Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Extreem rechts zot wijf veroordeeld voor racisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20212)

Raf 16 september 2004 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Je hebt het natuurlijk weer niet begrepen, Rafke; in die termen wordt door volk als jij en de jouwen over veel allochtonen gesproken.

Ja, dat klopt: over de 'kansloze', 'ontwortelde' en 'achtergestelde' exemplaren.

Citaat:

Ik denk dat heel wat allochtonen (vooral Marokki's) het hier helemaal niet zo slecht hebben.

Dat denk ik ook. Wat is je punt?

Citaat:

Maar motherfuckers zijn het wel zo goed als allemaal...8)

Ik vind dat van jou ook, maar wat is het waard in een discussie?

Attiladehun 16 september 2004 18:35

Discussie? Wie zegt er dat ik met jou wil discussiëren? Ik voer interessanter gesprekken met mijn hond, kerel...

Raf 16 september 2004 18:39

Citaat:

Discussie? Wie zegt er dat ik met jou wil discussiëren? Ik voer interessanter gesprekken met mijn hond, kerel...

Dat geloof ik graag! Dat is net wat jij nodig hebt: een wezen dat niet met rede gezegend is en dat je onzin niet kan tegenspreken.

Attiladehun 16 september 2004 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat geloof ik graag! Dat is net wat jij nodig hebt: een wezen dat niet met rede gezegend is en dat je onzin niet kan tegenspreken.

Vuile racist! Mijn hond is een Fox van edele geboorte en heeft heel wat meer rede in zijn kopke dan menige kamelenneuker. Je hebt duidelijk weer niet de KONText begrepen, eh Rafke...

andev 16 september 2004 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
misschien wel , misschien niet , meer racisme is een internationaal probleem
en hier lopen reeds 1 miljoen racisten en hier moet ook hard worden opgetreden, weg met burgerrechten voor blokkers, zware straffen, verbieden van de partij zoals in Nederland wat al lang moest gebeurd zijn.
Nu zitten we met de miserie en moeten we hardere middelen nemen !

... één miljoen racisten? En hoeveel kortzichtige multicul-landverraders???
Verkoop uw eigen bezittingen, niet uw moederland.
En voor wat Nederland betreft, die beginnen het stilaan verstandiger aan te pakken dacht ik.

illwill 16 september 2004 20:19

Citaat:

Dus daar heb je je antwoord. Het recht bestraft geen gedachten die niet conform de wet zijn, alleen de gedragingen die een uiting zijn van die gedachten. Anders gezegd: je mag racist zijn, maar je mag daar niet naar handelen.

Dus kortom, je kan niemand voor dergelijke feiten straffen tenzij ze zelf dom genoeg zijn om het toe te geven? Anders is het woord tegen woord of gewoon volledig gebrek aan bewijzen.

illwill 16 september 2004 20:21

Citaat:

Aan die eisen voldoe jij ook hoor Rafke. :-)

Fieseler 16 september 2004 20:43

Citaat:

Vuile racist! Mijn hond is een Fox van edele geboorte en heeft heel wat meer rede in zijn kopke dan menige kamelenneuker. Je hebt duidelijk weer niet de KONText begrepen, eh Rafke...

Ik heb de discussie niet echt gevolgd maar had toch graag iets off topic aan dit bijouke geamendeerd.

Ik ook zou maar al te graag interactieve vibes delen met Fox.
[size=1][/size]
[size=1][/size]
[size=1](neem mij niet kwalijk als ik hier Samantha Fox bedoel uiteraard);-) [/size]

Raf 16 september 2004 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Dus kortom, je kan niemand voor dergelijke feiten straffen tenzij ze zelf dom genoeg zijn om het toe te geven? Anders is het woord tegen woord of gewoon volledig gebrek aan bewijzen.

"Gedachten" zijn geen "feiten"... :roll:

Raf 16 september 2004 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Aan die eisen voldoe jij ook hoor Rafke. :-)

Je kan het echt niet laten hé, die persoonlijke aanvalletjes... Wat wil je nu eigenlijk? Discussiëren of ruzie maken? Ik gok op het tweede, maar zoals je weet ben je daar bij mij voor aan het verkeerde adres. Zoek maar iemand anders om ruzie mee te maken.

