![]() |
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...2#post10547642 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik krijg op basis van je nogal rare posting het gevoel dat je ietwat teleurstelling ervaart dat die drie jihadis De Wever viseerden en niet PhDW ? :? |
Ook Wilders in het vizier van die moslim terroristen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou jij bv over Alexandra Colen vragen naar een bewijs, als ik zeg dat zij een christen is ? Waarom zou ik dan betreffende Van Rooy zijn bouillotte moeten een bewijs leveren als ik zeg dat zij moslima is ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want nu werkt Van Rooy toch actief mee aan de invasie waar zijn mentor PhDW zo voor waarschuwt ? |
Citaat:
|
Citaat:
Meer duidelijkheid vanuit de inlichtingendienst lijkt me gewenst In ieder geval is dit bericht een flinke steun voor Wilders in de verkiezinscampagne |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat ze vrijdags naar de moskee ? Bidt ze 5 keer per dag ? Draagt ze een hoofddoek ? Doet ze de ramadan en de haij ? Heeft ze kinderen die ook (verplicht) moslim zijn ? Hoe is ze eigenlijk kunnen trouwen met een niet-moslim ? Is dat op zich al geen apostasie ? Of wil je beweren dat SVR zelf ook moslim is ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terzijde: wat zijn de miljoenen Belgen die gedoopt zijn en nooit meer naar de mis gaan of welke godsdienstige praktijk dan ook beoefenen, maar niet formeel afstand gedaan hebben van hun doopsel? |
Blijkbaar liepen Filip De Winter en Els van Doesburg meer gevaar maar waren de rattenvanger van Deurne en zijn medewerkers het snelst om de pers in te lichten ...
|
Citaat:
Goed gezien van u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het spreekt vanzelf dat er altijd een verdenking is van volk dat uit makakkenlanden komt, en dat het daarom juist is dat hen genocideren de beste oplossing is, vooral sinds het humanisme heeft afgedaan en vervangen door het ecologisme, en het doden van niet-makakken in den hoop dus geen probleem maar eerder deel van de algemene noodzakelijkheid is om de CO2 voetafdrukken weg te doen. Maar je kan dat natuurlijk niet als *bewijs* nemen dat het moslims zijn. En in dit specifieke geval gaan er toch wat aanwijzingen richting niet-zo-erg-moslima. Immers, waarom zou een fervente kopvod het kopvoddenparadijs Iran ontvluchten ? Dat kan natuurlijk om economische redenen zijn. Maar waarom zou een fervente kopvod nu gaan samenleven met de auteur van: De islam. Kritische essays over een politieke religie en Waarom haten ze ons eigenlijk? en Voor vrijheid dus tegen islamisering ? Of is dat zijn stiekeme peché mignon om zich een kopvodje te doen ? Het was niet gemakkelijk te vinden, maar ik heb een lofzang over Sam van Rooy gevonden (ik kende die eigenlijk enkel bij naam) op deze site: https://affverzet.wordpress.com/2020...-sam-van-rooy/ Daar staat een foto op met zijn niet-kopvod Iraanse. |
Citaat:
Onze vriend daar die zei dat mensen doodwensen walgelijk was. Dus, diegenen die Hitler dood wensten zijn walgelijke mensen. |
Citaat:
Het moet zijn: De wever is een windbuil |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lolabove::lolabove::lolabove: :rofl::rofl::rofl: Zolang ge dat zelf geloofd, nen grotere kazakken draaier dan de wever loopt er niet op onze aardkloot. Veel succes met de lichtgelovigheid.... |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Verder moeten we nog steeds uw bewijsvoering zien omtrent de claim dat zijn vriendin of vrouw een moslima is. Uw vooroordelen omtrent haar afkomst spreken boekdelen. En dan ga jij hier een beetje anderen zitten verslijten voor racist. Je moet het maar doen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be