![]() |
Citaat:
Bijvoorbeeld: De Nederlandstalige vraagt aan een Franstalige kennis: hoe is het? Het antwoord van de Franstalige : o tu sais, j’assume. |
Citaat:
Net als de vakbond het recht heeft zijn ballonnetjes te doorprikken. |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk bespreekt hij het eerst met de basis en doet hij niet zoals bij de vorige kemel van WZC's (door de regering). |
Citaat:
Van ministers verwacht ik beleid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lieve Boeve zegt Weyts wel te steunen in zijn idee. In welke school geef je les, Jacky? In een van hoger niveau, of in het gemeente- of staatsonderwijs? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Kempen die verkiezing na verkiezing geel, oranje en bruin kleuren. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
wel ja, iedereen moet een inspanning leveren maar de schoolmeesterkes? Die hebben met 4 maand vakantie per jaar niet genoeg om een extra inspanning te leveren. Werkschuw tuig .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft daar iemand, ergens, één (1, ein, one, uno ..) verpleegster horen reclameren dat dat virus veel extra werk met zich brengt?
Maar o wee als je een kleine week grote vakantie zou afpitsen van de onderwijswereld. Dan ineens is er geen belang van het kind meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oei, nu zijn ze bij het GO ook niet meer tegen. Jacky Jacky Jacky, hopelijk werk je dan in het gemeenteonderwijs :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zowaar mijn naam Jacky is! |
Citaat:
Jacky zegt "njet" aan de tafel waar het aan bod komt, en "njet" zal het zijn. |
Citaat:
In the face! |
Citaat:
Ook de onderwijstopman van de OESO wil de zomervakantie al inkorten :-D |
Citaat:
tot en met zaterdag: dagen genoeg om de laatste examens te verbeteren, deliberaties te houden & de zaterdag proclamaties. Zo ziet een leraar secundair het in ons gebuurte. |
Citaat:
|
Citaat:
De champetter aan mijn voordeur....:lol: |
Citaat:
|
Het zou inderdaad beter zijn de scholen zo snel mogelijk weer te openen, en zo lang mogelijk open te houden.
Het wordt dringend tijd dat wij leerkrachten ons alom geprezen programma van pocoloco linkiewinkie cultuurmarxistische indoctrinatie kunnen hervatten. Er zijn al genoeg kostbare weken verloren gegaan! :twisted: |
Citaat:
Waren jullie dan gestopt misschien?? |
Citaat:
|
Citaat:
De verwende elitaire sneeuwvlokjes zaten in hun ivoren torens aan hun Nintendo's, playstations, WII, X-Boxen,... gekluisterd; de rest van de leerlingen was op straat aan het rellen geslagen, of in de parken op bankjes aan 't zitten om drugs te dealen. |
Citaat:
:lol: |
Ik hoorde ergens van iemand uit het onderwijs dat zij in deze lockdown-tijden zo maar eventjes 50 uur per week aan het werk zou zijn als leerkracht. Huh???
Verdere uitleg werd daar echter niet bij gegeven, enkel dat zij en haar collega's op hun tandvlees zouden zitten van het vele werk. Misschien moet er wel nog eens goed gekeken worden naar dat statuut van al die leerkrachten want daar zijn volgens mij nog veel besparingen mogelijk. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be