Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   de zinloosheid vh leven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240410)

pajoske 14 september 2017 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527246)
zeg mannekes, hebben jullie al eens gekeken welk weer het buiten is???

leg u bij zo'n weer liever eens over de keukentafel van die buurman, bemmeke!

daar gaat je hartslag ook van omhoog en blijf je tenminste droog van.

Nog nooit van een regenjas of regencape gehoord? Dan kan je nog altijd afstappen als je door een bui overvallen word en een pint gaan drinken.
Dat zal nog altijd beterkoop zijn dan voor 20/25 euro per maand, één keer per week krav maga te gaan doen.
bron: https://kravmaga-antwerpen.com/mixed...v-maga/kosten/

Dat ritje wat ik gegeven had was minder dan 40km. Moet je dus gemakkelijk kunnen doen op 3 uur. Buienradar geeft voorspellingen van 3 uur ;). Zo simpel is dat.

Die van het stad kunnen precies nog veel leren van die van de parking. :)

Tavek 14 september 2017 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527261)
deze post had veel oprechter kunnen klinken zonder die zwaarwichtige sneer erin.

Ik zou net zeggen, het zou zeer ongeloofwaardig en on-oprecht klinken als ik een zeemzoet medelijden verhaal hier zou afsteken, gelet op de crap die ze post in andere draden. Ze speelt nar op dit forum.

Bhairav 14 september 2017 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8527348)
De volgende keer als we in antwerpen iemand zien naar huis toe lopen met een bamboezwaard dat uit zijn reet pookt, kennen we het vervolg van je verhaal.

Als zelfverdediging is het in ieder geval zinloos aangezien mensen niet met stokken rondlopen.

Tavek 14 september 2017 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527417)
Als zelfverdediging is het in ieder geval zinloos aangezien mensen niet met stokken rondlopen.

Bhairav heeft hier wel een goed punt.

Anna List 14 september 2017 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 8527411)
Nog nooit van een regenjas of regencape gehoord? Dan kan je nog altijd afstappen als je door een bui overvallen word en een pint gaan drinken.
Dat zal nog altijd beterkoop zijn dan voor 20/25 euro per maand, één keer per week krav maga te gaan doen.
bron: https://kravmaga-antwerpen.com/mixed...v-maga/kosten/

Dat ritje wat ik gegeven had was minder dan 40km. Moet je dus gemakkelijk kunnen doen op 3 uur. Buienradar geeft voorspellingen van 3 uur ;). Zo simpel is dat.

Die van het stad kunnen precies nog veel leren van die van de parking. :)

safe seks is idd te prefereren, toch met zo'n buurman die je van haar of pluim kent eigenlijk.

Xenophon 14 september 2017 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8527425)
Bhairav heeft hier wel een goed punt.

Nuja, als we het zo bekijken, dan haalt zijn thaiboks enkel iets uit als hij door kleuters aangevallen wordt.
Tenslotte, als de booswichten hem moeten hebben zullen die wel een .45 bij hebben, en daar lig je dan met wat gaten door het lichaam.

Eyjafjallajökull 14 september 2017 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527467)
safe seks is idd te prefereren, toch met zo'n buurman die je van haar of pluim kent eigenlijk.

Ik heb hem :lol:

kojak 14 september 2017 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527246)
zeg mannekes, hebben jullie al eens gekeken welk weer het buiten is???

Yep.
Geen regenjas vandoen met zo'n weer.
Een stuk zeep kan nu best nuttig zijn als je naar buiten moet.

Kwestie van het onaangename ook met iets nuttigs te kunnen combineren. :lol:

Anna List 14 september 2017 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8527473)
Ik heb hem :lol:

ofwel ben jij altijd gewoon de eerste, ofwel gewoon de enige.

Eyjafjallajökull 14 september 2017 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8527476)
ofwel ben jij altijd gewoon de eerste, ofwel gewoon de enige.

Ik ken er alvast heel wat die hem niet zullen hebben...

Bhairav 14 september 2017 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8527469)
Nuja, als we het zo bekijken, dan haalt zijn thaiboks enkel iets uit als hij door kleuters aangevallen wordt.
Tenslotte, als de booswichten hem moeten hebben zullen die wel een .45 bij hebben, en daar lig je dan met wat gaten door het lichaam.

Gelukkig kunnen die beoefenaars elk moment een houten zwaard tevoorschijn toveren.
Een handgemeen komt vaker voor dan vuurgevechten.
Ik denk dat gij jaloers zijt op die vechtstijl.

