![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles komt in orde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
@ Skobelev: laat iets weten.
|
Alles in orde, Skobelev? :-)
|
Skobelev?
Ach, neem maar de tijd die nodig is om goed te herstellen. |
Citaat:
Daar is Wifi. Heb er ook een weekje doorgebracht. Maar 't zou best kunnen dat er in die vleugel nu wel geen wifi meer is. :-D Ik zat of lag op C-3 |
Lachen, gieren, brullen.
|
Citaat:
|
Yep, alles ok, onkruid komt altijd terug. :cheer:
|
Weet je wat je eens kunt proberen bem? En dit is een oprechte tip die uw welzijn significant gaat verbeteren.
Verban prularia uit uw leven en koop in de plaats planten en bloemen. Zelf zaaien en verzorgen is nog beter. De zon schijnt gratis op onze vensterbanken. Zet daar chili, kerstomaten, citroen, appels en kruiden. Fleur uw appartementje eens op met bombastische kleuren en geuren. Wie zou ik zijn zonder de kleur van mijn bloemetjes in het leven denk je? Lol Als ik niet aan zelfcontrole zou doen was iedere vierkante cm hier beplant met iets eetbaar. Gewoon van zaden uit groenten en fruit dat ik eet van de supermarkt. Oesterzwammen en koffiedrets etc. Keep ya head up and keep busy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Decoreert ook mooi :) |
Citaat:
|
Citaat:
Hehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog slechts enkele LP' liggen en nog een 60-tal singeltjes. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mijn platenspeler nooit weggedaan. Ik weet wel waarom. |
Citaat:
Ja, de analoge muziek. Daar zeg je zoiets. Ik heb thuis een dubbel LP liggen van Pink Floyd "Ummagumma" (1969). Op de hoes lees je "quatrophonic" (in kleine letterkes). Ik heb echter nooit een platenspeler geweten die uit vier boxen ook vier verschillende geluiden kon voortbrengen. |
Citaat:
Van de meeste echt belangrijke LP's uit de gouden jaren zijn er ondertussen 'remastered' versies -digitaal dus- die stukken beter zijn dan het origineel waar men nu graag nostalgische praat over verkoopt. Geef mij maar de remastered versie van 'Dark side of the moon' in plaats van een ouwe plaat op een draaitafel te zwieren. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel 'remastered' versions zijn echt ZO veel beter om naar te luisteren, dat lijkt me beter te zijn dan nostalgie naar een Dual platendraaier en wat boxen van 1980. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, van veel van die platen bestaan er remasterde versies, digitaal. De artiesten destijds (tenminste als ze nog leven) hadden nooit remastering in gedachten. Ik heb het gevoel, hoe leuk remasterde muziek ook mag klinken, dat veel oude populaire muziek gewoonweg wordt verkracht. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be