Sam 16 september 2004 21:32

Citaat:

Je kan het echt niet laten hé, die persoonlijke aanvalletjes... Wat wil je nu eigenlijk? Discussiëren of ruzie maken? Ik gok op het tweede, maar zoals je weet ben je daar bij mij voor aan het verkeerde adres. Zoek maar iemand anders om ruzie mee te maken.

Hey hey, raftje is wel mijn vriendje hé waarmee ik ruzie maak, rest moet van mijn 'schatje' blijven ;-)

wahahaha

Ik niet alleen heb zo conflicten met die boy ;-) zo te zien

Raf 16 september 2004 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Ik niet alleen heb zo conflicten met die boy ;-) zo te zien

Nee hoor! Ik heb conflicten met ALLE racisten; ik discrimineer de ene niet t.o.v. de andere... :-P

Sam 16 september 2004 21:45

Dank U voor de zoveelste beledeging, je bent goed bezig,

zolang niemand maar begint over je anders zijn hé, dan is alles goed voor meneer...

Raf 16 september 2004 21:48

Citaat:

Dank U voor de zoveelste beledeging, je bent goed bezig,

Waarom zou jij mij mogen beledigen en ik jou niet?

Citaat:

zolang niemand maar begint over je anders zijn hé, dan is alles goed voor meneer...

Waarom zou niemand over mijn "anders zijn" (?) mogen beginnen? Van mij mag iedereen over om het even wat beginnen.

Sam 16 september 2004 21:51

Citaat:

Waarom zou jij mij mogen beledigen en ik jou niet?

Waarom zou niemand over mijn "anders zijn" (?) mogen beginnen? Van mij mag iedereen over om het even wat beginnen.

Als meneer het zegt , zal het wel zo zijn zeker,

[GEWOON TOEGEVEN IS DE BOODSCHAP]

Ja Raf,

zeker Raf,
je hebt gelijk Raf

ZO is dat Raf !

alpina 16 september 2004 22:19

Je kan dus een eigendom weigeren te verkopen omdat je er niet mee omkunt dat iemand homo is, omdat iemand ros haar heeft, omdat de persoon in kwestie voor de verkeerde voetbalploeg supportert, omdat hij het verkeerde dialect spreekt, omdat hij lang haar heeft, omdat hij groene ogen heeft maar als hij een persoon is van vreemde afkomst wordt je ineens veroordeeld. Wel, ik vind dat gewoon belachelijk, al die redenen zijn discriminerend (als je 1 soort reden kan bestraffen zou je al die andere disriminerende redenen ook moeten kunnen bestraffen) maar het is nog altijd de keuze van de verkoper om te bepalen wie het uiteindelijk krijgt.

Raf 16 september 2004 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Je kan dus een eigendom weigeren te verkopen omdat je er niet mee omkunt dat iemand homo is, omdat iemand ros haar heeft, omdat de persoon in kwestie voor de verkeerde voetbalploeg supportert, omdat hij het verkeerde dialect spreekt, omdat hij lang haar heeft, omdat hij groene ogen heeft maar als hij een persoon is van vreemde afkomst wordt je ineens veroordeeld. Wel, ik vind dat gewoon belachelijk, al die redenen zijn discriminerend (als je 1 soort reden kan bestraffen zou je al die andere disriminerende redenen ook moeten kunnen bestraffen) maar het is nog altijd de keuze van de verkoper om te bepalen wie het uiteindelijk krijgt.

Discriminatie is altijd strafbaar, niet alleen als het om discriminatie op basis van ras gaat...

Sam 16 september 2004 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina

Volledig mee akkord, je kan trouwens ook weigeren als hij teweinig geld er voor over geeft, de eerste de beste armoezaaier kan zo binnenvallen... en op Raf's manier moet je je boeltje maar uit handen geven, omdat je anders discriminerend te werk bent gegaan...

Owjah ik denk zelf dat Rafke zoiets niet zelf gaat doen, gewoon opleggen aan de anderen...

Rafke is Uber-racistisch tegenover de rechtsdenkende vlaming,
netzoals Pianootje & rood valkje, en bloxbusterkeuh!

fernand 16 september 2004 23:53

Citaat:

Discriminatie is altijd strafbaar, niet alleen als het om discriminatie op basis van ras gaat...

MAAR ALEEN waneer het gaat om POLITIEKE redenen, dan mag men discrimi,eren zoveel men wil!:oops:

Raf 17 september 2004 05:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
MAAR ALEEN waneer het gaat om POLITIEKE redenen, dan mag men discrimi,eren zoveel men wil!:oops:

Neen, ook dat mag niet.

