![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat prio1 de vrije bedden in IZ waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij viroloog Marc Van Ranst klinkt echter een heel ander geluid. “Tot een paar weken geleden had ik gezegd: een nieuwe lockdown is onmogelijk. Maar nu vrees ik er toch voor.
“Ik neem het woord lockdown niet zo graag en snel in de mond. We kunnen wel sommige risicoactiviteiten tijdelijk on hold zetten”, aldus Van Gucht (...) nog nooit zo veel virus (...) We moeten hier echt de rem op zetten”, besluit de viroloog. Alé.. noem het geen lock-down, maar een hold-down.. een rem op alle vormen van ontspanning..? All work, no play.. maar slechts tijdelijk eh. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij vullen hoe langer hoe nauwkeuriger de beschrijving van "kwakzalver" in. Anderhalf jaar een "remedie" voorschrijven (lockdownen, prikken, gedaan), en niet eens weten dat het niet werkt tot het voor hun neus staat. 'hoezo, aderlaten werkt niet ? Tot een half uur geleden vond ik dat de koorts flink gedaald was en er beterschap op komst leek te zijn..." |
Citaat:
|
Het is een herhalend patroon waar ze versoepelen in de zomermaanden en weer verstrengen in de wintermaanden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Florida en de UK is het nog steeds scenario 1. Uiteraard tot bij de nieuwe variant maar ze leveren wel de succesformule, op één 'detail' na: er vielen meer doden dan nodig door een iets te lage vaccinatiegraad. Maar daarover ging de vraag niet.
|
Citaat:
Ik vraag mij echt af of die politici niet doorhebben welk beest er onder hun bed ligt? Ook dit scenario was voorspeld door de “wappies”: het gaat erger worden na massale vaccinatie, niet beter. Citaat:
The virus is us. |
De maand is nog niet uit. Morgen opnieuw overlegcomité. Discotheken, kappers enz... Terug dicht?
Wie zal het zeggen? Misschien een mini-lockdown, wat dat dan ook moge wezen. |
Citaat:
|
Of ze de cafés nu open houden of niet, ik mag er toch niet meer binnen.
Eens de cafés en al de rest dicht zijn, ga ik mijn vrienden wellicht zelfs meer gaan zien. Want dan hebben ze ook niks meer te doen. Dus geef mij maar een lockdown :-) |
Citaat:
Het begint inderdaad wel komisch te worden; dit hele gedoe lijkt een scenario voor een boek of zo. Allez, tot 2020 leef je vrij 'normaal', en plots kom je in dit verhaal terecht van een collectieve neurose. Het is in elk geval niet saai, en gelukkig moest ik het niet als scholier of student meemaken. Dus ja, het is nog wel een boeiende voorstelling. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, de cafés gaan niet dicht. |
Citaat:
Cfr. UK |
Citaat:
|
Citaat:
WMB meer dan voldoende om ook alles 'los' gelaten te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Als de vacatures niet ingevuld worden, zorgpersoneel verlaat vroegtijdig de sector en gepensioneerden worden niet aangevuld; wat gaan extra bedden dan helpen? ALleen de politiek komt niets tekort. Er zijn zelfs politici die zelf de maatregelen aan hun laars lapten en na ziekte zich preventief lieten opnemen om de zorg alzo zelf onnodig extra te belasten. Haar naam is Wilmes. |
Citaat:
Wat zou België moete doen zonder haar. Dat zou een catastrofe zijn. :magniet: |
foto's hete hindoe meiden he
Citaat:
ja dit is al gebeurd, vaccins falen en maken het erger ze zijn gek geworden met hun vaccinatie verplichtingen en uitsluitings beleid niet gevaccineerden zo maak je het erger en komt er oorlog |
Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??
Citaat:
alles gaat nu sociaal kapot zo komt er oorlog ok meer vereenzaamden die doordraaien en vandalisme gaan doen, men maaakt meer psychisch gestoorde en paranoide zieke mensen nu |
Een memorabele kerstdag zou zijn: iedereen tegelijk stoppen braaf te wezen en het leven van eind 2019 hervatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
In Leuven : 1 keer scannen en dan een polsbandje goed voor alle cafés. Op zijn Belgisch en ik juich dat wel toe maar langs de andere kant ook zo onnozel of het maar mogelijk is. |
Citaat:
Ik durf het woord belachelijk niet te gebruiken. Maar ok. Als het maar plezierig kan worden. Polsbandjes. Mijn ... ja. |
Citaat:
Dat de zorg op haar laatste tandvlees zit, ligt aan niet gevaccineerden volgens die liegende politiek. Het plebs gelooft dat en forceert haar medeburgers in een beleid dat enkel die politici dient en wederom geen betere zorg garandeert. Voor de burger altijd de goedkoopste quickfix, voor zichzelf loonsverhogingen, privé koks en butlers terwijl ze onze ondernemers het faillissement in duwden. Dat zij ontploffen en eeuwig branden in de hel. Ze zijn niet onschuldig, ze zijn schuldig aan misdaden jegens de gehele mensheid. De collaborateurs van het derde rijk heten vandaag globalisten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be