![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Hitlerdehitlerdehitler!
|
![]() |
:zucht:
|
Wass is das hier fuer Scheisserei?!
![]() |
Van Schellenberg geklapt, ik ben er nog ene aan het schellen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik vind dat eerder sympathiek dat je ze na 22.00 niet meer doorstuurt naar mij. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Als ge daar niet van gaat lopen weet ik het ook niet meer |
hoe zou het nog zijn met Sihame?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ge kunt daar anders veel in verstoppen als ge naar de supermarkt gaat.
|
Aan zijn vriendje moet je het niet meer vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Du hast ein Freund in mir
|
The one with the dead chicken on his head.
|
Citaat:
|
De heerschappen op de foto hadden elke honderduizenden soldaten de dood in gecommandeerd waarbij ook miljoenen burgers "uit het decor" gedood werden, maar waren toch redelijk sober "gedecoreerd".....wel ja...met wat ornamentele vogels op hun hoofdkwartier... :roll:
|
Dat eeuwige Hitler-gezaag hier wordt echt heel eentonig.
Ik lanceer dus een nieuw woord : Hitlerzagen. |
Citaat:
- de humor er van inzien - er niet op reageren - beide |
Ik vind niets humoristisch aan Hitler. Men moet wel gek zijn om te denken dat die om mee te lachen was.
Ik reageer waar, wanneer, hoe en als ik wil. |
Geachte heren
Het woord "Hitlers zaag" (Hitler's Saw of Hitler's Buzzsaw, in het Duits: "Hitlersäge") werd reeds tijdens de Tweede Wereldoorlog door de strijders uit de Nieuwe Wereld aan het vuurwapen MG 42 verleend (wegens het gelijkaardig geluid). ![]() https://www.youtube.com/watch?v=rTslr9A0CVc Met mannelijke groeten |
Vriendschap door dik en dun
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Britten die terugmeppen afmaken,o nee hoor....Maar een deftig koppel op middelbare leeftijd in elkaar rammen....Jaja,zo kennen we die Italiaanse maffiosi wel hé? |
Citaat:
|
Citaat:
Hitler is het logische onderwerp wanneer discussies over het VB gaan, maar dat heeft niks met Vlaams-nationalisme te maken. Als het over Vlaams-nationalisme gaat (= politiek dus over N-VA) hebben we altijd Grosser Spass. De Bruine club van VB inspireert daar helemaal niet toe... :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be