Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Abou jaja is terug aant stoken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253709)

Vrijheideerst 4 juni 2020 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 9351484)
Mooi. Relevantie?

Dat u maar wat raaskalt. Ik vraag wat er zo goed is aan Trump, u antwoordt en ik kan dat al meteen weerleggen.

vanderzapig 4 juni 2020 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9351485)
Dat u maar wat raaskalt. Ik vraag wat er zo goed is aan Trump, u antwoordt en ik kan dat al meteen weerleggen.

Wat heb je precies weerlegd? Dat Trump de troepen uit Afghanistan wil halen?

Vrijheideerst 4 juni 2020 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 9351493)
Wat heb je precies weerlegd? Dat Trump de troepen uit Afghanistan wil halen?

Dat zijn vredesdeal mislukt is en dat er nog steeds veel Amerikaanse troepen in Syrië zitten.

Jan van den Berghe 4 juni 2020 13:37

Citaat:

U weerlegt toch niets. U zegt dat u vrienden heeft in de VS. Et alors?

Jan van den Berghe 4 juni 2020 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9351494)
Dat zijn vredesdeal mislukt is en dat er nog steeds veel Amerikaanse troepen in Syrië zitten.

Een deal sluit je met twee. Op zijn minst.

fox 4 juni 2020 13:44

Citaat:

Hij vraagt achter de relevantie van uw vriendenkring in deze discussie over wat er ok is aan Trump. U raaskalt want ik heb vrienden in de VS en jij niet, lijkt me niet meteen het weerleggen van iets.

Jan van den Berghe 4 juni 2020 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9351549)
Hij vraagt achter de relevantie van uw vriendenkring in deze discussie over wat er ok is aan Trump. U raaskalt want ik heb vrienden in de VS en jij niet, lijkt me niet meteen het weerleggen van iets.

En dan?

Ik heb familie in Oostenrijk. Alleen is dat op geen enkele wijze een antwoord op de vraag: "Hoe goed doet de huidige Oostenrijkse regering het?"

vanderzapig 4 juni 2020 14:21

Citaat:

Een vriendin van jou uit Gainsville, FL?

vanderzapig 4 juni 2020 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9351542)
Een deal sluit je met twee. Op zijn minst.

2

Zelfs NAVO "bondgenoot" Erdogan wou zich niet aan de afspraken houden tijdens de gezamenlijke VS/Turkije "Northern Syria Buffer Zone":

https://forum.politics.be/showthread...69#post9134469

Die deal met de Taliban is maar voor de show. Niemand rekent er op dat zij hun kant van de deal zullen respecteren.

En dan is er nog de Afghaanse regering, die naar hartelust incidenten kan creëren in de hoop dat dit de terugtrekking zal vertragen.

Het probleem met eenzijdige terugtrekking is dat je weinig stok achter de deur hebt om de voorwaarden van die terugtrekking af te dwingen. Toch moet het er eens van komen. En hoe vroeger hoe beter.

vanderzapig 4 juni 2020 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9351556)
En dan?

Ik heb familie in Oostenrijk. Alleen is dat op geen enkele wijze een antwoord op de vraag: "Hoe goed doet de huidige Oostenrijkse regering het?"

Dat is wat fox ook zegt. ;-)

quercus 4 juni 2020 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9350468)
Ik wil hem gerust uit het hoekje der moslims houden. Weet je wat er dan overblijft van den Abou? Een racistisch stuk uitschot dat je gerust in het rijtje van FDW en DVL mag plaatsen. Met dat verschil dat den Abou dan ook nog eens oproept tot het plegen van misdaden.

Vertoeft dat sujet nog steeds in België? Toch onbegrijpelijk dat dergelijke hatelijk provocerende pipo's hier geduld worden. Wie houdt die kwaker een hand boven het hoofd?

