![]() |
In het raam van de gendergelijke rechten, kan ze alleen maar het volgende zeggen:
"Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden. M = V, maar tegenover mijn man en mijn zonen, blijf ik onderdanig" |
Citaat:
Oei, nu riskeer ik waarschijnlijk ook zes maanden bak. |
Citaat:
|
De excuustruus van de blauwe dweil luidt: Voor alle overheidsjobs die rechtstreeks in contact staan met de burger geldt zo’n gebod om neutraal te zijn. Voor de andere functies niet en dus ook niet voor regeringscommissarissen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik het geen goede beslissing. Maarja Bart is ook met de sossen in het stadsbestuur gegaan. |
Hoe iemand een hoge federale post kan bekleden zonder zelfs de kleinste notitie van de taal van de meerderheid van de bevolking te hebben ontgaat me volledig. En dat dan nog voor een instelling die met gelijkheid te maken heeft. Ecolo is duidelijk door het verkeerde soort extreem links geïnfiltreerd. Die partij verdiend het tien keer meer om in een cordon sanitair te zitten dan het VB. Veel van de ecolomensen steunen of nemen deel aan regelrechte islamitische terroristische organisaties is gebleken.
|
Citaat:
Of je bent een "christen" wat ook al raar is. Maar het is okay. Dat heeft al vele eeuwen de dienst uitgemaakt. Maar zo'n half-half figuur. Lauw... Ook geen moslim maar ook geen linkse. Dat zijn rare figuren. |
Voor een extravert type is het "natuurlijker" om te vechten. Maar dan wordt onderdrukking gevaarlijk. Het onderdrukken/vechten tegen bepaalde emoties/driften.
Voor een introvert type is het "natuurlijker" om te aanvaarden. Maar dan denken velen om alles zo te laten als het is. Dat dat aanvaarding is. Dan wordt dat weer gevaarlijk. Pure lethargie. Beide opties zijn mogelijk. Alleen extravert is bezig met de uiterlijke wereld. Introvert met de innerlijke wereld. Dat onderscheid moet er zijn... ^^ |
Citaat:
Stel dat alle politici die van andere origine zijn of van einde ende verre zijn komen 'aanvaren' geschrapt zouden worden, dat is best al een hélé hoop hoor. Drama ten top of net niet ze allemaal schrappen? Verdorie dat ben ik vergeten maar daar kozen mensen voor. |
Gaat die haar eerste beleidsdaad het openstellen van de imamopleiding voor ongesluierde vrouwen zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DS:
"Ondertussen heeft de PS zich vandaag, tegen de verwachtingen in, uitgesproken VOOR een hoofddoekenverbod." https://www.standaard.be/cnt/dmf20210607_95547826 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die bovendien nog onterecht is. De MR zat zeker te azen op een gedeelte van de atheïstische leden van de PS. (niet dat ik daar zelf op kwam, ik heb dat gisteren of zo gelezen in 't een of 't ander.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu PS & MR over hun ganse partijlijn neen zeggen tegen hoofddoeken in publieke functies is het aan Alexander De Croo om de hoofddoek van aanstelde regeringscommissaris te verbieden.
|
Dan moeten ze in de klaslokalen de kruisbeelden ook terug hangen.
|
Citaat:
|
Scheiding van kerk en staat ? We zullen wel zien hoe de demografie evolueert ... (dixit Haouach)
“Helaas is onze gemeenschap achtergebleven, we zijn een echte politieke kracht maar we zijn niet verenigd. Er bestaat geen echte lobby. We zijn helemaal niet georganiseerd om druk uit te oefenen.” (woorden uit de mond van iemand die voor gelijkheid en neutraliteit zou moeten staan ttz Haouach) En iedereen die vindt dat Haouach met zulke ideeën en haar hoofddoek niet de geschikte persoon is voor de job is een vuile rechtse bruine nazi. We doen wat we willen. De bevolking moet zwijgen, moslim worden en euro's afdokken. Mvg Vivaldi. |
Citaat:
Beter georganiseerden gaan terugduwen. Een tragische en onvermijdelijke causaliteit. |
Misschien wat minder zagen over haar hoofddoek, en wat meer de nadruk leggen op haar onaanvaardbare uitspraak over de scheiding van kerk en staat.
|
Citaat:
Alleen heeft de staat meer (wettelijke) invloed dan religie gekregen en was er een zekere verstandhouding. Maar een democratie wordt gevormd door de bevolking. Als genoeg mensen vinden dat je religieuzen mag aanpassen op de scholen en zelfs hun religie moeten ontdoen om een functie uit te mogen oefenen; verliest die verstandhouding stabiliteit en kan een nieuwe meerderheid de (wettelijke) invloed van kant keren. Ergo: de religies zullen steeds meer invloed uitoefenen omdat mensen gestabiliseerd in doctrine een hoger doel dienen dan een gedrocht die in dagelijkse correctie met zichzelf is. Joden, moslims en christenen staan verenigd als het over de duivel in een politiek beleid aankomt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() En hier ziet men het helemaal fout lopen. Met de Resolutie van Straatsburg in 1975,werd Europa verraden en verkocht aan de islam En hier ziet men het verdere infiltreren van ... nog meer fout lopen. ![]() Moeten wij aanstoot nemen waar sommigen denken over de overname van de EU of leggen wij dat 'probleem' maar naast ons neer? Ik heb er géén idee van hoe dit allemaal verder zal aflopen maar een goed oog kan je er echt wel niet bij hebben. Moeten er politici wakker geschudt worden? Moet de EU een andere koers gaan varen? Bevinden wij ons in een gevarenzone, hangt het zwaard van Damocles boven onze hoofden of valt het al bijna? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Volgens sommigen zal dat kloppen als een 'bus' anderen zullen het in twijfel trekken om hun eigen 'winkeltje' draaiende te houden??? |
Citaat:
Het is bovendien een schande wapens te leveren aan regimes waardoor hongersnood ontstaat, maar datzelfde regime verbieden onderwijs te regelen voor westerse moslims (waarmee automatisch onze scholen ontlast worden.) Je mag naar het verleden kijken zoveel je wilt, maar vergeet de rotte vrucht van vandaag niet aan te kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be