Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sex in Brussel ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201804)

maddox 8 mei 2014 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7130466)
Ik bén geen "prediker".

Advokaat dan?
Citaat:

Mijn tekst komt bij u verkeerd over.
Niet alleen bij mij.
Citaat:

(Onze dochters dragen ook soms "sexy" kledij)
Ik hoop voor uw dochters dat u dan geen praktijklessen geeft.

Knuppel 8 mei 2014 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7130447)
Openbaarmakingen die tot de identificatie van een minderjarige zouden kunnen leiden blijken verboden schrijven sommige bronnen.

Als dat klopt is het Milquet die boter op het hoofd heeft. Het was immers haar anoniem gegeven interview dat tot identificatie leidde. De vraag is welke gevolgen de openbaarmaking die tot identificatie leidt op strafrechterlijk vlak voor haar heeft. Voor haar reputatie is het alleszins negatief. Alsook voor Di Rupo, de politieke steun en toeverlaat van haar prutspartijtje.

Knuppel 8 mei 2014 08:23

Citaat:

(Onze dochters dragen ook soms "sexy" kledij)
Ze vragen er dus om. Actie is immers reactie.

Kom niet klagen als ze krijgen waar ze om vragen door sexy kledij te dragen.

Boduo 8 mei 2014 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7130467)
Advokaat dan?
Niet alleen bij mij.

Ik hoop voor uw dochters dat u dan geen praktijklessen geeft.

Maddox, zo'n flauwe "argumentering" heb ik van jou niet verwacht.

Knuppel 8 mei 2014 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7130482)
Maddox, zo'n flauwe "argumentering" heb ik van jou niet verwacht.

Jij zou beter je eigen "argumentering" onder de loep nemen.

Pericles 8 mei 2014 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130503)
Jij zou beter je eigen "argumentering" onder de loep nemen.

Ik blijf gewoon van andere vrouwen af, die van mij bezorgt me al genoeg stress Straks mijn takenlijstje afwerken se.;-)

Skobelev 8 mei 2014 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7130448)
Het enige ik daar van kan maken is dat Garry aanranders op zijn minst een trap in de ballen toewenst waardoor ze 30 keer moeten slikken om hun keel vrij te maken.

Maar het maakt uw punt niet duidelijker. Mij komt het nog steeds over dat u sexy kledij als reden tot aanranding en verkrachting predikt.

Dat versa ik er ook onder maar 'k zal het wel verkeerd begrepen hebben....:roll:

Met of zonder kledij, niets geeft u het recht u sexueel op te dringen zonder toestemming. Al komt er morgen in de sportclub een meisje/dame bij mij in de douche staan dan blijf ik daar nog af. (anders zou ik trouwens petsen krijgen van die van ons...:-P)

Knuppel 8 mei 2014 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130517)
Ik blijf gewoon van andere vrouwen af, die van mij bezorgt me al genoeg stress Straks mijn takenlijstje afwerken se.;-)

Dan ben je hoe dan ook een héle brave jongen, want in de meeste gevallen helpt die stok achter de deur alleen maar als een man in voldoende mate tevreden is met de seksuele activiteit die zijn vrouw ten overstaan van hem ontplooit.
En dan nog kan hij het slachtoffer worden van een (mooie) vrouw die haar zinnen op hem zet.

Knuppel 8 mei 2014 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7130583)
Dat versa ik er ook onder maar 'k zal het wel verkeerd begrepen hebben....:roll:

Met of zonder kledij, niets geeft u het recht u sexueel op te dringen zonder toestemming. Al komt er morgen in de sportclub een meisje/dame bij mij in de douche staan dan blijf ik daar nog af. (anders zou ik trouwens petsen krijgen van die van ons...:-P)

Heel verstandig....om rekening te houden met de stok achter de deur.;-)

hollande 8 mei 2014 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7130583)

t'zijn alleen domme kloten die dat tegen hun vrouw zouden uitkramen dat er eentje bij u in de douche is komen staan.

fred vanhove 8 mei 2014 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130517)

