![]() |
Citaat:
Maak je daar bedenkingen bij dan " beroof je hen van hun vrijheid" maar ondertussen zitten we nu wel met een partij die vrouwen achteraan in de bus wil. Die discriminatie heet dan ineens " bescherming" of hoe religie wat krom is recht verklaart. |
Citaat:
Ook de zoon van God was een mens omdat hij uit een maagdmens werd geboren. Om dat verzinsel geloofwaardig te maken wordt de zoon van God als God-mens voorgesteld. Geef toe dat er heel goed over is nagedacht om een compleet ongeloofwaardig zaakje zo geloofwaardig mogelijk te maken. |
Citaat:
De vervanger van piskop en pedofiel Van Gheluwe doet alsof hij ruimdenkender is maar ook hij sluit homo' s uit. Trouwen voor de "heilige" kerk mogen ze niet, maar er wordt hen wel een "dankmis" of iets in die aard gepresenteerd. Ik wil het eerste homokoppel nog zien dat gebruik maar van die discriminerende faciliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat immers niet over wat redelijk is, maar wat zij willen geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
God heeft Maria niet bevrucht hé... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe staat rood jou? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een handvol stokoude en aseksuele ventjes uit Vatikaanstad gaan zich even moeien met hoe een gezin er "moet" uitzien :roll: Ze kunnen er beter voor zorgen dat hun discipelen met hun poten van de kinderen blijven. Laat dat eerder hun fulltime job zijn. |
De Paus heeft gelijk in deze.
Kijk naar lesbiennes: ook daar is 1 van de vrouwtjes het dominante "mannetje" die pintjes drinkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Snapt u het nu? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of denkt u dat de communisten in de Sovjet-Unie hun orders kregen van de paus? |
Citaat:
|
Citaat:
Waar zit je dan over te zagen? |
Citaat:
|
Citaat:
Dan komen we automatisch bij de kernvraag: "Waartoe dient het recht op vrije meningsuitng dan wel?" Is dat een recht voor gelijkgezinden? Of is er binnen dat recht ook plaats voor tegengestelde meningen, voor botsing van meningen? Ik ben benieuwd of u tot een rationeel antwoord zal kunnen komen. |
Citaat:
Dat is gewoon laf. |
Citaat:
Wel uw reactie als zou het uiten van bepaalde meningen aan banden moeten worden gelegd. |
Citaat:
|
Citaat:
U schrijft prietpraat. Wat u hier neerpent, is niet de katholieke leer over de pauselijke onfeilbaarheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat jouw mankeert is frustratie omdat het rollenpatroon waarin de man meestal de hoofdrol speelde niet meer zo absoluut is als het ooit is geweest. Wat je Alice verwijt is eerder op jezelf van toepassing. Bij de islamieten is het nog steeds de man die de plak zwaait over zijn én andermans vrouw(en). |
Citaat:
Dan vind ik de uitspraken van de paus goed meevallen. Maar kak gerust verder op de kerk, dat is de ware vijand blijkbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pfffttttt....Steek je dubbelhartige katholieke leer waar de zon nooit schijnt. https://nl.wikipedia.org/wiki/Onfeilbaarheid Ik ben niet vergeten wat mij al in de lagere school werd wijsgemaakt. Gelukkig wist ik al wie Sinterklaas in werkelijkheid was en heb ik de lessen godsdienst nooit anders dan als sinterklaas- en paashaasverhalen ervaren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De plak zwaaien is relatief. De meeste mannen hebben thuis niets te zeggen. In een maatschappelijk verband hadden mannen meer te zeggen. Of hoor jij bij de "society to cut up men"? Bitchy doen is jullie goed recht. Maar niet flipfloppen tussen eeuwige slachtoffer en "society to cut up men" naar welbevinden. |
Citaat:
De kans is groot dat hun kinderen volgende week een moskee gaan bezoeken met de school, dan is er gelukkig niets aan de hand. Maar de paus: dat is de ware vijand. |
Ik onthou:
Citaat:
Een man seks onthouden is een machtig wapen om mannen zover te krijgen dat ze "thuis" niks te zeggen hebben. Ik heb het met mijn eigen tiener ogen gezien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be