![]() |
Citaat:
|
Citaat:
ah nee das geen concurrentie voor hem hé :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel Goeie Vlaeminghen hebben op 8 juni jl. gecopuleerd met vreemdelingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eigenlijk is daar gene verschil in of uw (toekomstige) 'lief' het al is heeft gedaan met een afrikaan, japaner, braziliaan of met een blanke. Dat komt allemaal op hetzelfde neer, er is geen enkele verschillende effect tussen. Het is allemaal maar psychologisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet een groot psycholoog zijn. |
Citaat:
|
Een autochtoon die eens onder de dekens gaat met een vreemdeling daar heb ik op zich geen problemen mee. Het wordt alleen wat anders als hier een serieuze relatie uit ontstaat, aangezien dat 9 van de 10 keer neerkomt op het pesten van de belastingbetaler. En single moeders niet te vergeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou dus best kunnen dat je gelijk hebt inzake Hollanders. |
en het ergste is neuken met een west vlamingen.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is verdomme I&I!
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel mensen zien die 'Homo Erectus' (de verwijzing naar) meer als iets seksueel getint of denken dat er toch bij (meestal de vrouwen) ... Je zou haast zeggen dat diezelfde Homo Erectus tevens ook een Homo Ludens is ... 8O Een Vlaamse vrouw die wist te copuleren met een vreemdeling zal ik nooit in 'huis' halen mocht ze een andere relatie zoeken, nu mag die nog zo knap zijn als iets. De enige geldige reden die ik daar maar kan voor aanhalen is: Ik heb smetvrees. :-D Bij deze kruip ik nu terug in mijn ivoren toren, neem de harp ter hand en speel een deuntje op de tonen van Katastroof zijn: Met de wijven niks as last! |
Citaat:
|
Citaat:
Argumenten enzo, demperke. |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW: Heeft iemand hier al iets gezegd over de ovalutie ?? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be