Ik daarentegen ben zo tevreden van de mijne dat ik zo er nog wel ééntje bij zou willen:-)

Pericles 8 mei 2014 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7130598)
Ik daarentegen ben zo tevreden van de mijne dat ik zo er nog wel ééntje bij zou willen:-)

Bwa, ik ben nogal sterk in het weg relativeren van problemen.
Ik moet wel bekennen dat mijn vrouw zeer tevreden is als ik kies voor een paar trappisten in plaats van voor de seks. ;-)

Knuppel 8 mei 2014 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7130593)
t'zijn alleen domme kloten die dat tegen hun vrouw zouden uitkramen dat er eentje bij u in de douche is komen staan.

Jij kan dat weten natuurlijk.

Knuppel 8 mei 2014 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7130598)

Daar sta ik nu niet van te kijken, zie.

Toch maar oppassen, want als je op een tweede aanstuurt zoals je vrouw zou je wel eens zonder vrouw kunnen eindigen ipv met een dubbeltje van haar.

Knuppel 8 mei 2014 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130609)
Bwa, ik ben nogal sterk in het weg relativeren van problemen.
Ik moet wel bekennen dat mijn vrouw zeer tevreden is als ik kies voor een paar trappisten in plaats van voor de seks. ;-)

Dat is de manier om het aantal scheidingen niet de hoogte in te jagen, vermoed ik. :?

Pericles 8 mei 2014 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130637)
Dat is de manier om het aantal scheidingen niet de hoogte in te jagen, vermoed ik. :?

Als ik een vrouw zou hebben waarbij het 3 keer per dag zou MOETEN gebeuren , dan had ik wel geen 15 kg. overgewicht. :cry:

Knuppel 8 mei 2014 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130651)
Als ik een vrouw zou hebben waarbij het 3 keer per dag zou MOETEN gebeuren , dan had ik wel geen 15 kg. overgewicht. :cry:

Tussen een vrouw die liever heeft dat haar man een aantal straffe biertjes achteroverslaat dan hem een poepementje toe te staan, en een hete sloerie waarvan je drie keer per dag "moet" ligt een wereld van verschil. :-D

Voor het geval het je kan troosten. Je bent nog bij de gelukkigen dat je troost m�*g zoeken bij een lekkere pint gerstennat. Ik wil de vrouwen niet de kost geven die er zich op een minder aangename manier vanaf proberen te maken. ;-)

Pericles 8 mei 2014 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130663)
Tussen een vrouw die liever heeft dat haar man een aantal straffe biertjes achteroverslaat dan hem een poepementje toe te staan, en een hete sloerie waarvan je drie keer per dag "moet" ligt een wereld van verschil. :-D

Voor het geval het je kan troosten. Je bent nog bij de gelukkigen dat je troost m�*g zoeken bij een lekkere pint gerstennat. Ik wil de vrouwen niet de kost geven die er zich op een minder aangename manier vanaf proberen te maken. ;-)

Castratie ? 8O

hollande 8 mei 2014 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130630)
Jij kan dat weten natuurlijk.

Op zijn Franstalige vriendin.

Johan Bollen 8 mei 2014 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130463)
Zoals ik al eerder zei. Dit is rijkelijk voer voor advocaten. Het is immers weinig waarschijnlijk dat Milquet het hierbij zal laten. Haar "eer" staat op het spel. Wie de macht en de financiële middelen heeft om de zaak het langste te rekken wint het pleit.

Wie weet echter wie dat meisje is? Het kan hier even goed gaan om oude rijke adel tegen de zoon van een omhooggevallen politicus.

Knuppel 8 mei 2014 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130677)
Castratie ? 8O

Dat bedoelde ik niet, al gebeurt ook dat al eens.

Ik bedoelde vrouwen die hun man op hun (sexuele) honger laten zitten door hoofdpijn of een ander ongemak voor te wenden. Mannen zijn niet dom. Ze weten maar al te goed wanneer er hun vrouw wel of niet iets scheelt. Ze nemen het haar niet kwalijk als ze ziek, of gewoon te moe is voor een stoeipartijtje in bed. Dat kan henzelf trouwens ook overkomen.

