Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vader en zoon afgeranseld na brengen van alcohol naar pitazaak (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243567)

dpg 15 mei 2018 16:08

Minder Fanta drinken Tavek, gezien uw fantaziektes aan het ontsporen zijn.

Tavek 15 mei 2018 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716554)
Minder Fanta drinken Tavek, gezien uw fantaziektes aan het ontsporen zijn.

Minder u voordoen als "allochtonenverdediger", dat werkt ook beter. Je kan best dat masker afsmijten en gewoon er voor uitkomen: u haat blanke vlamingen.

Laat de deur u niet raken op de weg naar buiten. Ik ben er zeker van dat in Duitsland veel gelukkiger zult zijn.

maddox 15 mei 2018 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8716029)
Ik heb toch maar even de link opgezocht:

https://sceptr.net/2018/05/vader-en-...n-in-pitazaak/

En slim natuurlijk:
1. Ergens drank gaan kopen en dat dan in een ander café gaan opdrinken
2. Alcohol gaan drinken in een halal restaurant

Wie gaat er dan ook naar een halal restaurant? Daar moet je straalbezopen voor zijn, of hersendood.

maddox 15 mei 2018 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716528)
Stomdronken mag,

Wet op openbare dronkenschap. Dat mag dus niet...
Citaat:

drank van elders meebrengen niet
Doet ge niet als goeie burger. Maar dat is geen reden om in hospitaal gemept te worden.
Citaat:

vechtpartij beginnen ook niet.
Klopt.
Citaat:

En dat zullen ze geweten hebben na hun schoon pak rammel.
En wat hebben ze ervan geleerd?
Dat "jongeren" of "verwarde mensen" als hyena's werken.

dpg 15 mei 2018 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8716611)
Minder u voordoen als "allochtonenverdediger", dat werkt ook beter. Je kan best dat masker afsmijten en gewoon er voor uitkomen: u haat blanke vlamingen.

Laat de deur u niet raken op de weg naar buiten. Ik ben er zeker van dat in Duitsland veel gelukkiger zult zijn.

Alsof het voor mij in tegenstelling tot u enig verschil maakt dat het allochtonen waren.

Als je boel zoekt, en rammel krijgt, moet je achteraf niet janken omdat de reactie niet proportioneel was.

dpg 15 mei 2018 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8716626)
Wet op openbare dronkenschap. Dat mag dus niet...

Doet ge niet als goeie burger. Maar dat is geen reden om in hospitaal gemept te worden.

Klopt.

En wat hebben ze ervan geleerd?
Dat "jongeren" of "verwarde mensen" als hyena's werken.

Hopelijk dat ze zich moeten gedragen in een handelszaak en niet denken dat ze koning klant zijn.

dpg 15 mei 2018 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8716611)

Doe ook maar wat minder zal het maar grappig noemen, je weet wel het is maar een forum waar je voor de lol komt of spelen je Tesla aandelen je weer parten ?

maddox 15 mei 2018 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716648)
Hopelijk dat ze zich moeten gedragen in een handelszaak en niet denken dat ze koning klant zijn.

Men dient zich ten alle tijden te gedragen, in een zaak, op't straat, kies maar uit.

En klant is koning.
Maar de klant moet dan wel niet in een verkeerde zaak komen en dingen bestellen die niet tot het zakenpakket horen en er een goede zaak mee te doen.
Ik ga ook niet naar een schoenwinkel om een doos bouten te kopen.

Maar stel dat ik me zou vergist hebben, dan is dat nog steeds geen reden om in het hospitaal gemept te worden.

Pandareus 15 mei 2018 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716642)
Alsof het voor mij in tegenstelling tot u enig verschil maakt dat het allochtonen waren.

Als je boel zoekt, en rammel krijgt, moet je achteraf niet janken omdat de reactie niet proportioneel was.

Dat is ook mijn gedacht, in de draadjes over Gaza. Tot grote woede van enkele forumleden. 8-)

hamac 15 mei 2018 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716222)
Wat begrijp je niet aan het feit dat als je boel zoekt, je rammel krijgt, je achteraf niet moet janken omdat de reactie niet proportioneel was.

dpg steunt Israël. :cheer:

En één posting lager:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8716223)
heb je t over Hamas ?

Je was me voor Anna.

dpg 15 mei 2018 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8716655)
Dat is ook mijn gedacht, in de draadjes over Gaza. Tot grote woede van enkele forumleden. 8-)

We zijn er.

