![]() |
Citaat:
Naar ik mocht horen leek misschien de helft van de mensen alhier daar voorstander van...maar de andere helft stond op zijn achterste poten. Resultaat is dat er nu niemand nog amper een poot heeft om op te staan. Het zijn keuzes die men maakt......en onze samenlevingen kozen voor de trage lange pijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Gezien ze het in geen enkel land continent hebben geprobeerd klasseer ik die mening bij onzin. Zelfs de landen die maatregelen namen maar heel lakse zitten ook nog steeds in de shit. Diegenen die deden wat ook ik had gedaan leven al weer bijna een jaar normaal. |
Citaat:
Alleen op dit wereldberoemde forum kom je daar mee weg:-) |
Citaat:
Veronderstel dat alle doden, eh, dood waren, en veronderstel bovendien dat allen die naar het ziekenhuis moesten, ook dood waren. Doe dat maal 5. Trek dat af van de 11 miljoen mensen. Genoeg volk blijft over dat kon feesten. Meer konden er niet dood gaan he. Waarschijnlijk geraak je nog niet aan 1 miljoen doden. Blijven er nog 10 miljoen over die kunnen feesten. DAt is toch wat telt ? In werkelijkheid gaan het er veel minder zijn natuurlijk maar het is om U te zeggen dat zelfs het absolute maximum van de grote ramp de moeite niet was om voor het gros van de mensen om een vinger te verleggen hiervoor. Wat er nu gebeurd is met die 10 miljoen mensen die niet dood zouden zijn, is veel en veel erger dan hadden we zelfs 1 miljoen doden gehad, want daar hadden die 10 miljoen geen last van (in tegendeel). |
Citaat:
Argumenten? Feiten? Kijk, ik heb geen last van de onbekende nevenwerkingen als gij vrijwillig proefkonijn wil spelen voor een experimenteel vaccin, het is jouw leven...geweest...:twisted: |
Citaat:
Die 2 zijn volledig contradictorisch. Ofwel neem je maatregelen om het uit te stellen tot er een vaccin is, ofwel geloof je niet in een vaccin en dan is elke maatregel die verder gaat dan het tijdelijk ontlasten van de ziekenhuizen nutteloos. Citaat:
Zowat heel azie en afrika hebben weinig tot geen maatregelen genomen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Uiteraard moet men niet veel maatregelen nemen als er geen of amper besmettingen of zieken zijn zoals dit het geval is in veel Afrikaanse landen. Omtrent Afrika zou ik me toch iets beter informeren mocht ik jou zijn:roll: Ge komt er niet binnen en ge moogt er niet buiten. https://www.nrc.nl/nieuws/2020/12/28...chten-a4025427 Maatregelen Vrijwel alle Afrikaanse landen kennen strenge maatregelen, die (soms) met harde hand worden gehandhaaft. In de meeste landen geldt een verbod op vervoer. De grenzen zijn gesloten https://www.nasf.nl/corona-in-afrika/ https://coronavirustest.nu/non-covid...aring-senegal/ https://coronavirustest.nu/non-covid...aring-ghana-2/ |
Citaat:
Kijk maar .....hier leven ze weer heel normaal.....vaccins zullen ook wel worden gebruikt maar echt op zitten wachten moeten ze niet. https://asia.nikkei.com/Spotlight/Th...reakout-moment Maar t'ja hier blijft men altijd op zoek naar het achterpoortje.....met alle gevolgen van dien. Modder nog maar paar jaartjes verder aan. Ik heb er weinig last van en heb tijd ;-) |
Citaat:
Die tekst lijkt eerder goedbedoelde raad voor de overlevenden van een nucleaire oorlog. Ik zou daar niets sinisters achter zoeken. |
Citaat:
En die is er niet en werd nog steeds NIET bewezen met wetenschappelijke feiten...dus is élke maatregel ónwettig want er werd niet eens een medische noodzaak aangetoond. Punt. En ALS mijn tante kl*ten had, dán was ze waarschijnlijk mijn oom? 8O Wat voor zin heeft het om te veronderstellen?! Iedereen vólgde de maatregelen wél op want ze wilden de BOETE vermijden maar toch bleven ze bewéren dat mensen zelf schuldig waren dat het virus....ah, neen, toen waren het al besméttingen, geen virus meer :roll:....bleef verspreiden omdat ze zogezegd de maatregelen niet zouden willen opvolgen.:evil: |
Citaat:
Een cijfer plakken op overlevenden vind ik pas sinister maar dat soort hanteert altijd 'hide in plain sight' want dat wordt toch niet begrepen en vooral niet geloofd door wat zij 'het menselijk afval' noemen...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bon, het slechte nieuws begint binnen te komen:
https://www.lequotidiendumedecin.fr/...utm_source=qdm Citaat:
We vaccineren nu tegen covid-19, en covid-20 is nu binnen :-) Wordt vervolgd :lol: |
Citaat:
Vaccinatie (?) Maar de politiek (de overheid) gaat daar wel iets anders van maken, vrees ik |
Hilarisch toch deze crisis.
