![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Leuk vooruitzicht, nietwaar Henri? |
Citaat:
|
Citaat:
Het punt is dat de Vivaldipartijen, vooral de Pest Voor Vlaanderen OOK veel kiezers zal verliezen. Waar moeten die naartoe? Naar de N-VA? Terwijl er kiezers van ALLE partijen op de kaloten van extreem rechts zullen stemmen? Uit protest? Uit frustratie, machteloosheid, of uit wraakzucht? Mijn enige voorspelling is en blijft dat het na elke verkiezing moeilijke (onmogelijker!) zal worden om nog een werkbare regering te vormen. Of waarom denken jullie dat "men" het in zijn broek doet van schrik voor vervroegde verkiezingen ? Wat de N-VA betreft, dat zal één van het stijgend aantal loserspartijtjes worden. ALLE partijen zullen stemmen kwijtspelen aan het Vlaams Belang en de PVDA. |
Citaat:
Een profetie: daar moet je je niet aan wagen. Dat was goed 2000 jaar geleden maar nu ? |
Citaat:
Zijn voorspellingen van Di Rupo II, Michel II en paars-geel kwamen geen van allen uit. Deze uit evenmin: Citaat:
Jongens toch.....:roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou er op zo een moment (cordon niet doorbreken) in bepaalde hoofden kunnen spelen?¿ BDW was even in het verleden toch al wreed duidelijk dat hij nooit met het VB in zee zou gaan dacht ik? |
Citaat:
Woorden en gedane beloften leiden niet als vanzelfsprekend tot daden. Dat geldt evengoed voor De Wever als voor een natte dweil. |
Citaat:
Hij zal eerder openbaar het Vlaams Nationale programma afzweren dan samenwerken met het VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik behoed me voor voorspellingen. We zullen wel zien hoever De Wever het zal schoppen met zijn blokhaat. Tot nu toe bracht het hem alleszins niet veel meer op dan een niet officieel cordon sanitair. |
Citaat:
|
Ook hier blijf ik herhalen: als Filip De Winter een stap opzij zet, en dus handelt in het voordeel van het VB, zal er wel een coalitie worden gevormd.
Als FDW een stap opzij zet, zal hij de geschiedenis ingaan als de persoon die het VB aan de macht heeft gebracht. In afwachting dat FDW dit tijdig inziet. . |
Citaat:
|
Citaat:
te zetten maar de mini-partijtjes. Jouw van de politiek correcte elite gepikte interpretatie levert het VB alleen maar méér stemmen op. Dewinter heeft hoe dan ook even weinig in de Belzieke pap te brokkelen als De Wever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu is het van de tafel. |
Citaat:
Een hinderpaal tegen Vlaamse onafhankelijkheid die verdwijnt. |
Citaat:
En ook ik blijf herhalen hetgeen nochtans publiek geweten is : een symbolische stap opzij door enkel PhDW is totaal onvoldoende om het Blok politiek 'aanvaardbaar' te maken en ze uit de sanitaire schutkring te halen. Minimaal moet er een door de top v/d partij + de auteur PhDW een publieke afwijzing én verontschuldiging komen voor de historische en morele fout die het 70 puntenplan was en is. En verder moeten figuren zoals PhDW of zijn jonge kloon Sam Van Rooy en DVL eruit. En geen cosmetische ingrepen hee, vb door ze als 'onafhankelijke' toch op de volgende kieslijst een verkiesbare plaats te geven. |
Citaat:
Wat is dat waard ? https://www.gva.be/cnt/aid1097299 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Y a t il des juifs dans la salle, zou Desproges onschuldig hebben gevraagd.
Humor t.o.v. flamingante vlondereirs, he mannekes. Peinst er es over. |
Citaat:
|
Citaat:
Zwaaanst na ni hey. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is geen enkel precedent in de moderne geschiedenis waar een neo-fascistische partij haar belangrijkste electorale pionnen aan de kant schuift omdat die in de bruine ideologie wil blijven hangen. Zonder PhDW zakt de score van het Blok in Antwerpen in elkaar in 2024. Hij is en blijft de echte machtigste persoon in zijn partij en dat is de reden dat TVG hem eigenlijk carte blanche geeft. Tommeke en zijn youtube filmkes mogen zorgen voor een aureool van deftigheid, en die goeie ouwe PhDW zorgt met zijn ranzigheid voor de stemmen op de momenten die er toe doen. In frankrijk probeerde men dat ook, die discussie is 20 jaar mee gegaan. 'als men jean-marie Le Pen buiten sjot kan het FN politiek aanvaardbaar worden'. :lol: Uiteraard niet, want achter zulke types staan er enkel even ellendige persoonlijkheden in de wachtrij. Na de infame vader kwam de infecte dochter. Same shit. Bij ons heb je Tömmchen voor de marketing, en PhDW voor de echte macht, zijn poulain/ideologische kloon Sam Van Rooy staat klaar in de antichambre van de macht om hem op te volgen de dag dat Philip van zijn pensioen beslist te gaan genieten. |
Citaat:
Nog een anekdote: ik belde de VB lijn en zei als je aan de macht wil komen sjot dan der Flup buiten! Antwoord die door het VB betaalde bediende: Jamaar meneer, weet jij niet hoeveel stemmen hij nog steeds haalt? |
Citaat:
Dat zou er nog moeten aan mankeren. |
Citaat:
Dan moet je inderdaad niet op de partijen van de vivaldi regering stemmen want echt veel vrijheid kenden we de laatste twee jaar niet. En daar zitten geen rechtse partijen in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be