![]() |
Citaat:
http://www.gva.be/cnt/dmf20141215_01...ver-te-vliegen |
En morgen braaf gaan werken en de stakers hun namen zullen nu al wel gekend zijn. Als er dankzij hun stakingen banen gaan moeten sneuvelen zullen ze dan ook wel op de eerste rij staan. Want reorganisatie = geen vakbond bescherming en dan gaan die er eerst uit :D
|
Citaat:
het zal op het sociaal overleg zijn, waar de vakbonden en de werkgevers zullen toegevingen moeten doen, waar er eventueel iets zal gebeuren. Maar ik vrees dat de vakbonden vandaag geen al te goede beurt hebben gemaakt, als ik de eerste cijfers bekijk. |
Citaat:
Maar u doet vanuit uw zetel wel alsof u weet. Wat er in Vlaanderen aan de hand is. En daar moet ik dan eens hartelijk mee lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Allee, hij probeert ons dat wijs te maken. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet er nog zand zijn ? |
Citaat:
uiteraard is er veel overlast, de treinen rijden niet en er staan hier en daar wat stakingsposten. Maar dat zegt niet veel over het succes van de staking zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij diegene die staken spelen er ook andere redenen mee. Zo zijn er ook die staken voor een vrije dag te hebben omdat door de staking hun kinderen geen opvang hebben. |
Citaat:
![]() upload gifs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weer een typische jaloerse uitspraak van iemand met een IQ van een koe : een dikke wagen dus hij is een rijkaard? Genoeg werkmensen rijden met veel duurdere wagens dan zo een BMW 6. |
Citaat:
|
De Nederlandstalige kranten zijn allemaal verschenen, de Franstalige kranten daarentegen niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets van, ik wil eerst een jaarrekening zien. Daarna gerechtigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Henri, jouw staking is helemaal geen succes. 70% van de werknemers die in KMO's werken zijn gaan werken. Bovendien hebben de meeste werknemers die thuisblijven gewoon geen zin in dat gezever met piketten, blokkeringen en agressief gedoe.
Het wordt hoogtijd dat men het stakingsrecht beter toelicht. Je mag thuisblijven uit protest, maar het is verboden om wegen, bedrijven en industrieterreinen te blokkeren. Het is ook verboden om werkwilligen te intimideren. Het is niet omdat er 1% vakbondsafgevaardigden keet wille schoppen dat het land plat moet liggen. Dat de dikgevreten vakbondleiders daarna op TV komen vertellen dat de staking een groot succes is verandert daar niets aan. De staking is helemaal geen succes, het is een grootse flop. |
Citaat:
Als je vandaag moest kiezen om in zee te gaan met een Belgisch of een Pools transportbedrijf, wat zou je zelf doen? |
Citaat:
Of mag een nieuw lid geen mening verkondigen? |
Antoon +1
Ik wil eens weten wat die De Leeuw en Leemans zoal per maand verdient? Dat zal ook niet min zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Maar tot nu is geen enkele trucker erdoor gereden :( En ik hoopte toch op enkele tientallen of honderden dode stakers :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet voor niets heeft Rudy De Leeuw, officieel zware tegenstander van het systeem van de notionele interestaftrek, zelf met zijn vennootschap genoten van de voordelen ervan. Om maar één voorbeeldje te geven van die mensen hun mentaliteit .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be