![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
https://www.facebook.com/vbjongeren/...58112824740660 :lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
met een dag vertraging ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat VB-jongeren gaan paintballen daar is niks mis mee. Dat doen alle jongeren. Bovendien zie ik niks anti op de foto. Gewoon jongeren die zich amuseren. Arme Henri I. Zich zo laten meeslepen door de anti-Vlaamse haat van het BUB.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien N-VA zich niet duidelijk hiervan distantieert komen ze in dezelfde categorie. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.facebook.com/vbjongeren/...58112824740660 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets, maar dan ook niets bij het VB is onschuldig. Ze hebben lang geleden het voordeel van de twijfel verloren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen : Aan de haard. Allochtongen : Buiten Andersdenkenden : Monddood maken. Propere jobs : Enkel voor echte vlamingen. Zieken : Uit de samenleving verwijderen wegens onrendabel. Gehandicapten : Uit de samenleving verwijderen wegens onrendabel. Allemaal heel proper hé ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige waarmee u komt opdraven is het VB, alsof die vlaanderen belichamen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo hebben we ooit ministers gekend hé (in een buurland). |
Citaat:
|
Citaat:
Of je nu een verminkte leeuw, een Waalse haan of een foto van een dictator op 11 juli buiten hangt, het blijft één pot nat. Iedereen heeft het recht zich belachelijk te maken, eerst en vooral de belgicisten. Jij zou trouwens de laatste moeten zijn om je druk te maken. Je hebt niet eens geantwoord op een eenvoudige vraag die ik je gesteld heb. |
Citaat:
Het kwaad was evenwel reeds zover gevorderd dat men er niet durfde op reageren, laat staan het veroordelen. Ik denk dat men wel geleerd heeft uit deze lessen nietwaar ? |
Citaat:
Waarom kunnen alleen separatistische waanzindenkers echte Vlamingen zijn ? Moeten wij dat "vlaming zijn" echt alleen maar associeren met racistische secessie dromers ? "Vlaming zijn" is wel iets meer dan die politieke maloten voorstellen. Vlamingen staan open in de wereld, werken hard en hebben een groot mimetisch inlevingsvermogen zodat ze het overal ter wereld kunnen waarmaken. Het is erg dat het begrip "Vlaming zijn" wordt verengt tot een zootje engerlingen die niet mee kunnen met de moderne tijden en hun heimwee uiten in het blijven hangen in 1302. |
De scheldproza van r.t. is altijd vermakelijk om te lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs u maakt zich daar schuldig aan door gewoon bij het woord 'separatisten' bewust het bijvoeglijk naamwoord 'racistisch' te zetten. Separatisme is een recht voor elk volk dat zich onderdrukt voelt of misbruikt wordt door een andere macht. Separatisme linken met racisme is enkel een schandvlek op het blazoen van wie als dusdanig generaliseert. |
Citaat:
En in hoeverre de opvolgers van dit specifieke soort vlaams gedachtengoed ook vandaag nog leeft in de hoofden van sommige politici/partijen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zegt genoeg, niet waar Henri? |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/12...hvgentanalyse/ Citaat:
Citaat:
Propere jobs : Enkel voor echte vlamingen. Herinner u "ze pakken onze jobs af" Dus zo'n quatch is dat niet. En als ik de idëen van Schild en Vrienden, omarmd en geassimileerd door het VB over fitheid en geschikheid lees, dan maak ik mij geen illusie over zieken en gehandicapten. De mening van Henri1 zal er niet ver naast zijn. |
Citaat:
Waarschuwing : u moet een sterk hart hebben want u gaat het bescheuren van het lachen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be