![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Discussie? Wie zegt er dat ik met jou wil discussiëren? Ik voer interessanter gesprekken met mijn hond, kerel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verkoop uw eigen bezittingen, niet uw moederland. En voor wat Nederland betreft, die beginnen het stilaan verstandiger aan te pakken dacht ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook zou maar al te graag interactieve vibes delen met Fox. [size=1][/size] [size=1][/size] [size=1](neem mij niet kwalijk als ik hier Samantha Fox bedoel uiteraard);-) [/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wahahaha Ik niet alleen heb zo conflicten met die boy ;-) zo te zien |
Citaat:
|
Dank U voor de zoveelste beledeging, je bent goed bezig,
zolang niemand maar begint over je anders zijn hé, dan is alles goed voor meneer... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
[GEWOON TOEGEVEN IS DE BOODSCHAP] Ja Raf, zeker Raf, je hebt gelijk Raf ZO is dat Raf ! |
Je kan dus een eigendom weigeren te verkopen omdat je er niet mee omkunt dat iemand homo is, omdat iemand ros haar heeft, omdat de persoon in kwestie voor de verkeerde voetbalploeg supportert, omdat hij het verkeerde dialect spreekt, omdat hij lang haar heeft, omdat hij groene ogen heeft maar als hij een persoon is van vreemde afkomst wordt je ineens veroordeeld. Wel, ik vind dat gewoon belachelijk, al die redenen zijn discriminerend (als je 1 soort reden kan bestraffen zou je al die andere disriminerende redenen ook moeten kunnen bestraffen) maar het is nog altijd de keuze van de verkoper om te bepalen wie het uiteindelijk krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Owjah ik denk zelf dat Rafke zoiets niet zelf gaat doen, gewoon opleggen aan de anderen... Rafke is Uber-racistisch tegenover de rechtsdenkende vlaming, netzoals Pianootje & rood valkje, en bloxbusterkeuh! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hij is al zo onzeker, het arm dutske...8) |
Citaat:
|
Citaat:
Synoniem racist: Vlaams Blokker Raf de alwetende holIbi ! |
Citaat:
|
Citaat:
heb eens zin om nog es smakelijk te lachten, |
Citaat:
|
Citaat:
mja jouw manier van 'bevredigen' is niet de mijne ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Raf beperkt zich alleen tot:
- Modder gooien naar het Vlaams Blok - De huid volschelden van Vlaams Blok leden - Zijn 'anders' zijn op een opdringerige manier opleggen |
Citaat:
De racismewet veroordeelt niet alleen de racistische gedraging maar tevens het openbaar uiting geven aan je voornemen tot discriminatie, haat , geweld én tevens het aanzetten van anderen tot discriminatie, haat en geweld jegens... dit kan in casu door speeches, publicaties, intervieuws en ja ook ...het internet. dit forum balanceert soms over die grens. er is ook sprake dat ook het internet (dat nu relatief met rust gelaten wordt) ook strenger opgevolgd gaat worden. |
en dat foxke zal dat dus ook wel weten...
slimme beestjes. Naar het schijnt zeer populair bij oudere dames ... |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be