![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan is hun shift bijna gedaan. Plus dat je moet begrijpen, ze zijn niet bij de politie gegaan om te werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Potje breken is potje betalen, dat men de relschoppers en brandstichters de schade maar doet betalen! Zou dit schone initiatief van andere "brusselse jongeren" ook genomen zijn als jankende sidonie een witte autochtoon was geweest wiens auto verwoest was? :roll: |
Van Theo op social media:
MUST READ Lees deze hartenkreet vanwege een politieman: “Geachte heer Francken, Ik las zonet uw post op Facebook waarin u de politie de sitting duck noemt die niet durft terug te vuren. Ikzelf ben al enkele jaren politie-inspecteur binnen de interventiedienst. Ik zie dagelijks de gekste dingen. Het jammere is dat wij steeds vaker met (zware) agressie te maken krijgen. Maar in die agressie gaat er vaak iets door mijn hoofd dat eigenlijk niet zou mogen. Wat gaat er met mij gebeuren wanneer ik kordaat ingrijp? Sta ik morgen in de krant onder de titel politiegeweld? Word ik aan de schandpaal genageld door de pers ondanks ik mijn werk deed en mijn collega's en mijzelf veilig probeer te houden? Zal ik het mogen uitleggen bij comité P? Ik stond enige tijd oog in oog met een gewapende man. Nota bene op vaderdag. Als vader van zoontje stel je jezelf dan wel eens de vraag wat je daar juist staat te doen... Maar goed! Vier getrainde collega's staan met getrokken wapen op de man gericht. Wat is het opvallendste tijdens de debriefing? Elke collega vreest tijdens de interventie voor de gevolgen bij het eventueel overhalen van de trekker. Men is dus in een dergelijke levensgevaarlijke situatie meer bezig met te vrezen voor de eigen gevolgen dan met de situatie zelf. Wij worden zo aan handen en voeten gebonden door wetten en regels dat je niet meer durft reageren. Helaas worden wij sitting ducks. Vele collega's voelen zich absoluut niet gesteund in hun werk. Niet op lokaal vlak, niet door justitie, niet door de burger,... En dat merk je tijdens dergelijke rellen in Brussel, Antwerpen,... Als we zouden mogen werken zoals we het zouden willen zou er veel sterker opgetreden worden. Maar helaas zijn de gevolgen voor de politie vaak veel groter en zwaarder dan voor de betrokken verdachten.” Zo ontving ik tientallen reacties van mensen binnen het politiekorps. Ze wensen allen anoniem te blijven. (Wat in feite al deels hun stelling bevestigt…). Ik steun onze politiemensen. Er ?*s absoluut nood aan een proportionele geweldsmacht tegenover dit tuig. Er is nood aan meer vertrouwen in en minder wantrouwen tegenover de politie. Laat politiemensen hun werk doen om onze veiligheid te kunnen garanderen. Meer vragen ze niet. Prettig weekend, Theo - Steun onze politie, geef een ???? of deel dit bericht - |
Citaat:
Politie mensen doen hun best om de bevolking te beschermen tegen gewelddadig crapuul maar worden in de uitoefening van hun ambt gehinderd en geïntimideerd met de stok achter de deur van politiegeweld als ze hun job doen. Vaak staan daders al eerder terug op straat voordat de verbalisanten hun verslag opgemaakt hebben. De politie wordt niet gesteund in hun job maar ze worden door de overheid en justitie gesaboteerd om hun werk naar behoren uit te voeren door gewelddadige criminelen van straat te halen voor de bescherming en veiligheid van de bevolking. Uiterst frustrerend is het werk van politie agenten geworden in dit pamperklimaat, zij wagen hun eigen leven om crapuul van de straat te halen terwijl justitie vervolgens door de regeltjes van de politieke wetgevers het gewelddadige straattuig vrijspreekt en zelfs laat lopen omdat de gevangenissen overvol zitten door de schuld van de politiek zelf. Het zou eens tijd worden dat alle politie agenten van hun oren maken, hun inspanningen en werk zijn zowel gevaarlijker als nutteloos geworden door dit pamperklimaat voor criminelen door politiek en justitie. |
Citaat:
|
En ondertussen blijkt nog maar eens hoe schaamteloos de Brusselse PS is. Nadat ze nalaten om de eigen burgers te beschermen, laten ze de slachtoffers van de autobranden nog eens opdraaien voor de takelkosten ook. Je moet maar durven
|
Citaat:
Het probleem ligt niet bij de politie maar bij politici die hun anus of kut dichtknijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je tegen een Blanke Vlaming mag men in Brussel alles zeggen. De Vlaamse witte cisman is in Brussel de meest gediscrimineerde persoon......dat zei zelfs Urbanus al paar jaren geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen is de samenleving uitgegroeid tot een woke mietjesmaatschappij waar de politie uitgelachen wordt door het straatkrapuul. |
Citaat:
Een grote muil opzetten tegen die waarvan ze weten dat ze geen bedreiging vormen en in hun broek schijten bij een confrontatie met echte criminelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde een podcast van De Standaard over de Brusselse non-regeringsvorming.