Het Oosten 4 juni 2020 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glennos1 (Bericht 9350076)
Komt illegaal eerst het land binnen, mag belg worden dankzij schijnhuwelijk,
richt de AEL op en zoekt enkel de confrontatie op in Antwerpen, gaat vechten in Libanon, zit meermaals met wapens te showen op facebook, zit confrontatie op te zoeken in de Zwarte Piet sage en nu wilt meneertje ook weer rellen importeren naar hier !!! Walgelijk ventje en echt spijtig dat ze die nooit het land hebben willen uitzetten... integendeel kreeg nog een collumn in de standaard :|

Zeer intelligent iemand deze Abu Jaja. Ik las zijn boek indertijd. Daar kunnen vele Vlaams-nationalistische rekeltjes hier mooi een punt aan zuigen. Ik betwijfel zelfs of de helft het zou begrijpen.

Ben ik het altijd met hem eens? Natuurljk niet.

No Apologies 4 juni 2020 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9351298)
Toch mooi hé, dergelijke dingen terplaatse verzinnen en daar dan meermaals mee gaan leuren alsof het de waarheid is.

Ten eerste was het op Facebook en hij bleef het verdedigen, ook na zijn ontslag.

Als ge zegt dat het op facebook was ipv op twitter, dan heb ik het toch ni verzonnen, slimmeke.

Bron
https://www.standaard.be/cnt/dmf20150408_01620006

No Apologies 4 juni 2020 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9351300)
De rollen niet omdraaien he. Ofwel ben je voor vrije meningsuiting, ofwel niet. Links of rechts dat maakt mij niet uit.

OK Ik dacht dat je insinueerde dat enkel de rechterzijde problemen had met andere meningen.

quercus 4 juni 2020 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9351622)
Zeer intelligent iemand deze Abu Jaja. Ik las zijn boek indertijd. Daar kunnen vele Vlaams-nationalistische rekeltjes hier mooi een punt aan zuigen. Ik betwijfel zelfs of de helft het zou begrijpen.

Ben ik het altijd met hem eens? Natuurljk niet.

En als bewonderaar van the big Abu vind je het net zo leuk om hier dan ook maar de provocatieve toer top te gaan.

Het Oosten 4 juni 2020 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9351695)
En als bewonderaar van the big Abu vind je het net zo leuk om hier dan ook maar de provocatieve toer top te gaan.

Ik zeg maar wat ik denk. En ik ben niet per se en bewonderaar van de man. Niet alle intelligente mensen zijn altijd te bewonderen. Maar hij is tenminste geen islam-fanaat.

Jan van den Berghe 4 juni 2020 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9351699)
Ik zeg maar wat ik denk. En ik ben niet per se en bewonderaar van de man. Niet alle intelligente mensen zijn altijd te bewonderen. Maar hij is tenminste geen islam-fanaat.

Toch raar dat hij een klacht indiende tegen de cover van het boek van Van dermeersch...

Xenophon 4 juni 2020 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9351699)

Was hij niet bij Hezbollah dan?

fox 4 juni 2020 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9351750)
Was hij niet bij Hezbollah dan?

Blijkbaar is dat tegenwoordig geen issue meer. Dat vegen we maar onder de mat hé.

dpg 4 juni 2020 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9351644)
Als ge zegt dat het op facebook was ipv op twitter, dan heb ik het toch ni verzonnen, slimmeke.

Bron
https://www.standaard.be/cnt/dmf20150408_01620006

Zijn ontslag bij de Standaard was naar aanleiding van een facebook post, en die bleef hij na zijn ontslag verdedigen.

Die verzinsel van u is dat je beweerde dat "zijn twitter account volgens hem gehackt" zou zijn geweest, een leugen gezien hij het een slechte fotoshop noemde, geen post van een gehackte account, staat trouwens ook zo in de link die je poste.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9351275)
En als er toch een klacht komt kan hij weer jammeren dat hij het niet zelf heeft geplaatst, maar dat zijn twitter gehackt was.

Je was dus aan het leuren met een leugen.

fox 4 juni 2020 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9351760)
Zijn ontslag bij de Standaard was naar aanleiding van een facebook post, en die bleef hij na zijn ontslag verdedigen.

Die verzinsel van u is dat je beweerde dat "zijn twitter account volgens hem gehackt" zou zijn geweest, een leugen gezien hij het een slechte fotoshop noemde, geen post van een gehackte account, staat trouwens ook zo in de link die je poste.

