![]() |
Citaat:
Maar je wekt de gedachte dat de bevolking gehersenspoeld werd, alsof het één grote Belgische samenzwering is. Een aflevering van de X-files waardig. Waarom probeer je die geruchten dan niet te bewijzen? Je bent gefrustreerd omdat vooral de flaminganten erg bedrijvig waren in de oorlog, maar dan aan de verkeerde kant. En door deze verzonnen verhaaltjes probeer je de balans wat in evenwicht te brengen. |
Citaat:
En dit is nog maar het begin. |
Citaat:
|
Citaat:
Via deze link kan je één en ander nakijken: http://www.senate.be/www/?MIval=/Reg...&LEG=0&LANG=nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan er dus niet veel aan verhelpen dat jij de 'verhalen' die ik vertel niet gelooft, of dat jij enkel de selectief bepaalde verhalen te horen krijgt uit je eigen omgeving die je, uiteraard, wél gelooft. Ik weet echter wel zeker dat er, pal naast jouw wereld, een andere wereld bestaat waar jij geen flauw idee van hebt. Je hebt hem nu eenmaal nooit te zien hebt gekregen en wenst hem uiteindelijk zelfs niet meer te zien wegens te bedreigend voor de Belgische elite waartoe je jezelf rekent. Jouw soort is enkel nog in staat om te zien wat het door het belgicistische regime geleerd werd te zien. |
Citaat:
Voor het minste Vlaams rechtje moet en flink gevochten en nog flinker betaald worden. |
Citaat:
|
Zeg anti-Belgische schlemiel! Hoe durft gij de nagedachtenis van de heldhaftige strijders voor ons Vaderland, en dus ook voor u, zo te onteren?!
|
Citaat:
Hoe durft Gij de nagedachtenis van de even heldhaftige Vlaemsche jongens die stierven voor mijn Vlaanderenland, en dus ook voor U, zo ontkennen? |
Die mannen die in Rusland mensen gingen vermoorden voor Hitler? Hoe zou dat iets bijdragen tot mijn leven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar haal je het van dat wij francofone Vlamingenhaters zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spreken we eens niet af om in den Brosser (dén Brosseur) of de Buis een pintje te drinken? |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg en aan welke kant van de Grote Steenweg woon je? Oud-of nieuw Pulhof? |
Citaat:
Je oren zouden zodanig gaan tuiten bij wat je te horen krijgt dat je ze evenmin gaat geloven als nu. Met andere woorden: alle moeite is aan jou verloren. |
Citaat:
Maar vertel ons dan eens zo'n verhaal?! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een ezel stoot zich in het gemeen, geen twee keer aan dezelfde steen. Jij wist wat ik vertelde toch altijd beter dan ikzelf. |
Citaat:
VERTEL NU EENS EEN VERHAAL! |
Citaat:
Wie A zegt, moet B zeggen. Zoniet geloof ik het zéker niet. |
Citaat:
Als je in het Oud-Pulhof woont, hoop ik dat je daar eveneens de afkomst van kent? Dat was het vroegere achtertuintje van Baron Roest D'Alkemade... Het zou mij dus verwonderen moest een flamingant als u zich daar gaan vestigen. :roll: |
Citaat:
|
En waar woon jij nu? Oud- of nieuw?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be