![]() |
Rode driehoekjes...de redding in moeilijke tijden.
|
!!! Waarschuwing van de moderatie!!! Dit bericht bevat een niet onderbouwde scheldpartij aan het adres van een politicus of politieke groeperingen, of politici worden er met bijnamen bedacht en dit alles zonder dat er een argumentatie aan vasthangt. Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden, en ze in het vervolg argumentatief te onderbouwen, dit in het belang van een volwassen discussieklimaat. Zie ook: https://forum.politics.be/showthread.php?t=255476 De moderatie Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg gewoon wat is. Van Grieken wilde volgens zijn eigen tweet di Rupo niet als Eerste Minister. En één van de redenen hiervoor was dat di Rupo 'gay' was. Ik heb dit gepost. Annemans en Bert Laermans vindt homohuwelijk maar niets. Homovriendelijk is dit nu ook niet. Zulk huwelijk moet verboden worden volgens Annemans. Dat heb ik ook gepost. Elbers is toch ook niet zo homovriendelijk. Ook dat heb ik onderbouwd. Chris Janssens zegt van de ene kant dat Elbers homo-onvriendelijke uitspraken deed, maar laat Elbers wel op zijn post zitten. Hij speelt dus dubbelspel en gedraagt zich als een wolf in schapenvacht. Alles is dus onderbouwd. En dan heb ik het niet eens gehad over een Filip Brusselmans van het VB ... En dus , de moderator heeft mijn posten niet gelezen. Of toch niet goed dan. Niet dat me dat nu erg verwondert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Herpak u, de moderatie gaat u geen kansen blijven geven, denk ik. |
Men blijft het punt maar ontwijken:
Is homofoob zijn nu goed of slecht ? Als homofoob zijn slecht is, dan kan men: 1) verwijten maken aan VB-ers die homofoob zijn 2) alle moslims verwijten maken en alle moslimknuffelaars verwijten maken Als homofoob zijn goed is, dan: 1) kan men moslims blijven knuffelen 2) heeft men geen commentaren te geven op VB-ers op dat vlak. Maar men kan niet van twee walletjes eten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men gaat er hier nogal luchtig overheen, maar het zijn wel stuk voor stuk parlementariërs hee. En twee partijvoorzitters (Annemans en het coiffeurke). We spreken hier niet over een ranzig bruin randje aan de onderkant van de partaai, maar over de top van de partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk zijn mensen hier, vooral omwille van onder principes van humaniteit, opgebouwde sociale zekerheid, kansen en zorg. Voor iedereen die hier legaal verblijft en zelf indien dit niet is, heb je nog rechten waaronder dringende medische zorg en verblijf om humanitaire redenen. Dus mensen die zich hier vestigen, kunnen dit omdat we geen racisten zijn, en open staan voor anderen. Maar dat betekent niet dat we geen verwachtingen en eisen mogen stellen aan wie die keuze maakt. Ook Vlamingen hebben recht op identiteit die niet moet wijken voor wat aanwaait, vol homohaat, religieuze identiteit die geen ruimte maakt voor wat hier als norm geldt, culturele gebruiken die volkomen haaks staan op deze cultuur en het uitbuiten van de sociale zekerheid, omdat het kan. Waar wij nood aan hebben zijn politici die problemen durven benoemen, ook de onvrede van eigen bevolking erkent, en een beleid voert waar " nieuwkomers" geen passieve slachtoffers zijn, maar mensen die de keuze maakte hier te leven en dus verantwoordelijkheid moeten nemen. Zo bereik je diversiteit die voor iedereen leefbaar is, en niet zoals u stelt, slikken en zwijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/na-de...epen~bd0c0d03/ Van de pas verkozenen zijn er drie die op Facebook steun betuigen aan Pro Familia, een groepering die homoseksualiteit als ‘perversiteit’ bestempelt: de al genoemde Dominiek Sneppe en de nieuwe Vlaams Parlementsleden Wim Verheyden en Filip Brusselmans. Pro Familia organiseerde in 2015 nog een ‘Mars voor het Gezin’ die zich uitdrukkelijk richtte tegen adoptie door homokoppels, met de slogan 'Leveren wij onze kinderen uit aan pedofielen?' Onder de deelnemers verscheidene Vlaams Belangers, onder wie kopstuk Filip Dewinter. Rien Vandenberghe, die er speechte namens Pro Familia, zit in het partijbestuur van Vlaams Belang in Brugge. Hij vormt samen met zijn tweelingbroer Robin (VB-kandidaat bij de lokale verkiezingen van oktober vorig jaar) een brug naar tal van extremistische stromingen waarmee de partij niet openlijk geassocieerd wil worden - van homohaters tot neofascisten. De Vandenberghes zijn ook al jaren close met Dries Van Langenhove en diens Schild & Vrienden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rien en Robin Vandenberghe, die ooit nog samen met tante nonneke van het Blok Alexandra Colen een 'duiveluitdrijving' organiseerde in een lokaal in het parlement waar ze hun 'gebedsgroep' organiseerden samen met een Pius X fosiel. https://www.apache.be/2019/01/14/het...an-langenhove/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergassen of een schietschijf, het is gelijk. De politieke correctheid gaat zover dat jullie niet in dialoog willen met mensen die uw ideeen niet delen, en wat veel erger is , ze gewoon willen uitschakelen. En alsof het cordon nog niet genoeg is, dan worden ergere maatregelen door die politieke correcte meute niet geschuwd. Sorry maar dit soort plebs vertrouw ik voor geen meter. En dan beweren dat VB geen oplossingen naar voren schuift. Als dit het soort oplossingen is waar jullie achter staan, dan pas ik. Ik heb er geen probleem dat de uitwassen van het VB aangepakt worden, ik doel op Dries van Langenhove, zelfs die verdient het niet om vergast te worden. Dat soort oplossingen nog maar bedenken zegt al veel over jullie verborgen agenda. VB weg problemen weg. Beter in dialoog gaan, en de problemen die het VB aankaart erkennen. En dat begint met het toegeven dat multicul een probleem is. Was dat niet het geval, dan had jij en panda uw wandelingetje hand in hand in het park van molenbeek of schaarbaak al lang gedaan. Maar uw daden spreken danig tegen wat jullie zeggen. Wie gelooft dit soort mensen nog. 15%, heel het forum flooden met dit getal. En nu blijkt het 20% te zijn wat een realister voorspelling is, zelfs dan niet in staat zijn om uw fout toe te geven. Zielig. En de teloorgang van open vld heb ik voorspeld voor de volgende verkiezing, verondstellende dat dan corona al gepasseerd zal zijn en we volop de rekening gepresenteerd krijgen, waar overigens deze week al allusie op werd gemaakt. De put is enorm die nu geslagen is, en die gaat niet zomaar verdwijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ah zo. Nog een profetie. Het begint zowaar een gewoonte te worden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil dan nog wel eens zien of ze 11 -12 % halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be