Het was idd niet twitter. Naar aanleiding van een antisemitische post beweerde hij immers dat zijn facebook account gehackt werd. Het was idd niet Twitter.

No Apologies 4 juni 2020 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9351760)

Het bericht in de link goe lezen. Jahjah ontkent dat het bewuste bericht van hem was. Of het nu om een hack of om een bewerking gaat, of het om twitter of om facebook gaat, dat zijn semantics waarmee je hoopt te kunnen blijven spartelen. De hypocriete huilbaby is ook na zijn ontslag zijn woorden blijven ontkennen. Dat staat allemaal in dit bericht, slimmeke.

dpg 4 juni 2020 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9351767)
Het was idd niet twitter. Naar aanleiding van een antisemitische post beweerde hij immers dat zijn facebook account gehackt werd. Het was idd niet Twitter.

Als het gaat om de post waarom hij werd ontslagen bij de Standaard, dat was dat op Facebook en hij bleef dat verdedigen, dus geen ontkenning of uitvluchten zoeken van "gehackte" account.

Als het gaat om de posting waarvoor Tom van Grieken klacht indiende, daar beweerde hij dat het een fotoshop was of een vals profiel, men had alleen een afbeelding van een deze posting, ook hier beweerde hij niet dat zijn account gehackt werd, wel dat het een fotoshop was of een vals profiel.

https://simitator.com/generator/facebook/status

Is er trouwens nog iets gekomen van deze 5 jaar oude aanklacht ?

dpg 4 juni 2020 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9351794)
Het bericht in de link goe lezen. Jahjah ontkent dat het bewuste bericht van hem was. Of het nu om een hack of om een bewerking gaat, of het om twitter of om facebook gaat, dat zijn semantics waarmee je hoopt te kunnen blijven spartelen. De hypocriete huilbaby is ook na zijn ontslag zijn woorden blijven ontkennen. Dat staat allemaal in dit bericht, slimmeke.

Dat zijn leugens waarmee je zit te leuren.

No Apologies 4 juni 2020 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9351801)
Dat zijn leugens waarmee je zit te leuren.

Lees het bericht in mijn link nog eens nadat je wat tot rust bent gekomen. Het zal uiteindelijk wel dagen, slimmeke.

dpg 4 juni 2020 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9351804)
Lees het bericht in mijn link nog eens nadat je wat tot rust bent gekomen. Het zal uiteindelijk wel dagen, slimmeke.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9351275)
En als er toch een klacht komt kan hij weer jammeren dat hij het niet zelf heeft geplaatst, maar dat zijn twitter gehackt was.

Waar deed hij het dus eerder, de schuld leggen bij een gehackte account ?

Vrijheideerst 4 juni 2020 17:05

De altrighters kronkelen en spartelen.

Goed werk, DPG. :thumbsup:

Het Oosten 4 juni 2020 17:05

Citaat:

Off Topic.

Ik ben benieuwd of u hiervoor ook een opmerking krijgt van een bepaalde moderator. Zeggen dat iemand 'raaskalt' vindt hij ongepast. U moogt dus niet zeggen: 'u raaskalt' maar blijkbaar wel: 'u vertelt onzin'.

Nu wil het toeval dat 'raaskallen' en 'onzin vertellen' synoniemen zijn. Begrijpe wie begrijpen kan.

Vrijheideerst 4 juni 2020 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9351819)

Off Topic.

Ik ben benieuwd of u hiervoor ook een opmerking krijgt van een bepaalde moderator. 'Raaskallen' vindt hij een ongepast woord. U moogt dus niet zeggen: ' u raaskalt' maar blijkbaar wel: 'u vertelt onzin'.

Nu wil het toeval dat 'raaskallen' en 'onzin vertellen' synoniemen zijn. Begrijpe wie begrijpen kan.

Ah. Ik dacht toch ook dat het eigenlijk hetzelfde wilde zeggen...

Het Oosten 4 juni 2020 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9351820)
Ah. Ik dacht toch ook dat het eigenlijk hetzelfde wilde zeggen...

