![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg "we zouden 7 miljard mensen moeten elimineren om goed te leven", en jij zegt "jij bent een potentiele moordenaar" :lol: |
Citaat:
Hij zal ook wel, zoals alle personeel, aan de namenlijsten van de interne lichamen van de UG geraken (bijvoorbeeld, de studentenvertegenwoordigers), evenals de lijsten van de kandidaat vertegenwoordigers en zo. |
Citaat:
|
Marginalen lokken andere marginalen uit hun kot.
|
Citaat:
heb jij wel naar Anuna geluisterd ?!? we hebben nog maar 10 jaar hé! :evil: de Nato zal hier moeten inspringen, mss in samenwerking met Poetin. ineens van al die oude brolrakketten af, en de zaak geklaard op 1 dag tijd. |
Citaat:
Jong toch. 5 maximum. :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, misschien kunnen we inderdaad beginnen met een kernoorlog. Met een beetje chance is de rest van het volk dan zodanig ontwricht, dat er nadien dan spontaan verdere moordpartijen van komen. Inderdaad mogen we niet sectair worden en goeie technieken om principiele redenen aan de kant laten. |
Citaat:
|
Ik ben anderzijds wel benieuwd of Drieske zich op 1 juli master in de rechten zal mogen noemen.
|
Citaat:
|
Hebben we zijn gsm nr. en emailadres inmiddels eigenlijk al ?
|
Citaat:
voor de gsmnr moet je S&V contacteren :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben meer dan één keer tijdens opdrachten op gegevens gestoten waar ik eigenlijk geen toegang tot zou mogen hebben. Dat gaat van loonsgegevens, onderzoeksdata, adressenlijsten, ... Edit: zonder frauduleuze acties te ondernemen om dit te bewerkstelligen. |
Citaat:
|
Citaat:
ook altijd veel pluimen bij, veel praat, en keer op keer op zijn dak gekregen. :p |
Citaat:
:cheer: Greet en Anoen zullen gelukkig zijn! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sebastiaan Van Severen (hij staat nu voluit met naam in de krant en mag dus genoemd worden) dient klacht in tegen DVL en onbekenden wegens laster en bedreiging.
Nog geen klein beetje terecht overigens. Man man man. http://www.standaard.be/cnt/dmf20190606_04447869 Citaat:
|
Citaat:
|
walter van steenbrugge... waarschijnlijk dat de jef vermassen nu vloekt...
|
Ochottekes toch, eerst anoniem de grote jan uithangen en nu bibberen en beven en bijstand nodig hebben van een advocaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met andere woorden (ik stem geen VB), als ik deze verklaring van de UGent al dubieus vind, wat zullen 800.000 laaggeschoolden er dan van vinden als ze uw negatie lezen? Citaat:
|
Citaat:
Er staat letterlijk dat indien assistenten verbeteren, ze dit doen volgens de quoteringsnormen van de prof. En dan zit jij op die quote "volledig correct" te reageren. Lees jij eigenlijk wel iets vooraleer je reageert? |
Citaat:
En wie weet wat voor bagger hij allemaal gepost heeft op zijn afgesloten Twitter account, dat zal ook niet zo onschuldig zijn zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Is de linksextremistische moordenaar van Fortuyn, die toch nog een flink stapje verder ging, dan ook een fascist? Is Chris Dusauchoit met zijn uitspraak "one down, twenty more to go dan ook een fascist? Een uitspraak waarvoor de VRT overigens door een arrest van de RvS op 10 april 2008, (5 jaar na datum wegens aanslepende beroepsprocedures van de VRT) werd veroordeeld wegens het uitzenden van hate speech (moet je je overigens al eens voorstellen dat de VRT tot de Raad van State ging om te voorkomen dat ze van de Kijk-en Luisterraad een mededeling moesten uitzenden waarin ze toegaven dat hun medewerker te ver was gegaan). Ik weet dat dus zo niet of dat allemaal wel fascisme is Dadeemelee. Omdat jij daar zo over denkt is dat uitgerekt begrip nog niet van toepassing op iedere scheet in een fles die voorbij dobbert hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie fake news wilde zien die kon dat de afgelopen decennia tot op de dag van vandaag op de VRT aanschouwen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be