![]() |
Citaat:
En dat is maar één land, hé... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In belgie zijn er nu bijna 1.000.000 immigranten. In Nederland nog véél meer. De burgemeester van Rotterdam is zoon v.e. migrant. |
Citaat:
|
Ik ben getuige geweest van verschrikkelijke overlijdens, maar dat beertje hakt er in....
En wie is er verantwoordelijk? De oorlog uiteraard. Kunnen we blijven wijzen zoveel we willen, maar er moet echt iets aan gedaan worden. Zit er zelf maar eens in met je kind.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat het bij woorden blijft, véél woorden. Gvd. |
Lap er is weeral een boot gezonken , ditmaal voor de kust van één of ander Grieks eiland.
|
Citaat:
|
Citaat:
De armen zelf om 20 kinderen te kopen als je geen nagel hebt om aan je gat te krabben. Den Amerikaan met al zijn interventieoorlogen. Den Europeaan met zijn kop in het zand te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorbehoedsmiddelen Zorgen er tenminste voor dat die ontucht niet tot drama's leidt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Europa mag er van mij iets aan doen en wel het volgende: de kusten van de Afrikaanse landen vanwaar die vluchtelingen vertrekken moeten bewaakt worden. De vertrekkende schepen moeten onderschept worden, onmiddellijk teruggestuurd, eens de mensen van het schip terug aan wal zijn moet het schip vernietigd.
Men wijst hier "de oorlog" aan als zijnde de grote verantwoordelijke voor die vele vluchtelingen. Ik betwijfel of al die zwarte Afrikanen allemaal op de vlucht zijn voor één of andere oorlog, er zitten ook veel economische vluchtelingen tussen. Moeten wij die allemaal opvangen en onderhouden? Natuurlijk niet, daarvan kan geen sprake zijn. Enkel erkende vluchtelingen kunnen hier terecht, de rest moet weerkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze kunnen hun kinderen geen eten geven en dan toch maar verder kweken. En voor dat onverantwoord gedrag zouden wij dan moeten opdraaien ? Je moet toch geen "einstein" zijn om te weten dat , als je je kinderen geen eten kan geven dat je er dan zeker geen bij moet kweken. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun eigen herders gaan geregeld in de fout. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hebben de geallieerden of Rusland daar zoveel tamtam rond gemaakt ? Hebben ze die mensen gaan redden of ophalen ? Integendeel, de Russen vonden het nog nodig ze te torpederen met duizenden dioden tot gevolg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ge een tocht maakt MET KIND waarvan ge weet dat er doden vallen, dan moet het al echt uitzichtloos zijn he. |
Citaat:
![]() 700 dode bootvluchtelingen: mooi zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be