Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Zwemmen in Burkini toegelaten bij Center- en Sunparks. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=214947)

Leica 26 februari 2015 17:35

Mij zullen ze daar alvast nooit meer zien!:twisted:

Another Jack 26 februari 2015 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7556395)

Ik ben er zeker van dat ze dat ingecalculeerd hebben.

Zipper 26 februari 2015 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7556395)

mij ook niet, maar er zal altijd wel een grote groep zijn die erin toegeeft, en op die manier dat soort achterlijkheid legitimeert.

Leica 26 februari 2015 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556396)

Maakt me niet uit of ze dit reeds ingecalculeerd hebben of niet.
Trouwens, ik ging er toch al nooit.

reservespeler 26 februari 2015 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556386)
gij gore vuile vetzak !!!

Dat was maar een grapje hé. :lol:

reservespeler 26 februari 2015 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556391)
Inderdaad, dat zijn gewoon uw zaken niet.

Toch wel.
Toegeven aan zo'n zaken zorgt ervoor dat de zandbakspelers steeds meer en meer gaan eisen.

circe 26 februari 2015 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7556398)
mij ook niet, maar er zal altijd wel een grote groep zijn die erin toegeeft, en op die manier dat soort achterlijkheid legitimeert.

dat is inderdaad nog het ergste. De "vooruitstrevende" belg die het allemaal niet zo erg vindt. Tot hij ontdekt dat zijn dochter toch ook beter met zo'n burkini kan gaan zwemmen omdat ze dan minder wordt lastig gevallen.

En ja, dan doen ze dat toch ook gewoon... lekker vernieuwend.

circe 26 februari 2015 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556396)

't is te hopen voor hen dat al die muzelmaanse families met 7 kinderen dan maar beslissen om hun verlof niet in Marokko maar in Sunparks te komen doorbrengen hé.

Zucht 26 februari 2015 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556384)
je mag t samenvatten, radio is niks voor mij

Hij zegt dat een proper gewassen burkini, die je net voor het zwemmen aantrekt, niet minder hygiënisch is dan een proper gewassen zwembroek die je net voor het zwemmen aantrekt.
Over eventuele verschillen tussen iets minder propere burkinis en zwembroeken werd wijselijk gezwegen.
En over het eventueel ondergoed dat nog onder zo'n burkini gedragen kan worden werd uiteraard helemaal niets gezegd.

Anna List 26 februari 2015 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7556402)
Dat was maar een grapje hé. :lol:

jaja...

och jongen, ge moet ze mij niet leren kennen, ik haal ze er gewoon van ver uit, die vetzakken die niet douchen !

Nietzsche 26 februari 2015 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7556389)
ja, laten we vooral niet ingaan tegen obscure middeleeuwse gebruiken

1: Wat is er precies zo "middeleeuws" aan een boerka?

2: Is er per definitie iets mis met middeleeuwse zaken? je bent ook tegen historische musea,s?

Anna List 26 februari 2015 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7556403)
Toch wel.
Toegeven aan zo'n zaken zorgt ervoor dat de zandbakspelers steeds meer en meer gaan eisen.

gezonde bedrijven passen zich aan de nieuwe demografische realiteit aan.

het is niet de taak van bedrijven om aan politiek te doen, als je iemand iets wil verwijten, dan de kiezer en/of de politieke partijen.

Anna List 26 februari 2015 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7556427)
Hij zegt dat een proper gewassen burkini, die je net voor het zwemmen aantrekt, niet minder hygiënisch is dan een proper gewassen zwembroek die je net voor het zwemmen aantrekt.
Over eventuele verschillen tussen iets minder propere burkinis en zwembroeken werd wijselijk gezwegen.
En over het eventueel ondergoed dat nog onder zo'n burkini gedragen kan worden werd uiteraard helemaal niets gezegd.

ik mag daar eigenlijk helemaal niet over nadenken, of ik durf morgen weer niet meer in t zwembad. :s

circe 26 februari 2015 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556436)
gezonde bedrijven passen zich aan de nieuwe demografische realiteit aan.

het is niet de taak van bedrijven om aan politiek te doen, als je iemand iets wil verwijten, dan de kiezer en/of de politieke partijen.

ze zijn dan wel heel snel, we zitten toch nog maar aan 6% muzelmensen (willen ze mij persé toch laten geloven), die dan nog eens hoofdzakelijk tijdens het verlof naar hun heimweelanden trekken. Als de niet-burkinidraagsters nu eens massaal wegblijven, wie gaat dan hun kosten dekken?