Hebt u een opmerking hiervoor gekregen?

dalibor 4 juni 2020 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9351794)

Ik beweer niet dat het een fijne kerel is en wie weet was dat ontslag terecht. Maar rechtsen die heel hard komen pleiten tegen het verkondigen van tegendraadse meningen, dat vind ik merkwaardig.

Jan van den Berghe 4 juni 2020 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9351817)
De altrighters kronkelen en spartelen.

Goed werk, DPG. :thumbsup:

Wie is er hier volgens u eigenlijk "altrighter"?

Jan van den Berghe 4 juni 2020 17:45

HO, kunt u mij eens vertellen hoe dit in zijn werk zat, als het volgens u niet om de islam gaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9351721)
Toch raar dat hij een klacht indiende tegen de cover van het boek van Van dermeersch...

Vrijheideerst 4 juni 2020 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9351854)
Ik beweer niet dat het een fijne kerel is en wie weet was dat ontslag terecht. Maar rechtsen die heel hard komen pleiten tegen het verkondigen van tegendraadse meningen, dat vind ik merkwaardig.

Sam Van Rooy en Dries VL zijn voor hen een voorbeeld.

Het Oosten 4 juni 2020 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9351721)

Ik kan daar moeilijk iets zinnigs over zeggen. Ik heb het boek van Van dermeersch niet gelezen. En ik weet evenmin waarom Jaja klacht indiende.

Jan van den Berghe 4 juni 2020 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9351870)
Ik kan daar moeilijk iets zinnigs over zeggen. Ik heb het boek van Van dermeersch niet gelezen. En ik weet evenmin waarom Jaja klacht indiende.

Hoe komt u er dan toe dit te stellen?

Citaat:

Maar hij is tenminste geen islam-fanaat.

fox 4 juni 2020 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9351859)
Wie is er hier volgens u eigenlijk "altrighter"?

Vraag ik mij eigenlijk ook af. Dat woord heeft tegenwoordig geen enkele waarde meer. Blijkbaar ben je tegenwoordig al alt righter als je abou Djadja een racist noemt. Tjah...

Vrijheideerst 4 juni 2020 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9351891)
Vraag ik mij eigenlijk ook af. Dat woord heeft tegenwoordig geen enkele waarde meer. Blijkbaar ben je tegenwoordig al alt righter als je abou Djadja een racist noemt. Tjah...

Een veralgemening zoals "Walbanen, "de migranten en moslims deugen niet" en etc.

Het Oosten 4 juni 2020 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9351876)
Hoe komt u er dan toe dit te stellen?

Omdat ik mij meen te herinneren dat hij, komende uit een land van verschillende godsdiensten, hij toch niet zo religieus ingesteld was. In de tijd toen ik het boek las had ik de indruk dat hij eerder een soort agnost was.

fox 4 juni 2020 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9351799)
Als het gaat om de post waarom hij werd ontslagen bij de Standaard, dat was dat op Facebook en hij bleef dat verdedigen, dus geen ontkenning of uitvluchten zoeken van "gehackte" account.

Als het gaat om de posting waarvoor Tom van Grieken klacht indiende, daar beweerde hij dat het een fotoshop was of een vals profiel, men had alleen een afbeelding van een deze posting, ook hier beweerde hij niet dat zijn account gehackt werd, wel dat het een fotoshop was of een vals profiel.

https://simitator.com/generator/facebook/status

Is er trouwens nog iets gekomen van deze 5 jaar oude aanklacht ?

Het gaat om facebook berichten uit 2009, dus neen, niets te maken met zijn ontslag bij de standaard. Maar hey, kronkel jij gerust maar wat verder hoor jongen. Het toont volledig aan uit wat hout je gesneden bent. Dergelijke posts zouden eens geschreven moeten zijn door een VB, je zou al lang de racisme kaart bovengehaald hebben, maar als Djadjah het doet, dan vind je het nodig om rond de pot te gaan draaien.

https://joodsactueel.be/2017/01/10/a...wapend-geweld/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be