Attiladehun 17 september 2004 08:45

Citaat:

Dus jij bent dan toch ook tegen het Gents arrest. Want dat veroordeelt ook geen gedragingen, maar gedachten; kan ook moeilijk want het VB handelt immers niet racistisch.

Maar hier antwoordt Rafke natuurlijk weer niet op; want dan moet hij zijn eigen ongelijk toegeven, ja, zelfs zijn chronische inkonsekwentie.
En hij is al zo onzeker, het arm dutske...8)

Horus 17 september 2004 08:49

Citaat:

Nee hoor! Ik heb conflicten met ALLE racisten; ik discrimineer de ene niet t.o.v. de andere... :-P

Ongeacht nationaliteit, of ben je zo naïef te geloven dat een allochtone racist niet bestaat???

Sam 17 september 2004 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Ongeacht nationaliteit, of ben je zo naïef te geloven dat een allochtone racist niet bestaat???

Term alochtone racist: onbekend bij Raf,
Synoniem racist: Vlaams Blokker

Raf de alwetende holIbi !

Raf 17 september 2004 10:35

Citaat:

Maar hier antwoordt Rafke natuurlijk weer niet op; want dan moet hij zijn eigen ongelijk toegeven, ja, zelfs zijn chronische inkonsekwentie.
En hij is al zo onzeker, het arm dutske...8)

Ah? Verwachtte je daar een antwoord op? Ik had begrepen dat je liever met je fox discussieert... ik stel voor dat je dat dan ook maar doet...

Sam 17 september 2004 11:06

Citaat:

Ah? Verwachtte je daar een antwoord op? Ik had begrepen dat je liever met je fox discussieert... ik stel voor dat je dat dan ook maar doet...

Ik verwacht wel een antwoord van je rafteuh,

heb eens zin om nog es smakelijk te lachten,

Raf 17 september 2004 11:10

Citaat:

Ik verwacht wel een antwoord van je rafteuh,

heb eens zin om nog es smakelijk te lachten,

Wil je eens smakelijk lachen? Is het concept "spiegel" je niet bekend?

Sam 17 september 2004 11:15

Citaat:

Wil je eens smakelijk lachen? Is het concept "spiegel" je niet bekend?

nee hoor, daar wordt ik zelfs serieus van,
mja jouw manier van 'bevredigen' is niet de mijne ;-)

Attiladehun 17 september 2004 11:19

Citaat:

Blijft het feit dat je daar niet op geantwoord hebt, nietwaar, sukkel...8)

Raf 17 september 2004 11:20

Citaat:

Dat feit blijft inderdaad. Dat heb je accuraat opgemerkt. Misschien kan je fox je een bevredigend antwoord verschaffen.

Sam 17 september 2004 11:36

Raf beperkt zich alleen tot:

- Modder gooien naar het Vlaams Blok
- De huid volschelden van Vlaams Blok leden
- Zijn 'anders' zijn op een opdringerige manier opleggen

bruut geweld 17 september 2004 11:37

Citaat:

uiteraard , want het is ook vanzelfsprekend.

De racismewet veroordeelt niet alleen de racistische gedraging maar tevens het openbaar uiting geven aan je voornemen tot discriminatie, haat , geweld én tevens het aanzetten van anderen tot discriminatie, haat en geweld jegens...

dit kan in casu door speeches, publicaties, intervieuws en ja ook ...het internet.

dit forum balanceert soms over die grens. er is ook sprake dat ook het internet (dat nu relatief met rust gelaten wordt) ook strenger opgevolgd gaat worden.

bruut geweld 17 september 2004 11:40

en dat foxke zal dat dus ook wel weten...

slimme beestjes. Naar het schijnt zeer populair bij oudere dames ...

Sam 17 september 2004 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
uiteraard , want het is ook vanzelfsprekend.

De racismewet veroordeelt niet alleen de racistische gedraging maar tevens het openbaar uiting geven aan je voornemen tot discriminatie, haat , geweld én tevens het aanzetten van anderen tot discriminatie, haat en geweld jegens...

dit kan in casu door speeches, publicaties, intervieuws en ja ook ...het internet.

dit forum balanceert soms over die grens. er is ook sprake dat ook het internet (dat nu relatief met rust gelaten wordt) ook strenger opgevolgd gaat worden.

Dus met andere woorden, Bloxbuster & Raf kunnen aangepakt worden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be