bewijsmateriaal aanwezig? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me overigens af hoe zo'n uitspraak uit zijn context kan gerukt worden??? Waarom opent u er niet speciaal een topic voor waarin u, in geval u me van leugens verdenkt, om bewijs vraagt. Zelf voel ik me niet geroepen om dat te doen omdat ik nu eenmaal weet dat hij dat gezegd heeft, maar ik wil gerust in zo'n topic nog eens uitvoerig komen zweren dat de betreffende uitspraak wel degelijk gedaan werd. Ik vind het immers zelf heel erg betreurenswaardig dat dit fragment niet op internet terug te vinden is. On diezelfde reportage, waarin het draait om het "ontmaskeren" van het VB, kwamen ook enkele scènes voor waarin enkele vermarginaliseerde autochtonen in de één of andere Antwerpse kroeg hun ongezouten mening over allochtonen ventileerden in hun sappig dialect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt er nog bij dat zij de Marokkaanse identiteit ook behouden ("kijk eens, hoeveel Belg ik mij voel" :roll:) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen aanhanger, maar heeft hier nog iemand iets zinnigs tegen hem in te brengen i.p.v. zielige beledigingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat hebben anarchisten overigens tussen antisemieten en neo-nazi's te zoeken? Wat hebben die met provocatie te maken? Het autoritarisme dat de Staat en zijn aanhangers, zoals jij, tentoonstellen, dat provoceert mij niet enkel, maar dat onderdrukt nog in realiteit ook. |
Citaat:
Als dat de oppositie tegen Di Rupo moet voorstellen, vrees ik dat we zullen moeten wachten totdat de man het stoffelijke voor het eeuwige inwisselt alvorens hij de Wetstraat 16 zal verlaten. |
Citaat:
En ja ik ken de snel Belg wet...gestemd dor de regering Verhofstdadt (gene sos hoe kan dat nu ?) De wet werd verstrengd door de regering Di Rupo (ne sos dan nog wel hoe kan dat nu ? ) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van bvb de uitspraak De voorzitter van de SPA, Tobback, zei "de neger is... alles voor de aanhalingstekens weghalen is simpel en wordt al te regelmatig gebruikt. Zo regelmatig zelfs dat VB mandatarissen opleidingen kunnen volgen om zo weinig mogelijk in dergelijke valkuilen te vallen. Dus gelieve, als het toch vindbaar moet zijn, het filmpje (ook een reportage op tv is een filmpje) voor te leggen en indien het om een uitgeknipt fragment gaat liefst ook de volledige originele context. Indien dit werkelijk bestaat zal de VRT u op simpele aanvraag zeker met veel plezier het nodig materiaal leveren... Ik wacht... |
Citaat:
Ik had toen ik tien was een relatie met een meisje dat een half jaar ouder (elf) was. En nee, ik ben geen pedofiel. En misschien weet u het nog niet, ondanks mijn vele reacties op dat heerschap, ik ben allerminst een fan van deze leugenachtige junkie. Als het aan mij lag had hij na die cocaïnehistorie geen licentie meer mogen krijgen. Liegende junkies als rolmodel voor onze jeugd? Nee, bedankt... |
Citaat:
|
Citaat:
Debouts les Belges voert campagne tégen het hoofddoekenverbod, hun lijsttrekker voor Europa is moslim, enz.. Dat links-rechts gedoe is compleet achterhaald. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be