Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   16 jarig meisje verkocht voor 2000€ - Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251644)

Knuppel 16 januari 2020 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9225289)
En nu terzake.
Heeft u zo niets om het met Antwerpen te vergelijken?

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Knuppel 16 januari 2020 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225275)
Ik heb hier toch al zeer kwetsende dingen mogen lezen over zwarten en Afrikanen vluchtelingen of nog maar over die klimaatmeisjes:roll:
Naar mijn mening is de kans groot dat schrijvers van zulke praat eerder VB'ers zijn dan CD&V 'ers:roll:

En naar mijn eigen bescheiden mening durven ze nog niet echt te schrijven wat ze denken want dan zou je pas verschieten8O

Niemand houdt jou tegen om, openlijk, voor de Noord-Afrikanen op te komen waarover deze draad gaat. Hoe bescheiden jouw mening ook is.
Durf JIJ te schrijven wat je denkt over het Marokkaans crapuul dat in jouw geliefde Bruxelles minderjarige meisjes van buitenlandse origine in de prostitutie duwt?
Durf jij je hardop af te vragen waarom die piepjonge Marokkaanse mensenhandelaars geen slachtoffers zoeken bij hun eigen bruine soort? Is DAT geen racisme?

Anna List 16 januari 2020 11:59

Citaat:

Ik heb hier toch al zeer kwetsende dingen mogen lezen over zwarten en Afrikanen vluchtelingen of nog maar over die klimaatmeisjes:roll:
Naar mijn mening is de kans groot dat schrijvers van zulke praat eerder VB'ers zijn dan CD&V 'ers:roll:

En naar mijn eigen bescheiden mening durven ze nog niet echt te schrijven wat ze denken want dan zou je pas verschieten8O

en wat lees je hier dagelijks zoal over VB'ers? :lol:

Skobelev 16 januari 2020 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9225338)

Dat het uitschot is wie daar voor kiest. ;-)

andev 16 januari 2020 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225139)
Als je daar moet op rekenen om orde op zaken te stellen. We hebben het gezien als hij aan het roer stond. :roll:

Noem eens diegenen op die het al beter gedaan hebben dan de Théo?

andev 16 januari 2020 12:18

Citaat:

Als de waarheid kwetsend is, is het dan geen waarheid meer misschien?
Zouden de CD&V'ers dat vlugger aanvaarden dan bvb de VB'ers?
Wat is weer de definitie van een VB'er? De grootste partij in Vlaanderenland...

fox 16 januari 2020 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9224949)
Ge moet u eens proberen voorstellen wat er zou gebeuren in land en media wanneer dat slachtoffer een moslima zou zijn geweest in handen van een blanke bende...

Als je weet dat een paar gortige memes voldoende zijn om dagenlang de kranten, journaals en ter zakes te vullen, dan weet je het wel.

Knuppel 16 januari 2020 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9225338)

Even aan dé kenner ter zake vragen....
Die ondanks zijn dagelijkse vuilbekkerij niet één keer kritiek kreeg van Fredje.

Knuppel 16 januari 2020 12:41

Citaat:

Ge moet u eens proberen voorstellen wat er zou gebeuren in land en media wanneer dat slachtoffer een moslima zou zijn geweest in handen van een blanke bende...

Het gaat hoe dan ook van kwaad naar erger. Het is gewoon om kotsmisselijk van de worden als je de naam en de afkomst van het slachtoffer zwart op wit ziet staan, maar de origine van de daders verzwegen wordt. Het zou andersom moeten zijn. Het slachtoffer hoort beschermd te worden. NIET de daders.