Hoeveel doden moeten er eigenlijk vallen eer die radicale moslim van de PS (Laaouej) inbindt? Kunnen ze niet een regering vormen met Défi, en voorstellen aan Écolo dat die gedoogsteun geeft? Of moet het duren tot er ergens een tunnel instort en er een pak doden vallen, liefst een paar van zijn kiespubliek, voordat die achterlijke geloofsbelijder inbindt? |
De N-VA is voor de Brusselse PS het probleem om de eenvoudige reden dat N-VA niet alleen een ander beleid maar evenzeer ingrijpende structurele hervormingen voorstelt die een drastische inperking van de politieke macht van de 19 gemeenten (zeg maar de “baronieën”) voorstelt. En dat is voor de Franstaligen (vooral die van de PS) “inbuvable” in naam van “la proximité pour les citoyens”. Wat in feite een nep-argument is waarachter een louter politieke reden schuilgaat: het behoud van de vele burgemeester-, schepenen-, gemeenteraadsleden-, OCMW- en andere leuke postjes.
“Aaah…, ces flamins de la N-VA, ils bouleversent tout!” |
Dewever 1 zal een eengemaakte politiezone maken in Brussel
Het schuim staat nu wellicht op de mond van de PS Met doorbloede ogen zal de PS in Brussel nog meer tegen N-VA zijn En de MR kijkt geamuseerd toe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar grote vijand voor PS Brussel blijft N-VA Misschien moeten we eens een topic starten met de titel "CORDON SCHADE" Welke schade ondervind de bevolking door het niet uitvoeren van goede punten omdat ze van VBL komen. En met uitbreiding van de N-VA in Brussel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer een fait-divers vannacht in Peterbos. Brussel is nu officieel de Europese stad waar het meest geschoten wordt, meer dan in gangsternest Malmö. ????
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/02...rlecht-1-dode/ Maar als de N-VA uit de Brusselse "regering" wordt geweerd, zijn alle problemen weer opgelost. |
Citaat:
En PS uit de wind zet Die oogkleppen moeten nu toch stilaan afvallen N-VA is niet de vijand die PS en belgicisten hen voorhoud Maar ja, zoals Einstein ooit zei Het gemakkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel Het atonium staat in Brussel, maar er staat nog geen regering Hoelang gaat de PS zich nog isoleren met hun N-VA fobie |
Citaat:
|
Citaat:
Zij hebben het altijd voorgesteld alsof dit toenemend geweld een soort natuurfenomeen was ("een fait-divers") waarbij we ons neer te leggen hadden op straffe van ais fascist en racist gebrandmerkt te worden. De Brusselse PS speelt dit spel momenteel nog steeds met Theo Francken en de N-VA. Maar in de VS wordt het tuig na decennia van criminele verwaarlozing nu eindelijk opgeruimd. De Amerikaanse burgers worden wakker uit de leugen van het onvermijdelijke natuurfenomeen, ze zien nu dat veiligheid uitsluitend een kwestie van politieke wil is en dat de Democraten het crapuul decennialang gerust gelaten hebben om puur politieke redenen. |
Citaat:
Theo zal opnieuw stijgen in de lijst populaire politieker in Wallonië Premier dewever zal ook wel populair worden bij een bepaalde groep mensen in Wallonië eenmaal Arizona op kruissnelheid ABVV en PS gaan weer klaarstaan met hun eigen definitie van racisme en fascisme en roepen en tieren Maar hoe meer ze het doen, hoe meer waardeverlies hun woorden gaan hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een gangsterbende uit Marseille wil de drugshandel in Brussel met geweld overnemen. En zolang de Franse gangsterbende niet de controle heeft zal het geweld blijven duren. Dus zullen er nog veel meer doden vallen en de overheid zal daar, net zoals in Antwerpen, niks tegen kunnen doen. Zolang de bevolking niet het slachtoffer is maakt het me niet uit dat de drugsbendes elkaar uitmoorden. Het is naief te denken dat de drugshandel ooit nog zal verdwijnen daarvoor zijn er al te veel gebruikers in alle klassen van de maatschappij en zijn de winsten fenomenaal. De enige manier om de bendes uit te schakelen is dat de overheid de handel op een gelegaliseerde wijze overneemt. Dan kunnen ze misschien onze belastingen eens verlagen. |
Citaat:
heeft u kinderen , kleinkinderen ? uw visie om drugs te legaliseren is een standpunt die reeds lang leeft bij groen we gaan hetzelfde tegenkomen als hun droombeeld van de multiculturele samenleving drugs zal inderdaad goedkoper worden en inderdaad goedkoop zijn in gebruik op naar de zombie maatschappij |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be