![]() |
Citaat:
Dus jij vind het een goeie zaak dat wij "rijk" zijn geworden op de kap van de Congolezen? Het land is door Leopold II leeggeplunderd, en men heeft er massamoorden gepleegd. I'm shocked. [size=1]en nu moet ik naar de les[/size] :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Universitairen hoe oud zijn die eigenlijk,of laten ze die tegenwoordig toe recht na de papschool!
Bende kindjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ja, of allemaal ne swastika of een leeuwke, ... ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had graag DVL 666 gehad, maar toen ik hoorde wat dat ging kosten, heb ik maar een gewoon gepakt. De staat verdient zo al genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou u die dingen ook goedkeuren moesten ze op gewone mensen toepassen,zo van ik krijg een eredoctoraat,en jij niet! Je moet niet altijd ten koste van alles gelijk willen hebben he. |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige prijzen zijn uiteindelijk weinig waard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel voor dat we het telefoonnummer van iedere notoire Belgicist op de deur van een wc-kotje aan't station schrijven met als vermelding: "Voor sex bel...."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Joepie een nieuwe repressie is begonnen onder leiding van Yann... leve Belgie... vive la Belgique...
Zou het kamp van Lokeren en Beverlo nog heropend kunnen worden ? |
Als je niet wist dat er aan Yann een stevige steek los hangt, zou je nog kunnen denken dat dit om te lachen bedoeld was...
|
Citaat:
Een moffenster begot! :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be