Ik vind het niet alleen dom maar ook zeer onverstandig van vrouwen om hun man zonder geldige reden af te wimpelen. Na een tijdje barst hij immers van de honger en gaat hij in een frietkot eten als hij thuis geen frietjes krijgen.
En vermits er frietkoten zijn op zowat elke hoek van de straat....

Het vervelende is dat vrouwlief heel erg boos wordt als haar man elders de honger gaat stillen waar ze zélf voor verantwoordelijk is.

We zijn nu wel heel erg afgedwaald van het onderwerp.
Ik ga het hierbij laten.
Mijn vriendin met ongeneeslijke kanker verwacht mij met de aspergesoep die ik voor haar kookte.

Nr.10 8 mei 2014 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130589)
Heel verstandig....om rekening te houden met de stok achter de deur.;-)

Is dit beeldspraak?

Knuppel 8 mei 2014 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7130732)
Is dit beeldspraak?

Je mag kiezen.

Maar nu ben ik een paar uurtjes weg!

Nr.10 8 mei 2014 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130473)
Als dat klopt is het Milquet die boter op het hoofd heeft. Het was immers haar anoniem gegeven interview dat tot identificatie leidde. De vraag is welke gevolgen de openbaarmaking die tot identificatie leidt op strafrechterlijk vlak voor haar heeft. Voor haar reputatie is het alleszins negatief. Alsook voor Di Rupo, de politieke steun en toeverlaat van haar prutspartijtje.

Als Min BiZ is Milquet verantwoordelijk voor alle politiediensten. Wat een blamage.

Nr.10 8 mei 2014 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130734)
Je mag kiezen.

Maar nu ben ik een paar uurtjes weg!

Wat ga je doen? ;-)

Knuppel 8 mei 2014 12:09

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=101

Nr.10 8 mei 2014 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7130726)
Wie weet echter wie dat meisje is? Het kan hier even goed gaan om oude rijke adel tegen de zoon van een omhooggevallen politicus.

Gaat de dochter van Koning Filip niet in dat college naar school?

Wiley E Coyote 8 mei 2014 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7130742)
Gaat de dochter van Koning Filip niet in dat college naar school?

Neen, ik dacht dat die naar het Sint-Jan Berchmanscollege ging.

Dutch_Strawberry 8 mei 2014 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7129826)
De "zomer" is pas begonnen en sommige meisjes lopen er écht uitdagend bij.
Ze moeten dan ook niet schijnheilig doen als ze door jongens aangepakt worden.
Aktie = reaktie.

De zomer? Excuseer? Volgens de kalender zitten we nog altijd in de lente, hoor.

Peche 8 mei 2014 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7130903)
De zomer? Excuseer? Volgens de kalender zitten we nog altijd in de lente, hoor.

Ja want daar zat hy fout he :roll:

Knuppel 8 mei 2014 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7130726)

Dat is tot nu toe het best bewaarde geheim. Ik heb al geopperd dat haar vader misschien een rijke stinkerd is die de school sponsort. Het enige dat we zeker weten is dat Milquet het tegen die meid moet afleggen. Daarom probeerde ze haar als een slettebak te verkopen in de media. We zullen zien of de vader van het meisje dat pikt, en op welke wijze de gemoederen bedaard zullen worden.

Die meid schijnt zestien te zijn geweest toen de feiten zich afspeelden. Volgens de wet is zij om die reden niet strafbaar. Zij mag gezien haar leeftijd sex hebben met wie zij wil. Toch als ze er niet, rechtstreeks of onrechtstreeks, toe gedwongen werd. Volgens de regels van die school is ze echter wel buiten haar boekje gegaan. Juist daarom is het vreemd dat zij niet aan de deur vloog en de jongens wel.

Zeker is dat de zoon van Milquet niet ouder is dan 15. Indien zijn maten dezelfde leeftijd hebben zijn zij volgens de wet wél strafbaar. Hun aanwezigheid bij sexuele handelingen volstaat. Dat zou kunnen verklaren waarom de jongens geschorst werden en het meisje niet, maar het fijne weten we er niet van.