Alleen al het feit dat de identiteit van de daders als vanzelfsprekend verzwegen wordt verraadt dat de verzamelde media de "aanbevelingen voor de media" betreffend de berichtgeving over allochtonen naleven. Uitgerekend daarom weet zelfs een debiel meteen dat de daders van allochtone origine zijn.

metten 16 januari 2020 12:42

Citaat:

Minstens 7 dagen breed uitgespit in alle media.
In 'Terzake' en 'De Afspraak'.
Een 'Pano' reportage die de volledige doopceel licht van de bende en hun leden.
Een debat in 'De zevende dag' waarbij het VB om de haverklap onderbroken wordt door de moderators en de andere 'debateurs' want waarschijnlijk is het de schuld van 'extreemrechts'.
Vragen en een debat in het Vlaams parlement.
Vragen en een debat in het Federaal parlement.
Etc etc...

reservespeler 16 januari 2020 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225194)
De kopstukken waren dus, zoals te verwachten was, allemaal "Maroefen". Sorry maar ze verdienen die benaming. Het is Marokkaans crapuul van het laagste soort.
Wat ik niet begrijp is dat dit bruin schorremorie vrij rondloopt met meer dan 200 pv's op zak. Dit buiten-europees uitschot had allang mét hun medeverantwoordelijke familie naar hun strontland van herkomst moeten teruggestuurd worden. Geen wonder dat Bruxelles een hellegat is geworden. De Belgische hoofdstad biedt "arme kansarmen" van buitenlandse origine alle kansen om het te maken in het misdaadmilieu. Bruxelles is vandaag vergeven van soortgelijke "gelukszoekers".
Dat komt ervan als 200 pv's geen belletjes doet rinkelen bij de Brusselse justitie. Die is blijkbaar even rot als het Brussels justitie-paleis.

Het zullen je kinderen maar wezen die in handen vallen van Marokkaanse, niets en niemand ontziende bendes. Wat wordt er dat islamitisch uitschot eigenlijk met de paplepel ingegoten? THUIS, in de moskeeën, in de koranscholen én in hun gesloten religieuze milieu?
Of is het toeval dat het zelden blanke racisten zijn die voor dergelijke feiten worden opgepakt?

Ik begrijp dat ook niet. Terwijl een duidelijk signaal aan zo'n zaken een einde kan maken.

reservespeler 16 januari 2020 12:46

Citaat:

Ik heb nooit mogen lezen dat het verkrachten van minderjarigen goedgekeurd werd door VB-ers.

Skobelev 16 januari 2020 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 9225350)

Geen enkele, maar ik weet er wel een paar die het wellicht beter zouden doen indien ze de kans kregen.

daiwa 16 januari 2020 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9224980)
Ge hebt niet eens 'n dochter, en als ge er 1 had, zou niemand dat arm kind zoiets toewensen.
Haar leven zou sowieso al 'n hel zijn.

:lol::lol:

Boduo 16 januari 2020 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9225147)
Waarom dacht je dat die pro deo advokaten er gekomen zijn?
Ja juist, en op ons kosten zoals al de rest.
Allemaal dikke nekken met dikke prees en eigen zak eerst in zoverre dat ze nu al niet meer overeen kunnen komen om een regering te vormen.

2 !!!

Boduo 16 januari 2020 12:58

Citaat:

De kopstukken waren dus, zoals te verwachten was, allemaal "Maroefen". Sorry maar ze verdienen die benaming. Het is Marokkaans crapuul van het laagste soort.
Wat ik niet begrijp is dat dit bruin schorremorie vrij rondloopt met meer dan 200 pv's op zak. Dit buiten-europees uitschot had allang mét hun medeverantwoordelijke familie naar hun strontland van herkomst moeten teruggestuurd worden. Geen wonder dat Bruxelles een hellegat is geworden. De Belgische hoofdstad biedt "arme kansarmen" van buitenlandse origine alle kansen om het te maken in het misdaadmilieu. Bruxelles is vandaag vergeven van soortgelijke "gelukszoekers".
Dat komt ervan als 200 pv's geen belletjes doet rinkelen bij de Brusselse justitie. Die is blijkbaar even rot als het Brussels justitie-paleis.

Het zullen je kinderen maar wezen die in handen vallen van Marokkaanse, niets en niemand ontziende bendes. Wat wordt er dat islamitisch uitschot eigenlijk met de paplepel ingegoten? THUIS, in de moskeeën, in de koranscholen én in hun gesloten religieuze milieu?
Of is het toeval dat het zelden blanke racisten zijn die voor dergelijke feiten worden opgepakt?