Tavek 15 mei 2018 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716652)
Doe ook maar wat minder zal het maar grappig noemen, je weet wel het is maar een forum waar je voor de lol komt of spelen je Tesla aandelen je weer parten ?

Ik merk dat ik op de juiste knoppen aan het duwen ben. Excellent.

Citaat:

De in artikel 416 Sw. voorziene rechtvaardigingsgrond "wettige verdediging" veronderstelt het bestaan van een ernstige en onmiddellijke bedreiging waartegen een vrijwillige en noodzakelijke tegenaanval wordt geplaatst, die evenredig is met de reikwijdte van de aanranding.
10 man die op twee zatlappen in aan het stampen zijn en stoelen er op kapot aan het meppen zijn, met hospitalisatie ten gevolge.

Ik fantaseer niet. Hier gaan veroordelingen van komen.

Maargoed, trek nog maar wat partij voor die wilden.

dpg 15 mei 2018 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8716656)
dpg steunt Israël. :cheer:

Als je David tegen Goliath wilt spelen versie 2018 dan moet je wat beters in huis hebben dan dezelfde stenen die David indertijd gebruikte, zeker gezien de ontwikkelingen aan de andere kant van de grens niet stil gestopt zijn sinds een paar duizend jaar VC.

maddox 15 mei 2018 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716662)
We zijn er.

Klein verschil. De 2 dronken mannen hebben geen decennia van aanvallen op die halal zaak achter de rug.

dpg 15 mei 2018 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8716665)

10 man die op twee zatlappen in aan het stampen zijn en stoelen er op kapot aan het meppen zijn, met hospitalisatie ten gevolge.

If you can stand the heat stay out of the kitchen.

dpg 15 mei 2018 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8716670)
Klein verschil. De 2 dronken mannen hebben geen decennia van aanvallen op die halal zaak achter de rug.

Dat weet ge niet, fanta bladvulling.

maddox 15 mei 2018 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716674)
Dat weet ge niet, fanta bladvulling.

De kans is wel betrekkelijk klein dat er aanslagen geweest zijn op die halal zaak.

dpg 15 mei 2018 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8716665)

lees je wel wat er staat ?

Ik post toch al sinds #4 dat het hun eigen schuld was, hadden ze zich gedragen dan hadden ze ook geen slaag gehad.

Hoog tijd dat de witmenskes eens stoppen met hun andere wang aan te bieden want dat is wat gij hier zit te prediken.

dpg 15 mei 2018 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8716679)
De kans is wel betrekkelijk klein dat er aanslagen geweest zijn op die halal zaak.

Ach ja , je bedoeld daar mee dat ze het voor de eerste keer door de vingers hadden moeten zien :roll: :roll:

Doe doe he, en niet meer doen he .

TV-verslaafde 15 mei 2018 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716642)

Ach, je spreekt de waarheid gewoon om te kwetsen. Laat dat...

Ik wil u reactie wel eens weten als er een "moslim" Jonathan Jacob was. Die jongen die dood werd gemept door de flikken...

Waarschijnlijk van dat Hamas gedoe is de reactie, protesten met stenen.

We importeren de Gaza strook met moslims.

Als de witmenskes eens wat meer zouden protesteren tegen hun politieke leiders zou er misschien eens wat veranderen zo denkt de moslim. Witmenskes zijn nogal apathisch op dat vlak...

Mindset 15 mei 2018 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716680)
lees je wel wat er staat ?

Ik post toch al sinds #4 dat het hun eigen schuld was, hadden ze zich gedragen dan hadden ze ook geen slaag gehad.

Hoog tijd dat de witmenskes eens stoppen met hun andere wang aan te bieden want dat is wat gij hier zit te prediken.

Met drek naar witmenskes gooien maakt van hen geen bruinen...

No Apologies 15 mei 2018 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8716026)
De dag dat een zatlap u in elkaar zit te kloppen zal je blij zijn dat iemand u komt helpen inplaats van zijn GSM boven te halen.

Hoe dikwijls lees je niet dat iemand in elkaar geklopt werd en de omstaanders reageerden niet ?

Je bent duidelijk een van die omstaanders.

Toch maar een bende mietjes hoor, die halal mannen. 10 man nodig om het tegen twee zatlappen op te nemen.

No Apologies 15 mei 2018 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8716225)
Migrantenmentaliteit.