Knuppel 8 mei 2014 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7130927)
Ja want daar zat hy fout he :roll:

Neen. Hij zat fout door te zeggen dat meisjes die zich uitdagend kleden niet schijnheilig moeten doen als ze om die reden "aangepakt" worden.

Gipsy 8 mei 2014 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 7130813)
Neen, ik dacht dat die naar het Sint-Jan Berchmanscollege ging.

Ik kan niet wachten. Toekomstige koningin pijpt en neukt 6 klasvriendjes.

Pericles 8 mei 2014 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7131013)
Dat is tot nu toe het best bewaarde geheim. Ik heb al geopperd dat haar vader misschien een rijke stinkerd is die de school sponsort. Het enige dat we zeker weten is dat Milquet het tegen die meid moet afleggen. Daarom probeerde ze haar als een slettebak te verkopen in de media. We zullen zien of de vader van het meisje dat pikt, en op welke wijze de gemoederen bedaard zullen worden.

Die meid schijnt zestien te zijn geweest toen de feiten zich afspeelden. Volgens de wet is zij om die reden niet strafbaar. Zij mag gezien haar leeftijd sex hebben met wie zij. Toch als ze er niet, rechtsstreeks of onrechtstreeks, toe gedwongen werd. Volgens de regels van die school is ze echter wel buiten haar boekje gegaan. Juist daarom is het vreemd dat zij niet aan de deur vloog en de jongens wel.

Zeker is dat de zoon van Milquet niet ouder is dan 15. Indien zijn maten dezelfde leeftijd hebben zijn zij volgens de wet wél strafbaar. Hun aanwezigheid bij sexuele handelingen volstaat. Dat zou kunnen verklaren waarom de jongens geschorst werden en het meisje niet, maar het fijne weten we er niet van.

Ik wist dat België een surrealistisch land is , maar ik wist niet dat het in die mate surrealistisch was. Dit geval overtreft eigenlijk mijn verbeelding. :lol:

patrickve 8 mei 2014 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7131021)
Ik kan niet wachten. Toekomstige koningin pijpt en neukt 6 klasvriendjes.

Die zal dan tenminste niet weigeren om de abortuswetgeving te ondertekenen :-)

patrickve 8 mei 2014 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7131013)

Die meid schijnt zestien te zijn geweest toen de feiten zich afspeelden. Volgens de wet is zij om die reden niet strafbaar. Zij mag gezien haar leeftijd sex hebben met wie zij wil. Toch als ze er niet, rechtstreeks of onrechtstreeks, toe gedwongen werd. Volgens de regels van die school is ze echter wel buiten haar boekje gegaan. Juist daarom is het vreemd dat zij niet aan de deur vloog en de jongens wel.

Hola, het zijn niet de KINDEREN van 15 of minder die gestraft worden als ze sex hebben he ! Het zijn de partners, als die ouder zijn. Als ze 15 of minder zijn, worden zij als SLACHTOFFER beschouwd.

Peche 8 mei 2014 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7131019)
Neen. Hij zat fout door te zeggen dat meisjes die zich uitdagend kleden niet schijnheilig moeten doen als ze om die reden "aangepakt" worden.

Mijn gedacht.

DucDEnghien 8 mei 2014 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 7131042)
Hola, het zijn niet de KINDEREN van 15 of minder die gestraft worden als ze sex hebben he ! Het zijn de partners, als die ouder zijn. Als ze 15 of minder zijn, worden zij als SLACHTOFFER beschouwd.

En weer valt knuppel door de mand. Deze zaak zal geseponeerd worden als er van verkrachting geen sprake is, en dat is volgens de ouders van het meisje niet het geval.

Pericles 8 mei 2014 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7131060)
En weer valt knuppel door de mand. Deze zaak zal geseponeerd worden als er van verkrachting geen sprake is, en dat is volgens de ouders van het meisje niet het geval.

Goed, dan wordt dat meisje ook buiten gezet.