Anna List 26 februari 2015 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7556435)

2: Is er per definitie iets mis met middeleeuwse zaken? je bent ook tegen historische musea,s?

het is één artikeltje uit onze reeks 'uentermenschen koppensnellen' in naam van Allah. niet meer, niet minder ... Middeleeuws is eigenlijk een zwaar eufemisme ... zo erg waren die Middeleeuwen nu ook weer niet.

Anna List 26 februari 2015 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7556441)
ze zijn dan wel heel snel, we zitten toch nog maar aan 6% muzelmensen (willen ze mij persé toch laten geloven), die dan nog eens hoofdzakelijk tijdens het verlof naar hun heimweelanden trekken. Als de niet-burkinidraagsters nu eens massaal wegblijven, wie gaat dan hun kosten dekken?

ook dat is niet het werk van bedrijven maar van uw politici en media.

Nietzsche 26 februari 2015 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556443)
het is één artikeltje uit onze reeks 'uentermenschen koppensnellen' in naam van Allah. niet meer, niet minder ... Middeleeuws is eigenlijk een zwaar eufemisme ... zo erg waren die Middeleeuwen nu ook weer niet.

Wat is dat nu weer voor onzin?

Pericles 26 februari 2015 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7556435)

Hopelijk trekken ze je tanden niet met de instrumenten die je soms in een dergelijk historisch museum kunt vinden .
Of is dat voor u geen probleem? :-D

Another Jack 26 februari 2015 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7556403)
Toch wel.

Toch niet.
Centerparcs voert het beleid zoals zij dat wensen.

Another Jack 26 februari 2015 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7556441)

Dat is het probleem van Centerparcs.

Another Jack 26 februari 2015 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7556401)
Maakt me niet uit of ze dit reeds ingecalculeerd hebben of niet.
Trouwens, ik ging er toch al nooit.

"Mij zullen ze daar alvast nooit meer zien!"
;-)

circe 26 februari 2015 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556507)
Dat is het probleem van Centerparcs.

natuurlijk zal dat het probleem van Centerparcs zijn. Van wie dacht je? Van MIJ?

Another Jack 26 februari 2015 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7556517)
natuurlijk zal dat het probleem van Centerparcs zijn. Van wie dacht je? Van MIJ?

Blij dat je het eindelijk doorhebt...

AsGardSGO 26 februari 2015 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7555254)
Terwijl de meeste zwembaden een burkini verbieden, is Centerpark er trots op dat het bij hen wel toegelaten is om met zo'n onding het zwemwater te bezoedelen. Bij Sunparks trouwens ook.
Zwemmen met een short is dan wel weer verboden.
Wordt het niet tijd dat we met z'n allen die parken links laten liggen? Het zou alvast een duidelijk signaal zijn.

Van Centerparks heb ik geen link daar het vanmiddag op de radio was.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150224_01546493

Dus wij mogen niet in een zwemshort tot op de knie gaan zwemmen om hygienische reden maar een burkini mag wel?
En dan zijn er nog niet-moslims die dit toejuichen en normaal vinden?
Bah ik walg van onze laksheid en onderdanigheid voor politieke correctheid!

Another Jack 27 februari 2015 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7556702)
Dus wij mogen niet in een zwemshort tot op de knie gaan zwemmen om hygienische reden maar een burkini mag wel?

Verwar onverschilligheid niet met toejuichen.

Anna List 27 februari 2015 10:05

Citaat:

het verbod op zwemshorts is er om de allochtone testoteronbommetjes buiten te houden vanwege alle zever die ze steevast en overal veroorzaakten in zwembaden.

hun zusjes in burkini zijn welkom, er wordt niet verwacht dat zij zich als even grote eikels zullen gedragen als hun broers.

Another Jack 27 februari 2015 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7557174)
het verbod op zwemshorts is er om de allochtone testoteronbommetjes buiten te houden vanwege alle zever die ze steevast en overal veroorzaakten in zwembaden.

hun zusjes in burkini zijn welkom, er wordt niet verwacht dat zij zich als even grote eikels zullen gedragen als hun broers.