Stammenmentaliteit die nog altijd heerst bij heel veel moslims. Dat is de reden waarom migratie gecontroleerd met gebeuren. Je moet erop letten wie of wat je binnenhaalt.

dpg 16 mei 2018 06:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8716786)
Ach, je spreekt de waarheid gewoon om te kwetsen. Laat dat...

Ik wil u reactie wel eens weten als er een "moslim" Jonathan Jacob was. Die jongen die dood werd gemept door de flikken...

Waarschijnlijk van dat Hamas gedoe is de reactie, protesten met stenen.

We importeren de Gaza strook met moslims.

Als de witmenskes eens wat meer zouden protesteren tegen hun politieke leiders zou er misschien eens wat veranderen zo denkt de moslim. Witmenskes zijn nogal apathisch op dat vlak...

Tja daar komt het dus op neer, als een witmenske slaag krijgt dan zullen de andere witmenskes de andere richting uitkijken en hun woede sparen voor in het stemhokje, of ze worden volgens Tavek racist met hetzelfde resultaat.

Tavek 16 mei 2018 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8717023)
Tja daar komt het dus op neer, als een witmenske slaag krijgt dan zullen de andere witmenskes de andere richting uitkijken en hun woede sparen voor in het stemhokje, of ze worden volgens Tavek racist met hetzelfde resultaat.

Het stemhokje is de plek waar de centen worden geteld beste dpg. Niet in straatgevechten.

Kwestie van u nog eens te informeren over hoe ons land functioneert, en bij uitbreiding elke moderne westerse rechtsstaat.

U hebt een bijzonder rare kijk op de werkelijkheid.

dpg 16 mei 2018 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8717137)
Het stemhokje is de plek waar de centen worden geteld beste dpg. Niet in straatgevechten.

Kwestie van u nog eens te informeren over hoe ons land functioneert, en bij uitbreiding elke moderne westerse rechtsstaat.

U hebt een bijzonder rare kijk op de werkelijkheid.

Het stemhokje is inderdaad de plaats waar het algemeen belang opzij geschoven word.

En daarom komen de witmenskes bescheten uit het stemhokje, dankzij die typische witmens mentaliteit.

Dat is de werkelijkheid en dat is de reden dat ge hier uw gal komt spuwen.

Tavek 16 mei 2018 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8717149)
Het stemhokje is inderdaad de plaats waar het algemeen belang opzij geschoven word.

En daarom komen de witmenskes bescheten uit het stemhokje, dankzij die typische witmens mentaliteit.

Dat is de werkelijkheid en dat is de reden dat ge hier uw gal komt spuwen.

Het belang van de allochtoon is niet het algemeen belang.

Jan van den Berghe 16 mei 2018 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8715922)
De eigenaar is de baas in zijn zaak, of dat nu een pita-zaak of een frituur is.

En als die vind dat ge daar niet moet komen onder invloed en met drank die je ook nog eens elders kocht dan is dat zijn goed recht.

En als ze dat niet goedschiks begrijpen, dan zullen ze het wel met wat krachtigere argumenten begrepen hebben dat ze de gastvrijheid van die eigenaar niet moeten misbruiken.

Als je de moeite neemt om het bronartikel te lezen, dan krijg je toch een heel andere kijk. Vlad haalt de mosterd van een vrij twijfelachtige nieuwssite die blijkbaar de realiteit hier en daar wat bijkleurt.

dpg 16 mei 2018 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8717226)
Het belang van de allochtoon is niet het algemeen belang.

En we zijn er, dankzij het misbruik van de allochtoon in de politiek zijt ge bescheten en moet ge hier uw gal komen spuwen.

Witmenskes zijn te dom om te snappen dat het misbruik van de allochtonen een glijmiddel is om hen onpopulaire maatregelen te doen slikken en als dank stemt den witmens voor nog meer glijmiddel.

dpg 16 mei 2018 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8717272)
Als je de moeite neemt om het bronartikel te lezen, dan krijg je toch een heel andere kijk. Vlad haalt de mosterd van een vrij twijfelachtige nieuwssite die blijkbaar de realiteit hier en daar wat bijkleurt.

Heb je een andere bron ?

Jan van den Berghe 16 mei 2018 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8717286)
Heb je een andere bron ?

Ja, want de bron wordt zelfs aangegeven in het artikel waarnaar Vlad verwees.

Tavek 16 mei 2018 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8717283)
En we zijn er, dankzij het misbruik van de allochtoon in de politiek zijt ge bescheten en moet ge hier uw gal komen spuwen.

