![]() |
Citaat:
En Iran heeft zich gewoon gehouden aan het verdrag , simpel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard is het eindresultaat identiek. |
Bull's eye.
|
Citaat:
|
Citaat:
Atmosphere kan niet wachten tot de Iraanse bom valt op wat hij noemt de zionistische entiteit, vandaar. |
Citaat:
We hebben het dus over Israël. Het is natuurlijk wel duidelijk dat u wil vluchten voor de confrontatie met al die ongemakkelijke feiten die nu eenmaal verbonden zijn met de staat Israël. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik merk hier toch een mix van "loaded question" met "strawman" en ook een vleugje "ad hominem". |
Geen van jullie komt in de buurt van objectiviteit, accepteer dat nu maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat u het woord hypocriet begrijpt. Ik daag u uit. Haal 1 post van mij boven waar ik hypocriet ben. Doe maar. Veel succes gewenst! Mag ik u er ook op wijzen dat Sand helemaal niet alleen staat. Ik heb u voldoende linken gegeven van DNA onderzoek die hem gelijk geven. Bovendien hadden de eerste belangrijke Israëliërs (bvb Ben Gurion) het al door. Het is een schande dat u dat weigert in te zien. |
Citaat:
Het ging om een discussie die we ooit hebben gevoerd over Noach. Eli beweerde dat in China gelijkaardige mythes bestaan, en dat zou bewijzen dat Noach echt bestaan heeft. In deze zaak koos Dixie de kant van Eli. Zeg eens eerlijk: vindt u dat niet hypocriet? |
Citaat:
Die bronnen zijn fictie. Hij haalt die van het internet op zeer dubieuze sites, en dat weet u best. Ik heb nooit gelogen, dus dit is een valse beschuldiging. Er zijn in China geen mythes die Noach nog maar in het minste vermelden. Want mocht dat wel zo zijn, dan heeft Noach echt bestaan. En dan is het OT waarheid. Gelooft u dat? Neen! U gelooft dat niet. U gaf Eli enkel gelijk omdat hij Jood is en gij ook, terwijl ge best wist dat hij hier enkel flauwe kul verloopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be