Eduard Khil 14 september 2017 17:19

Een nieuw topic van bembem met de aankondiging van allerlei plannen. Helaas zal het nu zoals altijd weer blijken dat er niets van in huis zal komen :lol:

harriechristus 14 september 2017 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8527041)
mensen, ik denk sterk van na m'n korea reis me stilaan terug te trekken v dit aardse bestaan want ik zen eerlijk gezegd levensmoe, iedere dag put me uit en heb de indruk reeds bijna alles gezien & meegemaakt te hebben... ik weet wel nog niet hoe ik m'n einde zou aanpakken want heb schrik van pijn te lijden, mja da's in feite het voornaamste euvel, ik zou graag een fles absinthe ofzo bemachtigen en die stillekes leegdrinken, dan een shot heroïne en ik zen weg, heb ik tenminste van dat laatste geproefd want naar het schijnt is het heerlijk....... ah ja, en een lekker stuk taart alsook een pousse-café met wat sigaretjes, marlboro's want dat waren m'n favorites.... ^^ ah well, it was nice being there but time will tell if it will last~

Mocht je er een eind aan willen maken, en toch op het laatste moment gaan twijfelen, er is een zelfmoordpreventie, dus bel dan:

Heb jij hulp nodig?

Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl.

https://www.113.nl/

Is weer eens een aparte belevenis.

Eduard Khil 14 september 2017 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 8527520)
Mocht je er een eind aan willen maken, en toch op het laatste moment gaan twijfelen, er is een zelfmoordpreventie, dus bel dan:

Heb jij hulp nodig?

Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl.

https://www.113.nl/

Is weer eens een aparte belevenis.

In plaats van bembem te helpen zit jij hier weer te hinderen

Dadeemelee 14 september 2017 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527492)
Gelukkig kunnen die beoefenaars elk moment een houten zwaard tevoorschijn toveren.

In een handgemeen gaat de grootste smeerlap winnen.

Deftige mensen denken er niet aan om op andere mensen te gaan slaan en schoppen. Dus als ik een smeerlap tegenkom heb ik geen schijn van kans. Tegen dat ik het besef heb ik al zoveel slagen en stampen gehad dat ik toch niks mee terug kan doen :(

NieuwNoors 14 september 2017 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8527529)
In plaats van bembem te helpen zit jij hier weer te hinderen

In plaats van bembem te helpen duw jij haar nog verder de put in Edwaar.

NieuwNoors 14 september 2017 18:22

@ bembem: Je bent nog jong. Je hebt goede vooruitzichten. Je hebt een mooie reis geboekt.
Je hebt zelfs al gedacht om evt terug aan't werk te gaan binnen enkele maanden. (super)
Dat zijn allemaal positieve punten waardoor je leven een heel andere (betere) wending zal krijgen.
Spijtig dat je kennelijk depressief bent nu. Maar dat is maar tijdelijk want met goede hulp - en die is er- kun je daar vanaf geraken.
Waarom ga je niet eens naar de huisarts? Maak een afspraak en vertel hem/ haar eerlijk wat je dwarszit. Huisarts heeft beroepsgeheim hoor, schaam je dus niks en vertel alles waar je mee zit.
Hij zal je doorsturen voor verdere hulp en wss kijk je binnen enkele maanden weer positief tegen het leven aan.
Sterkte bemmie!

Bhairav 14 september 2017 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8527545)
In een handgemeen gaat de grootste smeerlap winnen.

Deftige mensen denken er niet aan om op andere mensen te gaan slaan en schoppen. Dus als ik een smeerlap tegenkom heb ik geen schijn van kans. Tegen dat ik het besef heb ik al zoveel slagen en stampen gehad dat ik toch niks mee terug kan doen :(

Incasseren kan getraind worden.

reservespeler 14 september 2017 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8527104)
ik zen nog geen 40 maar ik voel me 90, ja.........

Hoe kunt u weten hoe een negentigjarige zich voelt?

Eduard Khil 14 september 2017 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8527549)
In plaats van bembem te helpen duw jij haar nog verder de put in Edwaar.

Xenophon 14 september 2017 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527492)

In het algemeen waarschijnlijk wel, maar gij, hoeveel maakt jij er mee per dag of week?

Hoeveel mensen stamp je zo in elkaar per dag?

Tavek 14 september 2017 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8527582)

/thread

:lol::lol::lol::lol::lol:

Eyjafjallajökull 14 september 2017 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8527127)
ja ik heb hoogtes & enorme laagtes, volgens mij hebben ze zich vergist v diagnose.........

De diagnose had die hoogtes niet mogen vermelden ?