Witmenskes zijn te dom om te snappen dat de allochtonen een glijmiddel zijn om hen onpopulaire maatregelen te doen slikken en als dank stemt den witmens voor nog meer glijmiddel.

Euh snoeien in de sociale zekerheid is bijlange niet zo onpopulair als u denkt hoor.

dpg 16 mei 2018 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8717287)
Ja, want de bron wordt zelfs aangegeven in het artikel waarnaar Vlad verwees.

Citaat:

Beide heren zaten, onder invloed van alcohol, op een terras van een pitazaak waar ze nog wat zaten te drinken. Aangezien daar geen alcohol werd geschonken, sprak de eigenaar hen daarop aan. De zoon zou dan de werknemer enkele slagen gegeven hebben, waardoor die op zijn beurt een kopstoot uitdeelde. Daarna ontstond de vechtpartij, die al snel ontaardde nadat ze hard werden aangepakt mede toen enkelen met stoelen van het terras gooiden.
Dat dus.

Tavek 16 mei 2018 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8717297)
Dat dus.

Zoals de agent zei: de rechter zal moeten oordelen of de reactie van de omstaanders passen binnen het kader van wettige zelfverdediging.

Jij vindt van wel, maar wat jij vindt is irrelevant.

(onmiddelijke dreiging, proportioneel)

Ik vraag me af welke onmiddelijke dreiging er is komende van twee zatlappen die ondertussen op straat liggen, en welke proportionaliteit er is door er met 10 man op in te stampen en met stoelen naar te slaan.

dpg 16 mei 2018 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8717293)
Euh snoeien in de sociale zekerheid is bijlange niet zo onpopulair als u denkt hoor.

Bij hen die denken ze nooit nodig te hebben niet nee, spijtig genoeg blijft het bij dat denken.

dpg 16 mei 2018 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8717304)
Zoals de agent zei: de rechter zal moeten oordelen of de reactie van de omstaanders passen binnen het kader van wettige zelfverdediging.

Jij vindt van wel, maar wat jij vindt is irrelevant.

(onmiddelijke dreiging, proportioneel)

Ik vraag me af welke onmiddelijke dreiging er is komende van twee zatlappen die ondertussen op straat liggen, en welke proportionaliteit er is door er met 10 man op in te stampen en met stoelen naar te slaan.

Wettige zelfverdediging ?
Kan je aantonen waar ik dat gebruikt heb ?

If you can stand the heat stay out of the kitchen & jage nicht was du nicht töten kannst.

Tavek 16 mei 2018 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8717309)
Bij hen die denken ze nooit nodig te hebben niet nee, spijtig genoeg blijft het bij dat denken.

"denken"

Ik krijg meer uitkering van mijn private verzekering dan van de RSZ mocht ooit iets met me gebeuren en ik niet meer zou kunnen werken :D En die kost me veel, veel minder dan de RSZ.

Feit blijft wel dat die private verzekering geen landlopers, asielzoekers, langdurig werklozen, etc...als klant neemt.

Tavek 16 mei 2018 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8717317)
Wettige zelfverdediging ?
Kan je aantonen waar ik dat gebruikt heb ?

If you can stand the heat stay out of the kitchen & jage nicht was du nicht töten kannst.

Ok dan gaan die mannen een veroordeling oplopen voor slagen en verwondingen. Ahja, wettige zelfverdediging zou een verschonende factor kunnen zijn.

Blijkbaar ga je daar al niet van uit.

dpg 16 mei 2018 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8717323)
Ok dan gaan die mannen een veroordeling oplopen voor slagen en verwondingen. Ahja, wettige zelfverdediging zou een verschonende factor kunnen zijn.

Blijkbaar ga je daar al niet van uit.

Ach de rechter kan ook oordelen dat het pure uitlokking was door daar met een werknemer die hen vriendelijk verzocht elders te gaan een vechtpartij te beginnen.

je weet wel aktie en reactie, als je boel zoekt, en rammel krijgt, moet je achteraf niet janken omdat de reactie niet proportioneel was, ook niet bij de rechter.

dpg 16 mei 2018 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8717318)
"denken"

Ik krijg meer uitkering van mijn private verzekering dan van de RSZ mocht ooit iets met me gebeuren en ik niet meer zou kunnen werken :D En die kost me veel, veel minder dan de RSZ.

Feit blijft wel dat die private verzekering geen landlopers, asielzoekers, langdurig werklozen, etc...als klant neemt.

Ge hebt maar twee zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren bent en de tweede dat je ooit zal sterven en van al de rest zul je nooit zeker van zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be