![]() |
Citaat:
Jeugd, drinken en volle of nieuwe maan, slechte combinatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stomme CD&V-apen wonen nu als bijna-zestigers in een woonerf zonder kinderen, waar de helft de partner bedrogen heeft met de andere helft, &c. Zalig. |
Ik drink al 30 jaar geen alkoholische dranken meer !!
Ook zondermeer wegens mijn zicht drink ik geen alkohol !!!! En ik wil het ook niet drinken , ik lust het zelfs niet !! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben mijn eigen statistieken ook wat aan het opkrikken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee vingers whisky graag
Citaat:
![]() |
7, 8, 9, 10 aangeklikt. Puur om Schoofzak te jennen :mrgreen: Verder valt er geen peil op te trekken, meestal 5 a 6 dagen per week niks alcoholisch, dan weer een halve Westerschelde vol...
|
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
Die pijl was raak! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weinig tot geen.
Enkel bij goede restaurants ga ik voor de aangepaste wijnen. Het hoort voor mij echt bij goed eten. Voor de rest zie ik geen heil in zuiperij. |
Citaat:
. |
Citaat:
Lastig hoor. Nu zoals gisteren na de Midzomernacht loop in Gent gaven ze gratis flesjes Gentse Strop weg aan de finishers. Tja, dan is het een kwestie van beleefdheid natuurlijk. :lol: Tom Waes deed ook zijn best. :-) |
Citaat:
Maar we doen voort. Jij mot hier niet jouw buren beledigen: Zeeuws-Vlamingen zijn geen Hollanders. . |
Grofweg eens in de twee weken ergens tussen een paar biertjes voor de gezelligheid en katjelam, laten we zeggen twintig glaasjes gemiddeld omdat ik nooit tel hoeveel ik drink en dus geen idee heb. Dan nog eens een keer per week een lekker witbiertje ofzo, groot glas, dus telt voor twee, en ik zal er nog drie per week bij optellen om rekening te houden met gelegenheden die zich af en toe voordoen. Dan kom ik rond de vijfentwintig per week uit, dus iets onder de twee per dag. Inclusief foutenmarge en alle drankjes die ik de volgende ochtend vergeten ben ergens tussen de anderhalf en de viereneenhalf.
Gezien ik daarmee in dezelfde categorie als Derk beland heb ik slecht nieuws voor Bobke: je drinkt als een 'Ollander. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik drink gemiddeld 1 keer per week goed door denk ik. Moeilijk om 1 te schatten maar ik schat dus 3 a 4 per dag. In mijn studententijd was dat waarschijnlijk 15 per dag doorheen het jaar en absolute onthouding in januari en juni.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik ben momenteel aan het minderen.
|
Citaat:
Ik had graag willen zeggen dat ik het getal eerder over- dan onderschat hier, maar als dit is wat er over is van mijn rekencellen dan moet ik misschien toch eens gaan minderen. ;) |
Citaat:
|
demonen en ik drinken blijkbaar evenveel. Verschil is: ik zaag minder en ben al dood, dus profiteer ik niet van de belastingsbetaler :lol:
|
Ik slaag af en toe wel een dag over. Meestal als ik de dag ervoor teveel gedronken heb.
|
Als ik daar zin in heb, ik kan dat niet uitdrukken per dag.
Meer niet dan wel eigenlijk. Op vakantie bv elke dag bij het eten of op een terrasje, anders zelden. |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om tot een goed gemiddelde te komen, heb je veel constante gegevens nodig. Veel mensen zijn gelegenheidsdrinkers. Ik zal bijvoorbeeld nooit zomaar een café binnenstappen om een pintje te gaan drinken. Wil dit zeggen dat ik nooit op café ga? Nee helemaal niet, er moet voor mij wel een reden voor zijn. Als je iemand hebt die:
Dan heeft ie een gemiddelde van 14 pinten per week of een gemiddelde van 2 pinten per dag of een gemiddelde van 730 pinten per jaar of ... Maar mensen die zo afgemeten drinken, ik denk het niet. |
1 fles witte wijn of rosé of prosecco in het weekend, samen met mijn famke. Bij wijze van uitzondering Straffe Hendrik quadrupel uit de fles of vanuit 't vat. Zelden een Whisky van Laophraoig (single malt).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be