Ik ben van mening dat ze nu moeten doorduwen. De politiek moet nu de voet op het gaspedaal zetten. Massa's faillissementen. Depressies. Eenzaamheid. Totale economische ravage. Eventsector volledig kapot maken. Restaurants en cafes de genadeslag geven. Veel neveneffecten van deze rap-rap vaccins en overlijdens. De achterlijken, de schapen in de kudde, zullen het enkel zo leren. Nu is het moment daar. Grijp de kans aub. Toon het volk hoe achterlijk ze zijn. |
Er zijn er zelfs die de grenssluitingen binnen de EU toejuichen en er een champagnefles lijken bij te ontkurken. Hoe kan men nu zo gek zijn?
|
Citaat:
En je kunt vaststellen: zelfs al vallen gevaccineerden als vliegen, dan nog wordt geloof gehecht aan de politieke huichelaars en criminele viro-lógen en wijzen de schaapjes naar vuile spuiten of onbekwame verpleegsters die geen spuit kunnen vullen om het experimentele vaccin, de big farma winst en hun eigen vrijwillige ondergang te verdedigen. :roll: |
Citaat:
Zeker weten. Maar eens er meer mensen in het hospitaal liggen door de vaccins ipv door het virus, dan gaat hier de champagne open. |
Citaat:
Wie zijn dan eigenlijk de criminelen die in de gevangenis thuishoren? |
Citaat:
Bange mensen zijn nu eenmaal gemakkelijk te manipuleren en niet meer voor rede vatbaar zelfs niet als hun leven ervan afhangt. |
Citaat:
Het gaat veel dieper. Horeca is het glijmiddel van handel. Door dit te elimineren gaat de volledige handel kapot. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.biorxiv.org/content/10.1....425021v1.full Citaat:
Dat is vrij slecht nieuws voor de vaccins zou ik denken. We zijn min of meer terug naar af. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga mijn "test" op eventueel ergere reacties bij geïmmuniseerde rapper krijgen dan ik zelf eigenlijk wilde... Op Nextstrain zie ik dat de Zuid Afrikaanse variant in Frankrijk ook gevonden werd, op 5 januari. Het is ook in Australie vastgesteld. De Braziliaanse zit in Japan en Zuid Korea. Die worden bij ons wel allemaal geïdentificeerd als "Britse variant" omdat de snelle test ze niet onderscheidt. Enkel een sequencing geeft het verschil aan. |
Citaat:
|
Tja, dat jouw 'test' sneller komt, is an sich des te beter.
Het probleem is natuurlijk dat we zo bezig gaan blijven, want waarom zou men nu herd immunity vooropstellen als men dat eerder niet deed? Dit is echt wereldhistorische zwarte humor aan het worden. Na het Romeinse rijk, Napoleon, de Tweede Wereldoorlog... de implosie van de mensheid door "de griep maal 3". |
Citaat:
De andere vraag is natuurlijk hoe gemakkelijk die variant (her)ontstaat... |
Citaat:
Binnen enkele jaren zou het wel kunnen lukken, als men de planeet volgezet heeft met vaccin fabrieken, en we de maandag een nieuwe variant ontdekken, en de vrijdag reeds voldoende vaccins hebben voor gans het land. Het probleem zal zijn dat onze economie tegen dan zodanig gehavend is dat we dat niet meer zullen kunnen betalen. Als de vaccin productie trager gaat dan de evolutie van nieuwe varianten die eraan ontsnappen, heeft men gewoon een virus-enhancer gemaakt he. Ik denk dat we nu 1 jaar nodig hebben om de vaccin hysterie laten te bekoelen - wat eigenlijk op termijn bijzonder nefast is, dat men het geloof in vaccins totaal naar de knoppen zal geholpen hebben. Om dan eindelijk naar normale geneeskunde te gaan, en behandelingen te zoeken. |
Citaat:
Ik zou propaganda kunnen maken. :-) |
Citaat:
|
Op huidig ogenblik zou je u ook de vraag kunnen stellen:
Hoeveel mensen kregen er in België al een vaccin? Hoeveel vaccins zijn er al toegediend op huidig ogenblik? (iets meer dan 140.000???) Op een aantal van ± 10milj mensen, yeah right. :roll: |
door een documentaire aan het verdiepen in cannabis extracten, en wat vond ik? Onderzoek wijst erop dat cannabis een mogelijke bescherming biedt tegen coronavirussen en andere virale aandoeningen.
https://www.news-medical.net/news/20...-COVID-19.aspx |
Citaat:
Dat was het postive scenario. Als dit niet gebeurt vrees ik voor een inktzart scenario met blijvende ingrijpende consequenties. Zoals wij die bijvoorbeeld in de 7e eeuw gezien hebben met de razendsnelle expansie van de Islam.. Mocht op dat eerder genoemde cruciale moment, zomer, wederom veruit de meerderheid van virologen en politici het laten afweten, inzetten op angst, vaccin 2022, dan zie ik het extreem somber in en kunnen wij ons gaan opmaken naar een vorming van een nieuwe religie. Namelijk waarin God niet centraal maar de dood en regelneverij wat erbij komt kijken. De profeet in deze zal het WHO zijn. Wat nu dus ook al het geval is, alleen wie er in niet in gelooft zal worden verketterd. Brainwashen gaat tot in den extremisme. Koran 2.0 zeg maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be