Zou sociale afkeuring op testosterongedrag niet effectiever zijn dan hypocriete maatregelen?

Anna List 27 februari 2015 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7557193)
Zou sociale afkeuring op testosterongedrag niet effectiever zijn dan hypocriete maatregelen?

waarom dacht je dat het steevast tot vechtpartijen kwam overal waar die testosteronrakkertjes meisjes kwamen bepotelen en lastig vallen ? ... juist ja, sociale afkeuring vanwege t liefje van dat meisje werd meestal niet verbaal beantwoord ...

en ipv een absolute nultolerantie toe te passen en die testosteronrakkertjes na één incident uit te sluiten ...

besloten de politiek correcte en veelal sociale genoemde partijen dikwijls ook om de prijs van het zwembad op te trekken van 1,5 naar 6 euro, dat was ook een efficiente !

eentje waar we met z'n allen mee van kunnen genieten ook natuurlijk ...

Another Jack 27 februari 2015 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7557198)
waarom dacht je dat het steevast tot vechtpartijen kwam overal waar die testosteronrakkertjes meisjes kwamen bepotelen en lastig vallen ? ... juist ja, sociale afkeuring vanwege t liefje van dat meisje werd meestal niet verbaal beantwoord ...

en ipv een absolute nultolerantie toe te passen en die testosteronrakkertjes na één incident uit te sluiten ...

besloten de politiek correcte en veelal sociale genoemde partijen dikwijls ook om de prijs van het zwembad op te trekken van 1,5 naar 6 euro, dat was ook een efficiente !

eentje waar we met z'n allen mee van kunnen genieten ook natuurlijk ...

Vechtpartijen?
De bange blanke jeugd droop gewoon af...

Anna List 27 februari 2015 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7557214)
Vechtpartijen?
De bange blanke jeugd droop gewoon af...

neen, in dat geval zouden onze politici zich niet verplicht hebben gevonden van in te grijpen.

steevast vechtpartijen.

en nee, ik ga hier geen zoekwerk in steken vanwege jouw vergeetachtigheid.
als je wil zoek je maar eens op de openluchtzwembaden v brasschaat, boom of Bloso plassen in de buurt v mechelen ...

reservespeler 27 februari 2015 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7556427)

Een proper gewassen zwemshort uit de juiste stof en zonder knopen of rits mag dan weer niet.

reservespeler 27 februari 2015 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556431)
jaja...

och jongen, ge moet ze mij niet leren kennen, ik haal ze er gewoon van ver uit, die vetzakken die niet douchen !

Dat kan goed zijn, wij douchen vooraleer we gaan zwemmen.

reservespeler 27 februari 2015 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556505)
Toch niet.
Centerparcs voert het beleid zoals zij dat wensen.

Natuurlijk, ze zijn alvast één gezin kwijt.

reservespeler 27 februari 2015 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556508)
"Mij zullen ze daar alvast nooit meer zien!"
;-)

Het is te hopen voor Center- en Sunparks dat ze u daar ook niet minder zien.

reservespeler 27 februari 2015 12:03

Citaat:

Toch ene die mijn punt begrijpt.

reservespeler 27 februari 2015 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7557155)
Verwar onverschilligheid niet met toejuichen.

Lees deze draad nog eens na.
Het komt bijna neer op toejuichen.

reservespeler 27 februari 2015 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7557174)

Hun argumenten zijn hygiëne. U moet daar geen draai aan proberen te geven.

reservespeler 27 februari 2015 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7557193)

Eindelijk.

Anna List 27 februari 2015 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7557374)
Hun argumenten zijn hygiëne. U moet daar geen draai aan proberen te geven.

dat is idd de politiek correcte uitleg.

Vlaamse politieke partijen hebben het blijkbaar moeilijk met toegeven dat ze een maatregel hebben ingevoerd om jonge allochtone testotsteronhaantjes te weren uit de gemeentelijke zwembaden.

Anna List 27 februari 2015 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7557357)
Dat kan goed zijn, wij douchen vooraleer we gaan zwemmen.

en zo hoort het ook! :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be