![]() |
Citaat:
Dat laatste, da's uiteindelijk het verschil tussen intelligentie en obsessie. Eat that, Flamingantjes & Belgenlandertjes. :-D |
Citaat:
Nu krijgt het ziekenhuispersoneel een extraatje, de mensen in de woonzorgcentra, die van gehandicaptenzorg, die van ... zijn de volgende die eisen gaan stellen. Het gevolg: - Woonzorgcentra nog duurder - Ziekenhuizen nog duurder - Gehandicaptenzorg nog duurder - ... nog duurder Je kan wel zeggen, dat de overheid het wel zal betalen, uiteindelijk is het toch de werkende mens die betaald en ..., en degene die wat spaarcentjes heeft, de waarde van ons geld gaat zienderogen achteruit. |
Citaat:
Het is ofwel zwart, of wit. Er bestaat ook grijs. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik reageerde op een groteske posting met een conspiracy verhaal dat -oh boy- toch maar weer eens over de Bruine club van het Blok moest gaan en dat Lachaert daar zou van wakker liggen. Op zulke quatsch ernstig reageren is zinloos. |
Citaat:
Lager kan je echt niet gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik schaam me in uw plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel gaan ze allemaal zwaar verliezen ofwel gaan ze allemaal "winnen". De linkse stemmen gaan niet naar spa maar naar PVDA gaan. Linkse kiezers die in de kou blijven staan stemmen evengoed extreem. |
En verder doet De Wever er goed aan om hiervan een blijvend conflict te maken met Lachaert. Als hij dat zo doet dan zal iedereen Lachaert zijn verraad nog glashelder herinneren. Lachaert probeert hier trouwens alleen maar een goede indruk te wekken door dit via de media te vragen, iemand die dit meent die neemt zijn telefoon en vraagt dit van man tot man. Toont alleen maar aan wat voor laffe en valse persoonlijkheid die Lachaert is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, als hij het verongelijkte kind wil blijven uithangen, is dat zijn probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit (niet eens zo lang geleden) was de liberale partij de grootste partij. Nu is het de NVA. Morgen wellicht een andere partij. Zoals de Oude Grieken al stelden in hun tijd: “Panta rhei kai ouden menei.” |
Citaat:
... Als ge heeeel eerlijk zijt, zult ge uiteindelijk toch wel moeten toegeven dat die gast deze keer een puntje heeft. Al is 'm doorgaans Alien & Ollander mesjogge galore, maar da's voor een ander topic of twee. Honni soit qui mal y pense. |
Citaat:
Bent u niet degene geweest die heel deze Corona afdeed heel in het begin als schromelijk overdreven toen ik stelde dat Corona wel eens een wereldwijde pandemie ging worden met een grote economische terugslag? Jawel, u was diegene die voor uw beurt sprak in deze. Zo ziet men maar. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, gij moogt U zeggen tegen mij. |
Citaat:
Noch doet hij beter in Antwerpen dan Patrick Janssens, noch deed zijn partij het beter toen de NVA deel uitmaakte van de regering Michel voordat ze ging lopen, noch in de Vlaamse regering. Het is gewoon van hetzelfde als de zogenaamde ‘traditionele’ partijen. |
Citaat:
In alle eerlijkheid vind ik het bijzonder jammer dat de huidige generatie politici zo enorm zwak is. Ook bij N-VA trouwens. |
Citaat:
De sycofant zit dus bij open vld. Als u een moeilijk woord wil gebruiken moet je wel weten wat het betekent he. Ik heb Bart nog niet veel mensen weten mouwvegen ter persoonlijk gewin. Hij heeft dat ook niet nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lachaert die de hand reikt? (het zoveelste spelletje?)
Komt dat wel geloofwaardig over dat soort van 'vrede sluiten', nee toch? :| |
Citaat:
|
Citaat:
Er is 2 keer hetzelfde gebeurt. Magnette stuurde 2 mensen vooruit om Bouchez in het gareel te krijgen maar het scenario dat er daarna op volgde was verschillend. Raar he. Maar het bewijst uw ongelijk. qed. |
Citaat:
Maar kom, de premie kost de federale overheid meer dan een miljard, voor Vlaanderen zou die nog eens 1/2 miljard kosten, en voor de twee andere gewesten kost het ook nog eens 1/2 miljard. En dat terwijl de meeste ziekenhuizen en WZC privé instellingen zijn. De overheden zijn slechts toezichthouders. Ziekenhuis en WZC personeel zijn geen ambtenaren en dus hebben de regeringen geen inspraak over verloning, vergoeding, premies, enz... Akkoorden over minimuum verloning worden dus door hun vakbondsafgevaardigden en hun werkgevers bepaald in hun CAO. Zo zijn er ziekenhuizen, zorgen-instellingen en WZC die sommige van hun personeelleden een bedrijfswagen geven, terwijl andere dat niet doen. Zo zijn er ziekenhuizen en WZC die hun personeel maaltijdcheques geven, terwijl andere dat niet doen. Zo zijn er ziekenhuizen en WZC die hun personeel gratis maaltijden aanbieden, terwijl ander dat niet doen. |
Citaat:
Net zoals De Cr00. Vrouwvriendelijk behalve als het over zijn carriere gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo gaat hij samen met OVLD, het ACW en de Walen Belgie veranderen. Want de verandering, daar is het hem om te doen. Nu pas op, je moet geen schrik hebben, Vlaamse centen zullen onder controle blijven van Belgie. Ze zijn geen separatisten hé, de N-VA. |
Citaat:
En of u mij nu een goede forummer vindt of niet zal me een zorg wezen. Deze bespiegelingen ad personam zijn trouwen off topic. |
Citaat:
:D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be