De kern v.d. zaak in 2 zinnen.
Géén pummel v.h. justitiepaleis kan dat zo zeggen.

Boduo 16 januari 2020 13:01

Citaat:

naar mijn bescheiden mening heb jij geen dochter van 16 jaar.

Boduo 16 januari 2020 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 9225350)

In vermoed dat de Théo dat crapuul in de kortste keren in een Hercules zou duwen & laten vliegen naar Casablanca.

Boduo 16 januari 2020 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225377)
Het gaat hoe dan ook van kwaad naar erger. Het is gewoon om kotsmisselijk van de worden als je de naam en de afkomst van het slachtoffer zwart op wit ziet staan, maar de origine van de daders verzwegen wordt. Het zou andersom moeten zijn. Het slachtoffer hoort beschermd te worden. NIET de daders.

Alleen al het feit dat de identiteit van de daders als vanzelfsprekend verzwegen wordt verraadt dat de verzamelde media de "aanbevelingen voor de media" betreffend de berichtgeving over allochtonen naleven. Uitgerekend daarom weet zelfs een debiel meteen dat de daders van allochtone origine zijn.

Eén corrupte boel.

daiwa 16 januari 2020 13:09

Citaat:

Wat zou je willen, zelfs ZES GEWAPENDE OVERVALLEN zijn geen reden om iemand in de cel te stoppen.

daiwa 16 januari 2020 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9224462)
Dat was het eerste dat bij mij opkwam: "Brusselaars".
De media doen onbeschaamd aan wanstaltige zelfcensuur. Met dank aan de ""aanbevelingen" voor de media van de berichtgeving over allochtonen.

En dan zijn ze verwonderd dat het Vlaams Belang zo populair wordt. :roll:

Maar dat een hoog bejaarde man die ergens op een plaatselijke lijst van het VB stond een rookworst meenam zonder betalen kwam wél uitgebreid in het nieuws aan bod, enkel zijn schoenmaat waren ze vergeten te vermelden.

Opgepast winkeliers, VB politici stelen uw rookworsten !!

Maar dit komt dan weer niet in het nieuws.

Citaat:

Jeugdbende teistert Vlaams dorp: “Ze dealen drugs, poseren met wapens, vechten met buren en maken huisdieren af”
https://www.hln.be/in-de-buurt/haach...KiFsT1U9XJqkM0

Skobelev 16 januari 2020 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9225405)
In vermoed dat de Théo dat crapuul in de kortste keren in een Hercules zou duwen & laten vliegen naar Casablanca.

Niets van aan. Theo is evenzeer een geschoren schaap, eentje van veel geblaat en heel weinig of geen wol.

Anna List 16 januari 2020 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225412)
Niets van aan. Theo is evenzeer een geschoren schaap, eentje van veel geblaat en heel weinig of geen wol.

die botst zoals gelijk wie daar gezet wordt op tegen EU spelregels.

fred vanhove 16 januari 2020 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9224505)
Franse kut?
Een kind van 16, om het even waar het vandaan komt verdient dit niet. Trouwens, ook eentje van 25 verdient verkocht noch misbruikt te worden.
Uw makakkenvriendjes zijn crapuul tot in hun poriën.

Raar is dat :roll: Vanwaar plots dat medeleven ?

Dit zijn uw woorden in een draad over dat kind dat werd doodgeschoten in die (vluchtende) camionette :roll:

Hang nu alstublieft niet de goed mens uit wil je ?

'k heb dat hieral ergens geschreven, eentje meer of minder, het volgende is waarschijnlijk al geworpen.

fred vanhove 16 januari 2020 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9224505)
Franse kut?
Een kind van 16, om het even waar het vandaan komt verdient dit niet. Trouwens, ook eentje van 25 verdient verkocht noch misbruikt te worden.
Uw makakkenvriendjes zijn crapuul tot in hun poriën.

