![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 problemen, het kost niets en doet teveel denken aan Trump zijn uitspraak over intern gebruik van desinfectiemiddelen alhoewel het lichaam zelf waterstofperoxide aanmaakt om infecties te bestrijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan inderdaad zijn dat het misloopt en dat heel de maatschappij kapot zal gaan, maar er kan ook een asteroïde vallen en ons uitroeien of een oorlog uitbreken... ik denk dat We geen schrik moeten hebben, dat heeft totaal geen nut. |
Citaat:
|
We gaan weer naar een leuke piek vandaag. Gelukkig is de epidemie voorbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het Nieuws van 17 u op Radio 1: Belgie is na Tsjechie, de roodste leerling v.d. Europese klas. Onmiddellijk na Belgie: Nederland. Wat een toeval !!! |
Citaat:
Dat men dat nu nog niet gesnapt heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn stammen in het Amazone gebied besmet die de laatste maanden geen ander mens als hun eigen stamgenoten hebben gezien. Ook heel eigenaardig blijft dat een land met 1 miljard inwoners ja U leest het goed geen enkele besmette meer heeft ?? En dat allemaal opdat er een Lockdown was in 1 provincie ?? Laat me lachen. Trump is wel een clown maar hij weet er duidelijk wel meer van. Voor wie nog twijfelt de Chinese economie groeit weer gestaag. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De andere 99,92%, die ploegt voort, en maakt oa de bakstenen voor een mortuarium. |
Citaat:
Ook in de Vs, Iran, Brazilie, ...? Het virus klopt niet aan om te vragen of het binnen mag. De uitbreiding v.h. virus is als een hellend vlak in Ronquières: je kan het niet tegenhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
U weet wel, dat virus dat jaarlijks tot 650.000 doden maakt en waar u geen enkel speciaal regeltje voor volgt, laat staan een hele maatschappij voor ontwricht. |
Citaat:
Je kan het niet tegenhouden. Allez, toch niet zonder doden door andere redenen. |
Citaat:
Gaat u het verkeer stilleggen omdat iemands broer of zus in een ongeluk is omgekomen? |
Citaat:
Mensen kunnen enkel hun best doen om te leven/overleven/hun kans daarop groter te maken. Het is het virus, niet andere mensen, dat de "moordende" is hier, herinner je? |
Citaat:
0,02 %... |
Citaat:
Dat is een emotionele reactie maar daardoor net een zeer slechte raadgever. Een beetje zoals sommige ouders van verkeersslachtoffers die draconische maatregelen zouden willen nemen maar zo een evenwichtig verkeersbeleid onmogelijk maken. |
Citaat:
Ik vraag dat want ik ken ook iemand met corona op de IC maar die ligt daar voor heel andere redenen. |
Een maat van mij is een paar maanden geleden verongelukt. 27 jaar.
Zonder de corona maatregelen had hij nog geleefd. Als we dan toch persoonlijke en emotionele argumenten willen aandragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er gebeurd ? |
Citaat:
Iemand wiens knieschijf verbrijzelt wordt na een stunt met de motor en bij aankomst in het ziekenhuis positief test , hup coronapatiënt. Terminale kankerpatïent met een kuchje gauw effe testen en naar de corona-IC ermee. Ik denk dat dit nu zo een beetje de gang van zaken is. Nu ja, najaar wordt sowieso een ramp. Door mensen op te sluiten in de zomer is niet alleen onze natuurlijke groepsimmuniteit tegen covid-19 gesaboteerd, maar ook die tegen pakweg de griep. Al heb ik wel al een vermoeden in welke statistiek al die griepdoden zullen terechtkomen (terwijl het er nu weinig toe doet of een verzwakte tachtiger het een of het ander oploopt, resultaat blijft het zelfde) |
Citaat:
Nu werkt iedereen terug, is er school en zitten de ziekenhuizen vol. Wat hadden ze verwacht, dan moeten we er nu door, het is niet anders. |
Citaat:
Tja, dat risico is er ook als ik met de fiets naar mijn werk rij, alcohol drink,... We kunnen leven met tal van risico's. Wat is er zo anders aan corona? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leeftijd: 49 . Die ligt in het ziekenhuis omwille van corona. Wat dacht je wel ? Is dat voldoende info ? |
Citaat:
De overige macho's willen stoer doen over wat "gevoel" is. |
Citaat:
Dat is de zekerheid van de dood. Aangenaam & plezant dat zoiets is !!! Je moet het eerst zelf meemaken. |
Citaat:
Waarbij ik niet wil zeggen dat je zus rookte, m'n vader had ook longkanker en was geen roker. Ik bedoel alleen maar, waarom het ene vrijwillig, het andere met super harde maatregelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat neemt echter de vaststelling niet weg dat men voor deze ziekte in verhouding véél meer beperkingen op de vrijheid van de burger oplegt dan voor andere ziektes/aandoeningen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be