![]() |
Citaat:
Het wordt alsmaar leuker. :-P |
Ik denk dat er hier ne VB-er rondloopt met 17 nicks.
Of zouden die allemaal zo dom zijn ? :lol: |
Citaat:
Wat denk je zelf ? |
Heel dat kindergelddebacle is gewoon te zot voor woorden.
Vandaag nog in het nieuws geweest. Bovendien ben ik er zeker van dat er hier maar amper 2 of mss 3 % van de forumbezoekers juist weet wie er hier recht heeft op kindergeld en wie niet. Juist een bende wolven die ergens bloed geroken hebben. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze het licht van de zon willen ontkennen, waarom durven ze dan geen nieuwe verkiezingen aan???
|
Den dorpel hé Garry...
Die komt voor de drie traditio's hoe langer hoe meer in zicht... En dan is het gedaan met de postjes en het gegraai... |
Citaat:
|
Citaat:
Binnen de 3 maand is die immers partijvoorzitter af en heeft zij zelf niets meer te beslissen wat de aanduiding van een eventuele smurfen-minister betreft.... En de onmiddellijke toekomst moet toch voor haar worden veilig gesteld,dus zichzelf benoemen wordt daarbij onontbeerlijk....;-) |
Citaat:
Ik zit er helemaal niet mee dat zulke mensen die achterstal alsnog trekken... Maar hoe zit het met mensen die een kind hebben met een aangeboren handicap (spina bifida occulta) die er uiteindelijk 22 jaar over moeten doen vooralleer men van staatswege uiteindelijk erkent dat dit kind inderdaad voor méér dan 70% gehandicapt is aan de onderste ledematen.... Die krijgen dan wat hun toekomt,zonder terugwerkende kracht....:roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Vlaams Belang geselecteerd, en zou ook zo stemmen als er binnen afzienbare tijd verkiezingen zijn.
Ik zie geen reden om nu terug te keren naar N-VA. Mocht er nu na de verkiezingen een regering met N-VA geweest zijn, en die regering een heel goed beleid gevoerd hebben, zouden ze mijn stem teruggewonnen hebben. Maar dat is niet zo, dus blijft het Vlaams Belang, en wat andere forumgangers daarvan denken zal mij worst zijn. |
Citaat:
wat een wereldvreemde draad. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Dit forum zou meer leden kunnen aantrekken door: actief te promoten, registraties terug open te zetten en enkel met tijdelijke bans te werken. En dan zou er ook meer diversiteit onder de leden zijn. Dit is echter wat men hier liever niet heeft, linkse mensen en die met migratieachtergrond worden gestraft bij overtredingen, de rechtse mag er lustig op los beledigen, zelfs beginnen, enz. De partijdigheid valt gewoon op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit zijn/haar reacties is al vaak gebleken dat het helemaal niet gaat om een strenggelovige moslima. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaams Belang en niet meer N-VA.
Reden is teleurstellingen omtrent het verdwijnen van de woonbonus, de speculatietaks en andere belastingverhogingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Er blijft weeral niet veel over van de nieuwjaarswensen. Dat beloofd weer voor de rest van het jaar. Feitelijk is het hier wel moeilijk te harden als je geen partij kiest voor rechts of links. Dat wekt weerstand op. Zowel bij het plebs als bij dezen die denken dat ze boven die groep staan. Ik ben tevreden. Ik weet wat je van het forum mag verwachten. Maar ik voel absoluut geen behoefte om anderen van mijn mening nog te overtuigen. En als je desondanks bovendien nog regelmatig via nietszeggende one-liners op de korrel genomen wordt door wolven die vijandig willen doen tegenover iedereen die niet tot hun roedel behoort dan is er niet veel leuks te rapen op dit forum. En dat er zijn die bovendien nog graag trukken van de foor toepassen en achterbaks te pas en te onpas de hulp van de moderator inroepen omdat je ook eens uitpakt tegen hun apenstreken. Het is hetzelfde als De wever verkondigt op het omslagblad van een recent weekblad.. Daar beweert hij dat hij zo hard heeft gewerkt maar dat het geen resultaat geeft. De man lijkt dus gedemotiveerd. Dat moet erg zijn. Zelfs als je niks te verliezen hebt na zulke vaststelling moet het nog harder aankomen als je veel te verliezen hebt. Aan politiek doen is een harde stiel. Niks voor watjes dus. En dan betrouwen zelfs de kiezers U niet meer. Maar dat is dan wel hun fout zelf. Sommigen bevuilen het beschermd nest en dan moeten ze niet verwachten dat de kiezers nog tijd spenderen om de goede elementen er nog uit te halen. Trouwens het huidige regime wordt met akkoord van allen toegepast. Een volstrekte meerderheid dus. :roll: Het is een democratische beslissing dus van een ondemocratische bedoening. |
Citaat:
Kortom, mijn huis is een bijzonder goede investering. Via de woonbonus krijg ik mijn schrijfgeld en notariskosten en rente zo goed als volledig terug. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg nu consequent witte tegen blanke mensen, want de termen blank en neger zijn resp. te positief en negatief beladen. En de rest is ook maar bruin voor de mensen, dus ja, een beetje minder hypocrisie van de witte mens aub. |
Citaat:
Wit op zich is niet racistisch. Zwart op zich is niet racistisch. Maar dat wil niet zeggen dat men die woorden niet op racistische manier kan gebruiken. Als ik zeg dat alle zwarten criminelen zijn, dan is dat racistisch (ook al is de benaming "zwarte" op zich niet racistisch). U verwijt de moderator bepaald gedrag enkel en alleen omwille van zijn huidskleur. Dat is racistisch. |
Citaat:
Als moslima ben ik sommige vlakken rechts (conservatief) en op andere links (progressief) maar dit heeft zich nog niet politiek vertaald. |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer een blanke zou zeggen dat de afkomst van een gekleurd persoon mee zijn handelen en denken bepaalt, wordt dat als racistisch beschouwd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be