Je bent zo vredelievend geworden precies ? Voor alle vrouwen waar ze ook vandaan komen ?

Hier enkele van uw citaten over vrouwen ;

Jammer dat ze ook niet wat petsen op haar islamitische smoel heeft gekregen.

Islamitische vrouwen zijn in de eerste plaats islamieten en dan pas vrouwen. Ze mogen bijgevolg ook in die volgorde behandeld worden.

fred vanhove 16 januari 2020 16:24

.

Knuppel 16 januari 2020 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225477)
Raar is dat :roll: Vanwaar plots dat medeleven ?

Dit zijn uw woorden in een draad over dat kind dat werd doodgeschoten in die (vluchtende) camionette :roll:

Hang nu alstublieft niet de goed mens uit wil je ?

'k heb dat hieral ergens geschreven, eentje meer of minder, het volgende is waarschijnlijk al geworpen.

Jij vergelijkt kikkers met kaviaar. Dat kind werd doodgeschoten door de politie terwijl een bende illegalen probeerde de vluchten.
Hier gaat het niet over een geval van vluchtende illegalen maar over een bende Marokkaanse mensenhandelaars die meer dan één minderjarig meisje in de prostitutie duwde. Een bende die maar liefst 200 pv's op haar actief heeft maar die er toch in slaagt om in JOUW stad jonge, blanke vrouwen te verkopen en hen massaal te laten verkrachten.

WIE hangt hier de goodmens uit, en IN WIENS VOORDEEL???

Knuppel 16 januari 2020 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225504)
Je bent zo vredelievend geworden precies ? Voor alle vrouwen waar ze ook vandaan komen ?

Hier enkele van uw citaten over vrouwen ;

Jammer dat ze ook niet wat petsen op haar islamitische smoel heeft gekregen.

Islamitische vrouwen zijn in de eerste plaats islamieten en dan pas vrouwen. Ze mogen bijgevolg ook in die volgorde behandeld worden.

En wat doe jij hier? WAAROM? De goodmens uithangen ten voordele van Marokkaans crapuul?

Boduo 16 januari 2020 17:45

Volgens de krant is die Soufiane S.(20) zoon van een stuk gespuis dat zelf al in de bak logeerde.
Het gerecht (en de politie ?) doet z'n werk NIET zoals het hoort.
Dat komt ervan als je rechters benoemt "voor het leven".
Een rechter kan NOOIT ontslagen worden op basis v.e. "verkeerde" beslissing.
Dat paste uitstekend in het kader v.d. liberale regeringen, eind jaren 1800.

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Zipper 16 januari 2020 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9225550)
Volgens de krant is die Soufiane S.(20) zoon van een stuk gespuis dat zelf al in de bak logeerde.

Tja, "la Justice Belge" :?

Knuppel 16 januari 2020 17:48

Waar is JOUW medeleven met de slachtoffers van de Marokkaanse bende, Fred?
Je hebt wel je hart opgehaald aan het bekritiseren van VB-ers die mededogen toonden, maar nog niet één woord van medelijden laten blijken met de jonge vrouwen die verkocht, gefolterd en massaal verkracht werden.
Ik wil de eerste Marokkaanse vrouw nog zien die door een Blokker in een situatie wordt gedwongen zoals door de pas opgepakte Marokkaanse bende.
Het is bovendien niet de eerste keer dat er een Marokkaanse rotzak zijn eigen lief in de prostitutie dwingt.
En nu jij weer! Toon ons één geval waarbij jonge blokkers Marokkaanse of andere meisjes de prostitutie dwongen. EEN GEVAL VOLSTAAT!

Boduo 16 januari 2020 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225553)
Ik heb wel je hart opgehaald aan het bekritiseren van VB-ers die mededogen toonden, maar nog niet één woord van medelijden met de jonge vrouwen die verkocht, gefolterd en massaal verkracht werden. Ik wil de eerste Marokkaanse vrouw nog zien die door een Blokker in een situatie wordt gedwongen zoals door de pas opgepakte Marokkaanse bende.
Het is bovendien niet de eerste keer dat er een Marokkaanse rotzak zijn eigen lief in de prostitutie dwingt. En nu jij weer! Toon ons één geval waarbij jonge blokkers Marokkaanse of andere meisjes de prostitutie dwongen. EEN GEVAL VOLSTAAT!