Eduard Khil 14 september 2017 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8527127)
volgens mij hebben ze zich vergist v diagnose.........

natuurlijk. De juiste diagnose is dat je niets mankeert en dat je perfect in staat bent te gaan werken. Uw uitkering moet dan ook onmiddellijk stopgezet worden en de jaren onterecht uitbetaalde bedragen moeten teruggevorderd worden.

Bhairav 15 september 2017 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8527583)
In het algemeen waarschijnlijk wel, maar gij, hoeveel maakt jij er mee per dag of week?

Telt sparren mee? Dat is al een stuk voorsprong op de gemiddelde vechtersbaas.

zonbron 15 september 2017 02:49

Citaat:

Net zoals ik en U weten we dat meneer B een bokkige gast is, maar hij slaagt heus niemand bijeen en is toch gereserveerd. Dit platform kan dienen, 'too show off'...

Bhairav 15 september 2017 03:11

Bokkig? :-o

Bhairav 15 september 2017 03:31

Citaat:

Gij hebt een verkeerd beeld van Thai box. Volgens u zijn alleen kimono toestanden vredelievend en rustgevend.

zonbron 15 september 2017 04:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527766)
Gij hebt een verkeerd beeld van Thai box. Volgens u zijn alleen kimono toestanden vredelievend en rustgevend.

Ik zeg heus niet dat U verkeerd zit, maar ik veracht U wel als bokkige gast. Das alles.

Bhairav 15 september 2017 04:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8527767)
Ik zeg heus niet dat U verkeerd zit, maar ik veracht U wel als bokkige gast. Das alles.

Ja hier op het forum.
In het echt is er niemand die mij zo kent.

zonbron 15 september 2017 05:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527769)
Ja hier op het forum.
In het echt is er niemand die mij zo kent.

Soms is het beter ipv. Verdedigingssprt ideologie U een beetje in te geven zodat U nog véle meer aankan mijn beste vriend B. Laat U maar eens gaan, af en toe. Wenen is ook OK, voor een vent.

zb

https://www.youtube.com/watch?v=TsiEi8Sat3I

Vlad 15 september 2017 05:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8527041)
mensen, ik denk sterk van na m'n korea reis me stilaan terug te trekken v dit aardse bestaan want ik zen eerlijk gezegd levensmoe, iedere dag put me uit en heb de indruk reeds bijna alles gezien & meegemaakt te hebben... ik weet wel nog niet hoe ik m'n einde zou aanpakken want heb schrik van pijn te lijden, mja da's in feite het voornaamste euvel, ik zou graag een fles absinthe ofzo bemachtigen en die stillekes leegdrinken, dan een shot heroïne en ik zen weg, heb ik tenminste van dat laatste geproefd want naar het schijnt is het heerlijk....... ah ja, en een lekker stuk taart alsook een pousse-café met wat sigaretjes, marlboro's want dat waren m'n favorites.... ^^ ah well, it was nice being there but time will tell if it will last~

Ga misschien vrijwilligerswerk doen zodat je terug wat regelmaat en menselijk contact hebt.

Bhairav 15 september 2017 06:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8527772)
Soms is het beter ipv. Verdedigingssprt ideologie U een beetje in te geven zodat U nog véle meer aankan mijn beste vriend B. Laat U maar eens gaan, af en toe. Wenen is ook OK, voor een vent.

zb

Wat voor een bamboefluit onzin is me dat.
Denkt gij echt dat ik in het echt een ijskoude harde macho ben?
:lol:

Eduard Khil 15 september 2017 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8527782)
Ga misschien vrijwilligerswerk doen zodat je terug wat regelmaat en menselijk contact hebt.

Niet teveel vragen he. Nu vraag je haar om én te gaan werken én het dan nog gratis te doen

reservespeler 15 september 2017 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8527782)

Ga je dat die mensen aandoen?
Geholpen worden door een pukkelpopper?

Skobelev 15 september 2017 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527795)
Wat voor een bamboefluit onzin is me dat.
Denkt gij echt dat ik in het echt een ijskoude harde macho ben?
:lol:

't Zal eerder een kruidje-roer-me-niet zijn dat bij zijn mama gaat wenen indien iemand hem wat vies aankijkt.

Bhairav 15 september 2017 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8527806)
't Zal eerder een kruidje-roer-me-niet zijn dat bij zijn mama gaat wenen indien iemand hem wat vies aankijkt.

Eens sparren?

Hoomer 15 september 2017 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8527806)

In camouflagekledij uiteraard. ;-)

Skobelev 15 september 2017 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8527813)
Eens sparren?

Liever dennen

Bhairav 15 september 2017 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8527814)
In camouflagekledij uiteraard. ;-)

In een short. Teveel Krav Maga cursussen bijgewoond?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be