![]() |
Citaat:
Ollie Maingain is gewoon een pion op het schaakbord van de macht. Maar wel een geslepen en heel slimme pion die dat vakkundig in zijn eigen persoonlijk voordeel omzet. Dat heeft geen zak te maken met onafhankelijkheid van vlaanderen. Daar is niemand mee bezig behalve wat romantische dwepers. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik een 'pheedeeraliste deemocrate phrancophone' was, zou ik er trots op zijn :twisted: |
Citaat:
Maar neen... we zitten in de comfortzone, met de communautaire valies van n-va op zolder, de zesde die het breekijzer van de laatste 20 jaar heeft weggenomen. Rest enkel nog wat lokale spielereien die het belang van een pensenkermis niet overstijgen. En slimme Ollie verzilvert zijn resterende politieke belang, en zal wellicht in 2019 opnieuw puur tactisch beslissen in functie van zijn eigen belang en dat van zijn partij. Meer rest er hem niet. De grote strijd (splitsing) ligt achter hem. Maar maak je niet zo druk, ik gun je je pleziertje hoor. Na dertig jaar is het moeilijk om kaakslagreflexen af te leren. |
Citaat:
|
Citaat:
Belgie = Vlamingen en Walen. Dus, helaas voor u, geen enkele vergelijking mogelijk. |
Citaat:
Bekijk eens uw identiteitskaart. |
Citaat:
Normaal geef ik dan hier de uitleg dat de plastieken identiteitskaart niet de realiteit op het terrein is, maar dat begrijp je waarschijnlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig weten we nu dat dit allemaal niet bestaat en dat het enkel Belgen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zegt het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij snapt het maar al te goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zwitsers zijn zwitsers of ze nu franstalig of duitstalig zijn. Belgen zijn belgen of ze nu franstalig of nederlandstalig zijn. Test het anders eens uit, en probeer een vakantie te boeken buiten de schengen zone en geef als nationaliteit op : "vlaming". Ik wens je veel succes toe bij het bekomen van je visum. Geen nood, indien het mislukt kun je nog altijd naar Blankenberge gaan. :-D |
Citaat:
Met begeleiding dan toch... |
Citaat:
Maar versta ook dat niet iedereen zin heeft om 1) het spel van de tegenstander volop mee te spelen door er een show rond op te voeren 2)hysterisch te doen terwijl de feiten aantonen dat ze bezig zijn hun fout recht te zetten. |
Citaat:
Zou het huidige federale België dan toch een hutsepot zijn? |
Citaat:
Voor je het weet komen ze terecht in een regio waar ze vreemde talen spreken, en dan is het hek de dam af. Straks houden ze hem daar nog, en maken er een waal van. |
Citaat:
Waarom zou België daardoor of daarom een hutsepot zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Af en toe eens naar de identiteitskaart kijken, kan helpen. Ik zou je eens graag bezig zien, in een programma met verborgen camera. Aan de grens van pakweg Turkije, op vakantie met mevrouw en de koters. "ik ben vlaming ! " "Mijnheer, u hebt een visum als belg om naar Turkije te komen. Hebt U valse verklaringen gedaan om dat visum te bekomen ? Weet U dat daar in Turkije gevangenis straf op staat ? " " 't is een vergissing, mijnheer de douanier, ik ben wel degelijk een Belg". "prettige vakantie nog, en daarna een behouden terugkeer naar België" :mrgreen: |
Citaat:
Maar waarom is dat dan bijvoorbeeld in chechoslowakije niet zo gelopen? |
dubbel
|
Citaat:
Citaat:
Homo sapiens superior. Zolang jullie met mij lachen lachen jullie niet met iemand anders. Ik kan er tegen, zet maar een tandje bij. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be