![]() |
Mij zullen ze daar alvast nooit meer zien!:twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ik ging er toch al nooit. |
Citaat:
|
Citaat:
Toegeven aan zo'n zaken zorgt ervoor dat de zandbakspelers steeds meer en meer gaan eisen. |
Citaat:
En ja, dan doen ze dat toch ook gewoon... lekker vernieuwend. |
Citaat:
|
Citaat:
Over eventuele verschillen tussen iets minder propere burkinis en zwembroeken werd wijselijk gezwegen. En over het eventueel ondergoed dat nog onder zo'n burkini gedragen kan worden werd uiteraard helemaal niets gezegd. |
Citaat:
och jongen, ge moet ze mij niet leren kennen, ik haal ze er gewoon van ver uit, die vetzakken die niet douchen ! |
Citaat:
2: Is er per definitie iets mis met middeleeuwse zaken? je bent ook tegen historische musea,s? |
Citaat:
het is niet de taak van bedrijven om aan politiek te doen, als je iemand iets wil verwijten, dan de kiezer en/of de politieke partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is dat voor u geen probleem? :-D |
Citaat:
Centerparcs voert het beleid zoals zij dat wensen. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan zijn er nog niet-moslims die dit toejuichen en normaal vinden? Bah ik walg van onze laksheid en onderdanigheid voor politieke correctheid! |
Citaat:
|
Citaat:
hun zusjes in burkini zijn welkom, er wordt niet verwacht dat zij zich als even grote eikels zullen gedragen als hun broers. |
Citaat:
|
Citaat:
en ipv een absolute nultolerantie toe te passen en die testosteronrakkertjes na één incident uit te sluiten ... besloten de politiek correcte en veelal sociale genoemde partijen dikwijls ook om de prijs van het zwembad op te trekken van 1,5 naar 6 euro, dat was ook een efficiente ! eentje waar we met z'n allen mee van kunnen genieten ook natuurlijk ... |
Citaat:
De bange blanke jeugd droop gewoon af... |
Citaat:
steevast vechtpartijen. en nee, ik ga hier geen zoekwerk in steken vanwege jouw vergeetachtigheid. als je wil zoek je maar eens op de openluchtzwembaden v brasschaat, boom of Bloso plassen in de buurt v mechelen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het komt bijna neer op toejuichen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamse politieke partijen hebben het blijkbaar moeilijk met toegeven dat ze een maatregel hebben ingevoerd om jonge allochtone testotsteronhaantjes te weren uit de gemeentelijke zwembaden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be