![]() |
Citaat:
Van mij mocht de Croo eventjes genieten om het geweer dat Wever (U kent hem toch neem ik aan) klaar had, in Wever zijn eigen voet te laten schieten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wie niet tegen de warmte kan, moet de keuken maar verlaten zeggen de Engelsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zie je aan de peilingen. Na jarenlang op de eerste plaats te hebben gestaan bezet hij vandaag plaats net achter De Croo. Zijn partij is wel dubbel zo groot als die van de zelfverklaarde dweil. Nog een paar jaartjes geduld, Panda. Dan gaan we pas échte shows voorgeschoteld krijgen. |
Citaat:
De echte peiling in 2019 van 32 naar 24... En nu de peiling van 24 naar 20, nog eens een klets van -4 't schijnt dat showke niet al te wreed is aan het aanslaan de laatste jaren. het lijkt erop dat het idd een echte drama show gaat worden daar in 2024 |
Citaat:
Vandaar ook dat ik de subtiele intelligente opmerking over de grote verantwoordelijkheid van Jambon zo zeer smaakte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet doen zou ik zeggen, om deze mooie politieke week mee af te sluiten voordat de nieuwe echt begint. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Is dat OVLD, CD&V en N-VA? Ik dacht dat er al twee partijen geplooid hadden voordat Jambon gecontacteerd werd. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de vorige waar er nog een saflet van -4 is rond de oren geslagen, doet mij nog steeds gniffelen. Al moet ik zeggen dat de tijd van niet eens meer 20 niet snel genoeg kan terug komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan wel veel eleganter dan de N-VA Er waren geen smsjes van de voorzitter nodig om de hypocriete show te relativeren Er was geen afgang in Terzake nodig Als u in de spiegel kijk en vraagt spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie kende deze week de grootste politieke afgang van het land….zal zelfs na uw bijdrage het antwoord ‘N-VA’ blijven |
Citaat:
|
Citaat:
Deze week heeft N-VA getoond geen enkel alternatief voor Vivaldi te kunnen bieden, zelfs aan de mensen die na de Zweedse ramp die ons landnteisterde, nog enig geloof in die partij hadden overgehouden |
Citaat:
|
Citaat:
Want in deze is het de hypocriete show van de N-VA zelf die gemaakt heeft dat bepaalde gefundeerde (Terzake) en of gewone beschrijvingen van de realiteit (De Croo) zorgde voor en de man down en het gevoel van de kick. Wever heeft hier mogen ondervinden wat het ‘boontje en loontje’ gezegde echt betekent |
Citaat:
Heel veel beter plaatsen zijn er niet op deze wereld |
Citaat:
|
Citaat:
Off topic Bliksemafleider ? Marie toch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat de overstromingen de kans dat jouw dromen in 2024 zullen uitkomen in de war lijken te sturen. Je hebt je Franse paspoort toch nog niet aangevraagd, hoop ik? Van Di Rupo II, MichelII en paarsgeel is, zoals voorspeld door Panda, niets in huis gekomen. Maar niemand twijfelt er aan dat jouw voorspelling wél kans maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb wel begrepen dat er in die Franse kolonies niet veel geld te rapen valt, maar ik weet er het fijne niet van. Ik ben jammer genoeg niet goed in wiskunde en dat ligt niet aan de kwaliteit van het onderwijs. Destijds kon de CVP terecht trots zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be