![]() |
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Amai dat is ook een slappe trees. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is opvallend dat tegenstanders van een vuurwapen maar niet kunnen begrijpen dat in alle gevallen dat er gebruik gemaakt is van een vuurwapen om iemand te doden er, als de dader geen vuurwapen had gehad hij evengoed het misdrijf zal plegen met eender wat dat als wapen kan gebruikt worden. Is dat zo moeilijk om te begrijpen? Jullie denken nu toch niet dat een dader zal op deze manier handelen hé; " Verdommen, nu ben ik dat mens kots moe, ik schiet ze overhoop. Oei, miljaarde, das waar ook, niet aan gedacht, ik heb geen revolver. Ja, dan zal ik ze noodgedwongen maar laten leven en zal ik er toch mee verder moeten. Nu heeft ze toch weeral eens dik geluk gehad zeker dat ik geen pistool heb". Kom jongens, 't is tijd om wakker te worden hé, als die kerel zijn stoppen zijn doorgeslagen maakt dat juist geen moer meer uit of die al dan niet een pistool heeft , die zijn partner gaat er aan, daar gebruikt die gast 't is eender wat voor dat hij wel heeft, zo simpel als dat. Nogmaals, niet het wapen is een moord machine, de mens is een moordmachine. |
Citaat:
|
Citaat:
rustig aanleggen en afdrukken. |
Citaat:
|
Citaat:
Een .454 Casull patroon misschien, en daar hebben zelfs mijn polsen een probleem mee. Ook is de handgreep veel te groot voor die handjes.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder rijbewijs een extra boete van den polies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer je al de hier tegen vuurwapens gekeerde wil bijtreden omdat, volgens hun opvatting, het bezit van een vuurwapen een verhoogt risico mee brengt, moet ge ook eens over het volgende gaan denken. Vandaag de dag is, door het groeiende aantal islamieten in dit land, het risico dat je slachtoffer wordt van een terroristische daad OOK percentage gezien aanzienlijk toegenomen. Beter dan gelijk ook maar alle islamieten hier verbieden. |
Citaat:
Visbakken, ... ook zeer gevaarlijk , daar kun je iemand in verzuipen, wc's eigenlijk ook...., en voornaam, dat laat geen bloedsporen achter. |
Gewapende politie en ongewapende burgers werkt niet. Op die manier riskeer je als crimineel niets.
Ik ben dus voor het omgekeerde. |
Onze wapens pakken ze af. Maar de moslims worden wel door diezelfde besturen massaal bewapend om elders dood en verderf te zaaien.
Wij mogen niet voor onszelf opkomen in een land dat faalt de veiligheid te garanderen en steeds meer criminaliteit in huis haalt. Durft die pippo nog zeggen dat de criminaliteit daalt in zijn stad. Die bijl had beter op zijn vreter geweest ja. :) |
|
Citaat:
Welke wapens? Alles wat een infanteriesoldaat ter beschikking heeft. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=5hqTXwZldBA |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De pen en het klavier is het ultieme wapen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs de politie is daar ongewapend. Ik zou de oorzaak toch ergens ander zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Nie aantrekken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be