Knuppel 8 mei 2014 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7131060)

Je kan in zaken waarin hooggeplaatsten betrokken zijn beter afwachten wat de toekomst biedt ipv vermeende zekerheden te debiteren.

Wat het door de mand vallen van Knuppel betreft. Wat ik schreef komt niet van mij maar van een advocaat.

Citaat:

Minderjarigen ouder dan 16 jaar en ontucht.

In een arrest van 1992 oordeelde het Hof van Cassatie dat wie ontucht met een minderjarige pleegt en daarmee ook de lustbeleving van die minderjarige nastreeft, zich schuldig maakt aan het aanzetten tot ontucht van een minderjarige ten einde een anders driften te voldoen.
In deze interpretatie zou het aldus strafbaar zijn om een zestien- of zeventienjarige te betrekken bij activiteiten die door sommige rechtbanken als ontucht worden aanzien zoals groepsseks, partnerruil, bepaalde vormen van sadomasochisme..

http://www.elfri.be/seksuele-meerderjarigheid
De vraag is wie een welbepaalde rechter als een minderjarige beschouwd en wie als de pleger van strafbare feiten. Als het meisje 16 was mocht zij ongestraft seks hebben. Ze mocht echter de jongens die geen 16 waren NIET betrekken bij groepsseks. Dat is wél strafbaar. De jongens van 15 gaan echter evenmin vrijuit omdat ze gezien hun leeftijd nog geen seks mogen hebben. Zelfs niet als ze er in toestemmen.

Het vreemde aan de zaak is dat niet het meisje, maar de jongens van school werden gestuurd. Het kan bijgevolg bijna niet anders of er MOET iets zijn dat verborgen wordt gehouden. Ofwel schept de interpretatie van de wet zoveel onzekerheid dat alles in het honderd loopt.

Citaat:

Mogen jongeren seks hebben onder elkaar?

In principe mogen ook jongeren geen seksuele handelingen stellen onder 16 jaar. Maar als jongeren seks hebben met wederzijdse toestemming en er nauwelijks of geen leeftijdsverschil is stellen zich doorgaans geen problemen. Jongeren tot 18 jaar kunnen juridisch niet bestraft worden. Wordt toch een klacht tegen een jongere neergelegd dan is niet de Strafwet maar het jeugdrecht van toepassing. Oordeelt de jeugdrechter dat een jongere in gevaar is of een 'als misdrijf omschreven feit' heeft begaan dan kan een maatregel worden opgelegd.

http://www.seksualiteit.be/misbruik/...leeftijdsgrens
Citaat:

België

In het Belgisch strafwetboek wordt verkrachting strafbaar gesteld door artikel 375. De definitie luidt: "Verkrachting is elke daad van seksuele penetratie van welke aard en met welk middel ook, gepleegd op een persoon die daar niet in toestemt."
Er wordt het onderscheid gemaakt tussen de eigenlijke verkrachting en de verkrachting bij gelijkstelling. In het eerste geval moet er sprake zijn van geweld, dwang of list, terwijl dit in het tweede geval niet hoeft bewezen te worden (er is sowieso sprake van verkrachting). Verkrachting bij gelijkstelling is enkel van toepassing op iemand die jonger is dan 14 jaar.

De Belgische wetgever is niet coherent geweest bij het instellen van deze leeftijdsdrempel: vanaf de leeftijd van 14 jaar kan men geldig toestemming geven waardoor geslachtsgemeenschap niet als verkrachting kan worden gekwalificeerd; echter, bij andere seksuele handelingen (zie aanranding van de eerbaarheid), wordt men geacht pas vanaf 16 jaar geldig toestemming te kunnen geven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting
De wetgever heeft het nodeloos gecompliceerd gemaakt door op "verkrachting" en "aanranding van de eerbaarheid", oftewel "ontucht" met een minderjarige, een andere leeftijd te plakken. Daardoor wordt het een kwestie van interpretatie door deze of gene rechter of jeugdrechter. Maar vooral rijkelijk voer voor advocaten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be