![]() |
Citaat:
|
ik leef mee met het slachtoffer, ouders vh slachtoffers, ouders vd 'vermoedelijke' daders en zelfs nog een beetje met die jeugdige dwazen zelf...
verder vind ik het begrijpelijk dat een moeder alles probeert om de toekomst van haar kind te vrijwaren van een blijvende schande ... velen zouden wellicht in een eerste paniekreactie hetzelfde doen ... maar als minister kan ze na zo'n daden niet aanblijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De lessen Nederlands in die school lijken me toch niet effectief te zijn. De lessen pijpen,zuigen en kreunen zijn dat blijkbaar wel.
|
Citaat:
maar wel omdat ze de media bespeeld heeft om een mogelijk proces te beinvloeden tiens! |
Citaat:
Of respecteer je de Belgische wet niet? Ben je nu belgicist of niet? En dan ga ik er voor het gemak even van uit dat de gangbang vrijwillig was... |
Citaat:
Bedankt voor de verduidelijking. Penis = wolf geen penis = konijn Gelukkig geen hermafrodieten aanwezig op het bezinningsweekend What a wonderful world. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij begint met te stellen dat het meisje het slachtoffer is...Op basis van wat? Daarna stel je dat een moeder bepaalde daden stelt op begrip kan rekenen. Behalve als ze minister is (van een bepaalde partij waarschijnlijk). 'Gedegenereerd gedrag' zeg je: als die gasten dat met volledige wederzijdse toestemming hebben gedaan (ik weet het niet e, tis maar gissen om uw these te weerleggen); wie of wat is er dan gedegenereerd aan die situatie? |
Milquet en Reynders die stommiteiten uithalen in volle campagne. Di Rupo zal in zijn handjes wrijven zeg.
|
Citaat:
(dixit rioolgazetje) |
Citaat:
Waar heb jij Milquet al zien of horen reageren in de pers dan?! En een mogelijk proces beïnvloeden? Welk proces? Er is niet eens iets illegaals gebeurd! |
Citaat:
|
Citaat:
Het waren geen zesdejaars die op een tweedejaars zijn gekropen hé! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij er sprake is dat het niet met mederzijdse toestemming was natuurlijk, dan ben je uiteraard als -18-jarige ook strafbaar. |
Citaat:
Op basis van een weerlegbaar vermoeden, lijkt me logisch. Logischer dan te stellen dat 5 jongens het sexueel slachtoffer zijn van een minderjarig meisje. |
Citaat:
|
Citaat:
Of moet een Minister die in een of andere zaak geciteerd wordt, automatisch zwijgen en ondergaan? Trouwens, op het ogenblik van het interview (ergens verleden week) was er nog geen sprake van een eventuele klacht of onderzoek door het Parket. Wel van een klacht tegen het College door de ouders van de uitgesloten jongeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkele 'ongeveer 16-jarigen' die van gewoon zin hebben om met elkaar van bil te gaan en dat doen, bestaat niet volgens jou of wat? Ja, het is natuurlijk niet zo sensationeel en spectaculair... |
Stoute directeur kan op pensioen. Zo foei, verkrachters van je school afsturen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee? Zal ik het zeggen dan? 'Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen.' |
Citaat:
|
Citaat:
Bullshit. We zitten hier nogmaals niet in de rechtbank. Dank je voor de les intussen. Tijdens m'n studies TEW had ik 3 grote onderscheidingen in de Rechten. |
Citaat:
|
Citaat:
De moeder (waarvan men nu beweert dat het om Milquet zou gaan) antwoordt dat zij met die beslissing niet akkoord is, en legt uit waarom (volgens haar is er enkel sprake van strelen wat haar zoon betreft). Zij zegt ook dat zij, indien nodig, die beslissing bij het gerecht zal aanvechten. Wat is daar abnormaals aan? |
Citaat:
|
Citaat:
In dit geval lijkt het me duidelijk dat ze hier geen overuren gaan aan besteden...Who cares Om het in de woorden van de lieve lezers van het rioolgazetje te zeggen: 'Zouden ze zich niet beter bezig houden met de echte criminelen' Achteraf gezien, had haar zoon beter een voorbeeld gepakt aan zijn Mamaatje.... 'NON!!' soit, non-event in al zijn glorie. Enigste dat eventueel nog zou kunnen relevant zijn is een eventueel misbruik van haar ministriele macht door Milquet om de zaak te beinvloeden. Tot op heden echter enkel toogpraat op dat front. |
Citaat:
In principe mag een -16 jarige gewoon geen seks hebben, al wordt hier in de praktijk uiteraard niet veel tegen gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
(al zouden niet alle jongeren daadwerkelijk "seks" gehad hebben met dat meisje). |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
:lol:
Citaat:
|
Citaat:
Om het in het plaatselijk gouwtaaltje te stellen; 'Zis nie in al eur goaten tegeliek gepoept' Man, zeg, wat een discussies op een politiek forum :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be