Knuppel, jij bedoelt het goed maar dat is verloren energie.
Die man heeft een paardenbril op.

Knuppel 16 januari 2020 17:56

Citaat:

De politie kan je niets verwijten. Ik herinner me dat er agenten veroordeeld werden voor het gebruik van een noodmaatregel die Tobback senior himself invoerde bij weerspannigheid van illegalen die naar hun land werden teruggevlogen. Die agenten weten niet meer wat er eigenlijk van hen verwacht wordt, maar wél dat ze "chance" moeten hebben of ZIJ vliegen achter de tralies ipv van de criminelen.
Dat het Brussels gerecht slecht staat aangeschreven is al decennialang bekend.

Zipper 16 januari 2020 17:57

Citaat:

Een rechter kan NOOIT ontslagen worden op basis v.e. "verkeerde" beslissing.
Dat paste uitstekend in het kader v.d. liberale regeringen, eind jaren 1800.

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Rechters en procureurs zouden beter, zoals in de VS, voor een bepaalde termijn verkozen worden.

Boduo 16 januari 2020 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9225559)
Rechters en procureurs zouden beter, zoals in de VS, voor een bepaalde termijn verkozen worden.

Zeker maar de wetten van eind jaren 1880 zitten stevig in elkaar !

Boduo 16 januari 2020 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225557)
De politie kan je niets verwijten. Ik herinner me dat er agenten veroordeeld werden voor het gebruik van een noodmaatregel die Tobback senior himself invoerde bij weerspannigheid van illegalen die naar hun land werden teruggevlogen. Die agenten weten niet meer wat er eigenlijk van hen verwacht wordt, maar wél dat ze "chance" moeten hebben of ZIJ vliegen achter de tralies ipv van de criminelen.
Dat het Brussels gerecht slecht staat aangeschreven is al decennialang bekend.

Zou de minis. van justitie niet "bezig" zijn met hieraan te "werken" ?

Knuppel 16 januari 2020 18:03

ONZIN! Het probleem is dat rechters politiek worden benoemd. En voor wat hoort wat. Niets is minder waar dan de scheiding der machten. Ze delen hetzelfde bed en maken het mekaar niet moeilijk. Integendeel!

Knuppel 16 januari 2020 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9225563)
Zou de minis. van justitie niet "bezig" zijn met hieraan te "werken" ?

Geens bereidt zich voor op het Belgisch premierschap.

Boduo 16 januari 2020 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225565)
ONZIN! Het probleem is dat rechters politiek worden benoemd. En voor wat hoort wat. Niets is minder waar dan de scheiding der machten. Ze delen hetzelfde bed en maken het mekaar niet moeilijk. Integendeel!

Ik vrees dat je gelijk hebt: Scheiding der machten: ook zoiets uit de jaren 1800.
Theorie. De jezuïeten konden het niet beter in elkaar "redeneren".

Elio di Supo 16 januari 2020 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225553)
Je hebt wel je hart opgehaald aan het bekritiseren van VB-ers die mededogen toonden, maar nog niet één woord van medelijden laten blijken met de jonge vrouwen die verkocht, gefolterd en massaal verkracht werden.
Ik wil de eerste Marokkaanse vrouw nog zien die door een Blokker in een situatie wordt gedwongen zoals door de pas opgepakte Marokkaanse bende.
Het is bovendien niet de eerste keer dat er een Marokkaanse rotzak zijn eigen lief in de prostitutie dwingt.
En nu jij weer! Toon ons één geval waarbij jonge blokkers Marokkaanse of andere meisjes de prostitutie dwongen. EEN GEVAL VOLSTAAT!

Die meisjes zijn nu eenmaal collateral damage voor Fred. Een lans breken voor de multicul is het dat wel waard.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be