![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom niet klagen als ze krijgen waar ze om vragen door sexy kledij te dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met of zonder kledij, niets geeft u het recht u sexueel op te dringen zonder toestemming. Al komt er morgen in de sportclub een meisje/dame bij mij in de douche staan dan blijf ik daar nog af. (anders zou ik trouwens petsen krijgen van die van ons...:-P) |
Citaat:
En dan nog kan hij het slachtoffer worden van een (mooie) vrouw die haar zinnen op hem zet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet wel bekennen dat mijn vrouw zeer tevreden is als ik kies voor een paar trappisten in plaats van voor de seks. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Toch maar oppassen, want als je op een tweede aanstuurt zoals je vrouw zou je wel eens zonder vrouw kunnen eindigen ipv met een dubbeltje van haar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het geval het je kan troosten. Je bent nog bij de gelukkigen dat je troost m�*g zoeken bij een lekkere pint gerstennat. Ik wil de vrouwen niet de kost geven die er zich op een minder aangename manier vanaf proberen te maken. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde vrouwen die hun man op hun (sexuele) honger laten zitten door hoofdpijn of een ander ongemak voor te wenden. Mannen zijn niet dom. Ze weten maar al te goed wanneer er hun vrouw wel of niet iets scheelt. Ze nemen het haar niet kwalijk als ze ziek, of gewoon te moe is voor een stoeipartijtje in bed. Dat kan henzelf trouwens ook overkomen. Ik vind het niet alleen dom maar ook zeer onverstandig van vrouwen om hun man zonder geldige reden af te wimpelen. Na een tijdje barst hij immers van de honger en gaat hij in een frietkot eten als hij thuis geen frietjes krijgen. En vermits er frietkoten zijn op zowat elke hoek van de straat.... Het vervelende is dat vrouwlief heel erg boos wordt als haar man elders de honger gaat stillen waar ze zélf voor verantwoordelijk is. We zijn nu wel heel erg afgedwaald van het onderwerp. Ik ga het hierbij laten. Mijn vriendin met ongeneeslijke kanker verwacht mij met de aspergesoep die ik voor haar kookte. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nu ben ik een paar uurtjes weg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die meid schijnt zestien te zijn geweest toen de feiten zich afspeelden. Volgens de wet is zij om die reden niet strafbaar. Zij mag gezien haar leeftijd sex hebben met wie zij wil. Toch als ze er niet, rechtstreeks of onrechtstreeks, toe gedwongen werd. Volgens de regels van die school is ze echter wel buiten haar boekje gegaan. Juist daarom is het vreemd dat zij niet aan de deur vloog en de jongens wel. Zeker is dat de zoon van Milquet niet ouder is dan 15. Indien zijn maten dezelfde leeftijd hebben zijn zij volgens de wet wél strafbaar. Hun aanwezigheid bij sexuele handelingen volstaat. Dat zou kunnen verklaren waarom de jongens geschorst werden en het meisje niet, maar het fijne weten we er niet van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat het door de mand vallen van Knuppel betreft. Wat ik schreef komt niet van mij maar van een advocaat. Citaat:
Het vreemde aan de zaak is dat niet het meisje, maar de jongens van school werden gestuurd. Het kan bijgevolg bijna niet anders of er MOET iets zijn dat verborgen wordt gehouden. Ofwel schept de interpretatie van de wet zoveel onzekerheid dat alles in het honderd loopt. Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be